Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Segedin je konačna stanica za sve vozove, tako da vozovi ne menjaju smer u smislu u kojem si ti naveo. Taj nastavak preko Tise je ionako neelektrificiran i obična je lokalna pruga, koja je izgubula značaj još 1918, odnosno raspadom Austrougarske. Zato
nikad nije ni obnovljen most preko Tise, jer ni ne postoji potreba. Glavni železnički pravci za Rumuniju i Srbiju ne idu preko Segedina.
Most preko Tise je srušen u II svetskom ratu i posle toga više nije građen. Što je još gore, na delu trase bivše pruge od železničke stanice prema mostu je izgrađena bolnica.
Sve to je urađeno nakon rezolucije informbiroa.
 
Meni ovo izgleda na privremenu uspostavu saobraćaja dok ne reše na koji način će ići direktan voz. Sve vreme slušamo kako se vodi računa o tipu voza, da ima dva pantografa zbog razlike sa našom i Madjarskom infrastrukturom itd. Dok sa druge strane, da bi sporevli u delo plan o pasoškoj na stanicama unutar zemlje to je već poduhvat koji treba tek da urade, jer je reč bukvalno o graničnoj kontroli na samim stanicama uz zaposlenje, trening, opremanje, dogradnju itd, a to nije ni započeto da se radi.
 
Pruga u Mađarskoj i dalje nije završena, tako da nije ništa privremeno samo se pušta obaveštenje da postoji alternativni način.

U Mađarskoj je na relaciji Kelebia - Budapest, Ferencváros pruga zatvorena za sav saobraćaj do 30.11. sem za potrebe testiranja.

A od tih prelaza na stanicama sem na graničnoj jako verovatno ništa.

....

Inače i dalje nisu popravili rezervacije za IC... Apsurdno je da su neki polasci "rasprodati" a ima mesta SU-NS ili NS-BG.
 
nače i dalje nisu popravili rezervacije za IC... Apsurdno je da su neki polasci "rasprodati" a ima mesta SU-NS ili NS-BG.

Ovo mi je apsolutno nadrealno. Da imaš prazna mesta u vozu, a ne možeš da kupiš kartu. Potpuno mazohističko poslovanje. Ovo bi trebalo da bude udarna vest u medijima, da se izvrši pritisak da se to reši. No, pošto i onim promilima nezavisnih medija u Srbiji uglavnom rade retardi, sorry but jbg.
 
Ovo mi je apsolutno nadrealno. Da imaš prazna mesta u vozu, a ne možeš da kupiš kartu. Potpuno mazohističko poslovanje. Ovo bi trebalo da bude udarna vest u medijima, da se izvrši pritisak da se to reši. No, pošto i onim promilima nezavisnih medija u Srbiji uglavnom rade retardi, sorry but jbg.
Lično mislim da neće predstavljati problem.
 
Lično mislim da neće predstavljati problem.
Већ представља проблем. Данас нисам могао интерситијем јер је све било распродато неколико сати унапред већ сам морао региоекспресом. Србијавоз зарадио мање пара, ја путовао дуже.
 
Šta je pisac hteo da kaže? Predstavlja problem već 3 godine, samo je sad on dodatno izražen otvaranjem pruge do Subotice.

Rezervacioni sistem kao da su pravili potpuni id***.
Ok, u pravu ste, cenio sam da ce biti manje putnika uskoro nakon promo perioda;
Posto je voz prethodnih par puta kada sam isao bio poprazan, verovatno je do termina
 
Pitao sam na šalteru danas oko prodaje karata to za sedišta na sajtu kažu da to je što je... Ne mogu ni oni ništa prodati tad jedino kod konduktera.
 
30. novembra je rok da izvođač radova preda prugu. Svi izgledi su da će tako i da bude.
Tako je. 30.novembra Izvođač treba da preda prugu. Najrealnije je da putnički saobraćaj krene od marta. I 99% će osoblje na vozu (mašinovođe i kondukteri) biti iz sekcije Budapest Keleti. Znam pošto su dobili da uče signalni pravilnik IŽS jer isti će da dolaze do Subotice.

Što se tiče saobraćaja između Subotice I Segedina, uskoro će se i na pojedinim MAV Flirtovima postaviti pantografi za našu mrežu.

Negde sam pročitao ,možda baš u ovoj temi , da će pogranična kontrola biti na svim stajalištima kao što je to bila i tema po medijima od strane političara.
To je apsolutno neizvodljivo. Uopšte nije realno. Radila bi se kontrola pasoša na primer u Beogradu, Novom Sadu, Subotici.... a šta ćemo sa domaćim putnicima koji će ući na primer u Novom Sadu, i putovati do Vrbasa , Topole, Subotice?! Pogotovo sada kada se uvodi EES sistem kontrole spoljnih granica EU. Najrealnije je da to bude u pokretu ali samo između Subotice I Kelebije.
 
Kontrola će biti u Kelebiji i to 40 minuta. Tako je po trenutnom planu.

Sve najave vezane za kontrolu u stanicama su bile za svega 2 voza za koja su hteli da uopšte nemaju bavljenje u NS i SU. Naravno, skontali su da je to mnogo pametna odluka pa su odustali od toga.

E onda su u prethodnih mesec dva skontali ipak da zaustavljanje pokaznog diznilenda sa 400 potencijalnih glasača 40 min u sred ničega nije najsjajnija politička odluka.

E sad verovatno užurbano rade na tome da se to nekako reši i opet će se dobiti frankenštajn rešenje koje će nešto s***ati, predsednik će potom uzdahnuti i reći njegovo "da znate koliko smo problema imali"

Inače mali info o Srbijavozu, od promene direktora ne odgovaraju ni na mejl fakulteta za studentske prakse. Bukvalno tišina.

Železnica neće biti bolja dok se ovi ne smene sa vlasti, odnosno to je prvi korak, onda ide čišćenje.
 
Kontrola će biti u Kelebiji i to 40 minuta. Tako je po trenutnom planu.
I 99% će osoblje na vozu (mašinovođe i kondukteri) biti iz sekcije Budapest Keleti. Znam pošto su dobili da uče signalni pravilnik IŽS jer isti će da dolaze do Subotice.

Bilo bi bolje da je promena osoblja i granična kontrola u istoj stanici, a ne u dve različite. Ako je granična kontrola u Kelebiji, a promena osoblja u Subotici, bezveze će se gubiti vreme u Subotici za promenu osoblja (mašinovođe i kondukteri), umesto da se to obavi u Kelebiji za vreme granične kontrole.
 
Vrh