Što se tiče saobraćaja između Subotice I Segedina, uskoro će se i na pojedinim MAV Flirtovima postaviti pantografi za našu mrežu.
Hoće li krenuti saobraćaj Subotica - Segedin sa elektrovučom i taktom na 2 sata od 14. decembra?
Što se tiče saobraćaja između Subotice I Segedina, uskoro će se i na pojedinim MAV Flirtovima postaviti pantografi za našu mrežu.
Dosta sam skeptičan o tome koliko će dok se ne osposobi stanica u Novom Sadu imati smisla taj RE ako se normalizuje ovo sa rezervacijama karata na IC i ubace svi IR polascinna svaki drugi sat. Verovatno će po malo nižoj ceni biti atraktivnije ali ono videćemo.Ovo kažem, jer pored Segedinskog treba da se uvedu i RE između Ns - SU
Više me brine od puštanja kako su oni zamislili da ceo sledeći RV funkcioniše, jer ja koliko sam video u TPS-u stavili su tu novu paletu pantografa samo na stare Flirtove kojih iovako ima jedva za održavanje postojećeg RV-a. (Dva slupana 001 / 002 & 033 / 034, stim što ovaj drugi treba da bude uključen u saobraćaj)
Ovo kažem, jer pored Segedinskog treba da se uvedu i RE između Ns - SU i ono najbitnije što svima trenutno prolazi ispod radara planiran je ozbiljan prigradski saobraćaju okolini Niša, odnosno Aleksinac - Niš - Leskovac, po voznom vremenu teško da tu ima mesta za Poljaka, znači mora od negde da se ćapne Švajcarac, a to je verovatno Po - Smederevo, Kv - Požega i tu onda inverzijom da se ubaci Poljak koji bi se fino snašao na tim lokalnim relacijama, jer su ladovina za vožnju.
Kao što im je uostalom prošao blef što su pustili Poljaka na RE za Prijepolje.
Malo je i tužno što ako se sve gore navedeno uvede mi više nemamo EMG za nešto više, toliko malo imamo voznih sredstava...
Tipa kada se završi Dimitrovgrad - Niš, doslovno nema šta da ide.
Subotica - Segedin za takt od dva sata je bukvalno potrebna jedna garnitura SV, jedna garnitura MAV.
Regio SU-NS je po meni jako glupavo. Bolje da uvedu da svaki drugi Regio BG-NS ide BG-SU. Jednostavno je neefikasno u pogledu iskoristivosti garnitura da imaš posebno Regio BG-NS i posebno Regio NS-SU i da garniture stoje u NS čekajući polazak nazad umesto da produžavaju dalje. Pa i pre modernizacije pruge je postojao Regio/Putnički BG-SU. Ne znam zašto ga sada seku na dva voza nepotrebno. Tamo u gumenoj zgradi očigledno sede neki potpuno neuračunljivi ljudi.
Ma kakav KISS, radi 100ka. Sad će da šalju KISS da se od Brestovca do Leskovca vuče 30 na sat, oće k.Isto kao što je Pančevo - Bg - Ns bilo najlogičnije da se uvede, eventualno ako je potrebno u Centru da se menja broj čisto papirološki za Pančevo koje finansira samo do Beograda. Ovako je efekat baš slab, ima tu još relacija koje bi mogle da se spoje i racionalizuju već kada postoji nedostatak voznih sredstva, odnosno postojaće.
Priča se svašta dole u depou, čuo sam čak da će staviti KISS-a na IC Niš - Leskovac, zbilja je servis određen kao "Soko", ali mislio sam da je to čisto ovako i da će raditi Poljak, iako je turnus zaista za jednu garnituru napravljen, ali odbijam da poverujem u tu informaciju.![]()
Niš ekspres i do sada bio problematičan sa tim polascima, znali su da ih otkazuju dosta često zbog problema sa obrtima/odmorima vozača, znalo biti problematično za ljude koji sa busem u 4.30 idu u BG na posao jer nije bilo ničeg drugog.PS- Od sutra Niš ekspres gasi svoja dva polaska iz Subotice tj u 19:00 i 21:30 a nedeljom i onaj u 4:30
Priča se svašta dole u depou, čuo sam čak da će staviti KISS-a na IC Niš - Leskovac, zbilja je servis određen kao "Soko", ali mislio sam da je to čisto ovako i da će raditi Poljak, iako je turnus zaista za jednu garnituru napravljen, ali odbijam da poverujem u tu informaciju.![]()
какав Пољак?
Ma kakav KISS, radi 100ka. Sad će da šalju KISS da se od Brestovca do Leskovca vuče 30 na sat, oće k.
Шпанија је што се брзих возова тиче број 1 у Европи а по глави становника има највише брзих пруга на планети. Али буди реалан ми смо мала земља и биће то велика ствара када од Лесковца до Суботице стигнеш за 3 сата брзим возом. Швајцарска рецимо такође нема возове брже од 180км на час а сложићемо се да је можда најуређенија у Европи. За нашу земљу је 200км на час сасвим довољно!U rimu seo na aerodromu u voz stigao od rima do napulja za sat vremena voz isao 300 na sat .. ne deluje voz da je moderan.. u spaniji s3 vozila drugarica 300 na sat pre 25 god.. pre ce biti da susitemo proslost.
Rothrist - Bern 200км/чШпанија је што се брзих возова тиче број 1 у Европи а по глави становника има највише брзих пруга на планети. Али буди реалан ми смо мала земља и биће то велика ствара када од Лесковца до Суботице стигнеш за 3 сата брзим возом. Швајцарска рецимо такође нема возове брже од 180км на час а сложићемо се да је можда најуређенија у Европи. За нашу земљу је 200км на час сасвим довољно!
Хвала за инфо, нисам знао за тај податак. Свакако преовладава пруга од 120-160км/ч.Rothrist - Bern 200км/ч
Gotthard-Basistunnel 230км/ч
Lötschberg-Basistunnel 250км/ч
Brzi je išao 45 minuta sa stajanjem u Doljevcu pre svih remonata. Toliko o tome...