Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

42 miliona evra podeljeno sa 12 = 3,5 miliona evra po spavacim kolima!!!
Poredjenja radi Gosina Z1 kola su kostala 1 milion evra po komadu.
Za 5,5 miliona evra imate jedan cetvorodelni Stadler Flirt.

Nesto ovde DEBELO ne stima.
 
42 miliona evra podeljeno sa 12 = 3,5 miliona evra po spavacim kolima!!!
Poredjenja radi Gosina Z1 kola su kostala 1 milion evra po komadu.
Za 5,5 miliona evra imate jedan cetvorodelni Stadler Flirt.

Nesto ovde DEBELO ne stima.
Inflacija....

U Poljskoj je PKP IC naručio 300 + 150 vagona. FPS je dobio posao. Prema proračunu zlota/evra, nakon konačne porudžbine svih 450 vagona, jedan vagon košta 3.273.031,48 evra sa PDV-om.
 
U vreme kad je Gošin vagon koštao 1 milion evra, evro nije ni postojao, a Rumenko je koštao 3 dinara.

Sada će samo modernizacija tih vagona koji su koštali milion evra (praktično se sve menja) koštati višr od milion evra.

Dodatno, spavaći vagoni su skuplji od običnih za sedenje.
 
Tako je, evro nije ni postojao posto su proizvedeni 1999 tj kostali su 2 miliona nemackih maraka komad iliti 1 milion evra kasnije.

Proslo 1/4 veka od tad a secam se kao da je bilo juce kad su prelazili preko tek otvorenog privremenog resetkastog mosta u Novom Sadu kad je predsednik Milosevic tada izjavio da je taj most "vizuelno moderan a moralno superioran" i da smo jedna od 4 zemalja u evropi koja moze da proizvede vagone za 200 na sat.
 
Vrh