Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Неки оптималан систем би био:
Нови Сад - Кисач
Кисач - Змајево
Змајево - Врбас Нова
Врбас Нова - Иђош Нова
Иђош Нова - Бачка Топола
Бачка Топола - Жедник
Жедник - Суботица
Ускладити ред вожње аутобуса са станицом, са стајањем у терминусима 10 мин (5 пре поласка воза и 4 по поласку воза).
Jedino sto bi moraolo je da se GARANTUJE veza SA i OD voza. Ako voz kasni, autobus stoji i ceka putnike. Zato je i uveden. Barem u ovoj nasoj masti da smo uredjena drzava.
 
Mislim da bi kod nas bilo poprilično dobro i da uopšte i postoji autobus kada se otkaže polazak voza iz kakvog god razloga...

Inače danas vidim ovu objavu:

Valjda će da krene uskoro
24.10.2025
Kašnjenje večernjeg međunarodnog voza za Bar
20:56,,Srbiјavoz” a.d. obaveštava korisnike usluga da dana 24.oktobra 2025. godine, međunarodni večernji voz koјi јe iz Zemuna za Bar krenuo u 19:40 časova zbog smetnji na infrastrukturnim kapacitetima, kasniće iz stanice Beograd centar oko 300 minuta.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
 
Entite Republike Srpske se izgleda odriče putničke železnice, od narednog RV-a polasci su preporovljeni sa daljom tendecijom ukidanja.

Кад нема памети да се ураде возови за Београд преко Зворника.
 
Да ли неко зна како све иде на БЕ-БУ релацији? Да ли се ради још увек на мађарској страни или се само тестира воз и пруге? Колико је реално да воз почиње у децембар?
 
Да ли неко зна како све иде на БЕ-БУ релацији? Да ли се ради још увек на мађарској страни или се само тестира воз и пруге? Колико је реално да воз почиње у децембар?
Pruga će do 30.novembra i zvanično biti predata u upotrebu. Što se tiče redovnog putničkog saobraćaja, pre proleća nije realno.
 
Pruga će do 30.novembra i zvanično biti predata u upotrebu. Što se tiče redovnog putničkog saobraćaja, pre proleća nije realno.

30. novembra je predaja izvođača radova po planu. Ne znači da će odmah biti u upotrebi. Po rečima Mađara, od 14. decembra bi mogao krenuti teretni saobraćaj, a putnički u martu.

Добро, шта ће радити између 30. новембра и пролећа/лета 2026?

Verovatno vršiti testove, probe itd. kako bi sve bilo kako treba kada se konačno pusti saobraćaj. Zbog toga mi je i čudna ova najava Mađara da će već u decembru krenuti teretni saobraćaj. Isto je bilo i kod nas, trebalo je nekoliko meseci od prijema radova do puštanja saobraćaja.

Ne znam ni kada će preostala 3 EMV 411 stići.
 
Треба ми мала помоћ. Сестра ми је јуче отишла до Будимпеште са картом Будапешт специјал, са преседањима у Суботици и Сегедину. Пошто су карте купљене код нас, на њима непише број воза са Њугатија за повратак. Како да зна којим да се врати? @dveipola ти си беше качио овде сајт мађарских железница где се то лепо видело?
 
Како да зна којим да се врати?
Nije vezano za polazak dokle god je u roku važenja. Za IC deo joj je potrebna rezervacija sedišta da se kupi za taj polazak ali svi polasci imaju 4-8 vagona gde može i bez rezervacije sedišta. (IC i sporiji voz su zapravo spojeni, razlika je samo vagon sa bez klime i neta)
 
Nije vezano za polazak dokle god je u roku važenja. Za IC deo joj je potrebna rezervacija sedišta da se kupi za taj polazak ali svi polasci imaju 4-8 vagona gde može i bez rezervacije sedišta. (IC i sporiji voz su zapravo spojeni, razlika je samo vagon sa bez klime i neta)
Знам, знам за то, него ред вожње ме интересује, да може да се уклопи са поласцима ка Суботици и Београду.
 
Знам, знам за то, него ред вожње ме интересује, да може да се уклопи са поласцима ка Суботици и Београду.

Наравно. Будимпешта - Сегедин иде на сваки сат. На сајту Србијавоза су излистане најбоље везе, али у току рока важења карте (до кад јој важи карта?) може да користи било које поласке на тој релацији.

 
Наравно. Будимпешта - Сегедин иде на сваки сат. На сајту Србијавоза су излистане најбоље везе, али у току рока важења карте (до кад јој важи карта?) може да користи било које поласке на тој релацији.

До 29.10 јој важи карта, тад је планирала назад
 
До 29.10 јој важи карта, тад је планирала назад

Баш ме занима, да ли је добила две одвојене карте за одлазак и повратак (тражила конкретан датум повратка) или је добила повратну карту на којој пише важи од-до?

Од кад су укинути међународни поласци (осим Црне Горе), Србијавоз се скроз искључио из међународног система резервације места (ЕПА). Сад је очигледно поново укључен, пошто може да издаје резервације између Сегедина и Будимпеште, али са неким новим системом.
 
Баш ме занима, да ли је добила две одвојене карте за одлазак и повратак (тражила конкретан датум повратка) или је добила повратну карту на којој пише важи од-до?

Од кад су укинути међународни поласци (осим Црне Горе), Србијавоз се скроз искључио из међународног система резервације места (ЕПА). Сад је очигледно поново укључен, пошто може да издаје резервације између Сегедина и Будимпеште, али са неким новим системом.
Добила је две одојене карте, питала је шалтеруша за датум повратка, па смо рекли 29.10. Мислим, та шалтеруша није баш најпаметнија, прво је рекла да уопште не може да се купи карта из Будимпеште до Београда, па се на моје инсистрање испоставило да може. Иначе, на 1 карти може да буде све?
 
Знам, знам за то, него ред вожње ме интересује, да може да се уклопи са поласцима ка Суботици и Београду.
1000032828.jpg

Evo ga ceo red vožnje sa polascima najbližim jednim drugima
 
Иначе, на 1 карти може да буде све?

Раније је могло. Али сад је нови систем, тако да не знам. Можда може, али по пуној цени, не специјал.

Ако може, нек слика обе карте, баш ме занима како изгледа.
 
Pogledajte prilog 256310
Evo ga ceo red vožnje sa polascima najbližim jednim drugima

Од децембра, ако буде по плану кренуо Суботица - Сегедин Флирт на свака два сата биће онда везе на свака два сата. Надам се да ће радити везу на Интерсити за Београд, не за Интеррегио.

Свакако, када крену директ возови Београд - Будимпешта, то ће бити мање значајно за Будимпешту, али ће остати као веза из Београда за Сегедин.
 
Од децембра, ако буде по плану кренуо Суботица - Сегедин Флирт на свака два сата биће онда везе на свака два сата. Надам се да ће радити везу на Интерсити за Београд, не за Интеррегио.
Po nacrtu reda vožnje je na IC u oba smera.

Inače trenutno su vikendom baš gužve po pitanju dolaska Beograđana za Suboticu, mislim da bi sa boljim marketingom verovatno bilo velikog potencijala i za Segedin čak i sa sadašnjim redom vožnje, posebno što se uklapa se u otprilike 3 sata vožnje u jednom smeru sa sve granicom.
 
zar ne mogu brže od pola sata da pregledaju dokumente na Roskeu? Po voznom redu 37 minuta stoji u mestu.

mi 7, madzari 30.

kako ide u praksi? da li znate ?
 
Nije definisano koliko ko. Idu jedni pa drugi kroz voz.

Pisano je već, kad je voz pun, zna da bude i malo kašnjenja. Bolje ostaviti lufta, nego da voz stalno kasni. A stižu uskoro i EES i ETIAS. Svakako je bolje zajednička kontrola na jednom mestu 30-40 minuta, nego svako posebno dva puta po 30-40 minuta, kao što je bilo ranije.
 

Da, dakle obe karte važe za bilo koji voz tog dana. I u odlasku i u povratku. Uz to da je, za IC u Srbiji i IC deo voza u Mađarskoj potrebna dodatno rezervacija.

Još bih dodao. S obzirom da preko Segedina ima nešto više kilometara nego preko Kelebije, cena karte za direktan voz za Budimpeštu bi trebalo da bude malo niža od ove, ukoliko ne budu menjali tarifu.
 
Po nacrtu reda vožnje je na IC u oba smera.

Hm. Gledam sad. Nisam siguran.

MAV i IŽS nacrt objavljeni 1. septembra za Subotica - Segedin od 14. decembra se uopšte ne poklapaju . Isto je takt na 2 sata, ali se vremena razlikuju.

Po IŽS nacrtu su polasci iz SU parni sat i 5 minuta, dolasci u SU parni sat i 54 minuta. Ukrštanje u Horgošu.

Po MAV nacrtu je ukrštanje u Roszke. Polazak iz Roszke za Suboticu je 17 minuta kasnije na MAV nego na IŽS, a dolazak iz Subotice u Roszke je 17 minuta ranije na MAV nego na IŽS.
 
Poslednja izmena:
Hm. Gledam sad. Nisam siguran.

MAV i IŽS nacrt objavljeni 1. septembra za Subotica - Segedin od 14. decembra se uopšte ne poklapaju . Isto je takt na 2 sata, ali se vremena razlikuju.

Po IŽS nacrtu su polasci iz SU parni sat i 5 minuta, dolasci u SU parni sat i 54 minuta. Ukrštanje u Horgošu.

Po MAV nacrtu je ukrštanje u Roszke. Polazak iz Roszke za Suboticu je 17 minuta kasnije na MAV nego na IŽS, a dolazak iz Subotice u Roszke je 17 minuta ranije na MAV nego na IŽS.

Da u pravu si, mislim da je upitno koje će biti od ta dva nacrta, na mađarskom je upitno što u pola pregleda jednog voza stiže drugi, pa šta sa policijom jel ih je dovoljno i slično, ali i dalje bolje nego u Horgošu ukrštanje pa da se čekaju ako drugi voz kasni...

E sad mislim da je zamisao sa madjarske strane generalno da bude oko 40ak minuta lufta između presedanja što mi je sa njihovim nacrtom moguće, na srpskom to stizanje u Suboticu 5 do na voz koji ne čeka presedanje... Ne znam. Malo mi deluje kao da su na srpskom nacrtu zamenjeni vreme stizanja i polaska i samo povezane linije...
 
Vrh