Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.490
- Pohvaljen
- 5.700
NijeU test vožnjama je sve moguće
Može sa 12a signalom i 10 km/h da se pusti. Eto jedino tako može na zauzet kolosek.
NijeU test vožnjama je sve moguće
U cilju testiranja novih kineskih vozova svako veče u intervalu od 22.00-04.00Pozdrav,
Sinoć sam bio svedok veoma interesantne scene - išao sam ka N.Sadu, starim putem, stojim na semaforu na ulazu u Karlovce /oko 22:25/ i gledam ka pruzi - Soko izlalzi iz stanice u smeru ka Bgdu, ubrzava, mnepunih 10sec kasnije iza njega, po istom koloseku, prolazi novi kineski voz, kao da ga prati u stopu...zna li neko nešto više o tome možda?
pozdrav,
Petar
Na Barcu tako saobraća već celog leta.Почели су да на екране убацују станицу Суботица као крајну дестинацију. Ово је синоћни барац.
Pogledajte prilog 250258
Izbačen septembarski predlog novo reda vožnje. Ovog puta su donekle uskladili međunarodne vozove za BUD, ali ne sa svim vozovima. Po broju voza možete videti koji će nastavljati dalje za Beč (svi 14X). Okvirno do Beča 6 sati i 20 min 2x dnevno. Do Budimpešte 3 sata i 20ak min sa taktom od dva sata.
+takt od 2 sata Subotica-Segedin od 4 do 20, sa noćnim polaskom u 23 i iz SU i iz SG
Koliko je uopšte realno da ovakav red vožnje postoji? Za to treba da već postoji dogovor sa Austrijom. Zar Mađari nisu rekli pre manje od mesec dana da će voz do Budimpešte ići samo tri puta dnevno? Hoću reći jesu ovo ljudi iz naše železnice stavili trase u fazonu leba ne jede ili imaju dogovoreno.
Evo to je ovde:Jel ima online taj predlog reda voznje?
E, sada ovaj proizvod zahteva da se napravi i odgovarajuci sistem prodaje i rezervacije, u suprotnom, mislim da ce ljudi brzo ukapirati da imaju kontrolu sedista samo preko jegy.mav.hu. I tako, umesto da se plati nekoj firmi da ovo resi za potrebe Srbijavoza, ljudi ce davati pare MAV-u da bi kupili karte. Ako ne rese ovo, ja sigurno uzimam rezervacije single sedista u drugoj klasi ovih MAV vozova za i iz Beca, poznatih kao Xiaomi sedista, "najbolji odnos cena-kvalitet"![]()
Daj Boze da je tako, onda necu da razmisljam, uzimacu na MAV-u rezervaciju svakako.
Ima single sedista u druhoj klasi, ovaj polazak u 8.42 iz Beca uvek ima taj vagon, 412 - https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ÖBB&cislo=141&nazev=Semmelweis&rok=2025&lang=en. Ova ostala sedista u tom vagonu su sa bas malo prostora za noge, druga klasa iz te nove IC+ serije je meni mucenje koliko ima malo mesta za noge, a bas je steta sto je vecina vagona u kupeima, ali daj sta das, samo da krenu vise vozovi.
Kakve cene možemo da očekujemo?
Koje godine ovo krece?Beograd 9.00 - Beč 15.20
Beograd 13.00 - Beč 19.20
Beč 8.40 - Beograd 15.00
Beč 14.40 - Beograd 21.00
Lepo, slično kao što sam predlagao, s tim što je možda mogao popodnevni polazak iz Beograda da ide 2 sata kasnije, da ljudi završe određen posao i onda oko 15h krenu nazad u Beč. Pretpostavljam da će jedan par Beograd - Budimpešta (popodne iz Beograda, ujutru iz Beča) vršiti garnitura MAV, kao dovoz za garnituru do Beča, a sve ostalo Soko China.
Zanimljivo je da međunarodni idu u sat kad je IR, iz Beograda tik ispred IR.