Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Можда су стварно разлог вагони. Превише рационалан, према јавној имовини и средствима одговоран и логичан потез да би се допустио у овом орвелијанском друштву
 
Jedino sto je trebao da uradi pre dve i nesto godina je, kada je prosla godina kako je v.d. direktora, da podnese ostavku i ne ucestvuje u krsenju zakona. Ovako, degutantno je diskutovati o bilo cemu. OK, svi nesto normalizujemo, ali nebitno kakav je strucnjak pa i covek u svim drugim segmentima, sve je ponistio time sto je pristao da bude v.d. duze od zakonom propisanih godinu dana. Kakvi vagoni, gde odoste?
 
Uzet je aranžman od 90 miliona evra za modernizaciju železnica od kredita Eurofime, početkom Februara.

1. Aranžman kupovina 6 novih lokomotiva 40 miliona evra - nisu završene specifikacije za tender

2. Aranžman modernizacija DMV 711 25 miliona evra - ništa značajnije nije urađeno isto, na prototipu 711 001 / 002 dosta problema

3. Aranžman modernizacija Z1 vagona 25 miliona evra - samo koncepcija odrađena, nisu završene specifikacije za tender

Realizacija već sada kasni, jer je planirani rok za završetak programa 2027. godina, krajnji rok dospeća kredita je 10 godina.
 
1. Aranžman kupovina 6 novih lokomotiva 40 miliona evra - nisu završene specifikacije za tender
Шта спречава ауторе да доврше те спецификације?
2. Aranžman modernizacija DMV 711 25 miliona evra - ništa značajnije nije urađeno isto, na prototipu 711 001 / 002 dosta problema
Шта су проблеми? Да ли су ови што су се узели за модернизацију распитали за документацију код Метровагонмаша? Или су кренули на слепо?
 
Шта спречава ауторе да доврше те спецификације?

Шта су проблеми? Да ли су ови што су се узели за модернизацију распитали за документацију код Метровагонмаша? Или су кренули на слепо?

Pozdrav,

Sprečava ih to što u gumenoj zgradi NIKO NIŠTA NE RADI dok plata + beneficije idu. Niko ne želi da 'upada' u oči, čuva se svoje ass i ne meša se u svoj posao.

pozdrav,

Petar
 
Акинсе добро сећам тендерног упита, тамо је осим трошкова на ОКР и тиражирање био још део који се односио на куповину резервних делова и машина за одржавање.
Ал ајде, свашта читам, можда сам се пребацио на друго...
 
Šta podrazumeva modernizacija pošto je dosta veliki iznos u pitanju?

projekat za modifikaciju, delovi, oprema, u principu biće podeljeno u više partija.

Шта спречава ауторе да доврше те спецификације?
Sporo pripremanje projekta i dokumentacije nije ništa novo u Nemanjinoj, nažalost.
Prvo je bilo rečeno da će raspisivanje tendera biti početkom Maja, pa kraj Maja i posle nije bilo najave.

Шта су проблеми? Да ли су ови што су се узели за модернизацију распитали за документацију код Метровагонмаша? Или су кренули на слепо?

Radili su prema dokumentaciji, ali bilo je zamerki.
Konkretno moj prijatelj je imao nekoliko zamerki na taj projekat, sada ne znam šta tačno, ali s obzirom na sadašnjen poteškoće očigledno nije baš planirano kako treba.
Opet, to je prva DMG, neki problemi su uvek očekivani.
Od skora postoje neki interni problemi Želvoza i Srbijavoza, tako da i to utiče..
 
Neka ostane da je ovo u sferi nagađanja osobe koja posmatra sa strane:
Moguće je da je Bulajić smenjen ne (samo) iz političkih razloga, već upravo zbog tenderske procedure.
Lepo je slikati se za Instagram sa obećanjima, ali očito za sve ove godine nije mnogo urađeno da se to pokrene sa mrtve tačke. Najmanji problem je podići kredit, treba ga i realizovati.
Pošto je sekti bitno da do 2027. (kada targetira izbore) ima nekakve opipljive rezultate, jer su im kola krenula ne niz liticu, nego direktno u provaliju, kašnjenje ili izostanak ovog remonta bi mogao podosta da ih košta.
Zato su doveli poltrona koji proceduralno to možda i može da izgura.
 
У исто време је замењен и в.д. директора и друге државне паразитс...овај железничке фирме Србија Карго, а недавно и Инфре, тако да мислим да ипак нема везе са радом Булајића већ са унутарпартијским јатебитименисањем.
 
Sve te firme imaju još veće probleme od "Srbija voza". Ne kažem da nije i politički obračun, ali su ljudi prestali da bivaju desenzitivisani spram događanja na železnici, barem otkako je pokrenuta linija BG-NS, a najkasnije od urušavanja nadstrešnice.
Pre koju godinu bi zvučalo neverovatno (naročito ukoliko se dekontekstualizuje činjenica), ali nešto što ima veze sa železnicom je počelo da ruši ovaj zločinački režim.
 
Poslednja izmena:
У исто време је замењен и в.д. директора и друге државне паразитс...овај железничке фирме Србија Карго, а недавно и Инфре, тако да мислим да ипак нема везе са радом Булајића већ са унутарпартијским јатебитименисањем.
Saglasan
 
У исто време је замењен и в.д. директора и друге државне паразитс...овај железничке фирме Србија Карго, а недавно и Инфре, тако да мислим да ипак нема везе са радом Булајића већ са унутарпартијским јатебитименисањем.
Samo pogledajte 12-tog koliko VD-ova je zamenjeno.
 
E nisam znao da će Zemum Polje - Aerodrom voziti CRRC garnitura do 120km/h koja stiže krajem 2026e.
Mislio sam da će opet nekog jadnog STADLERa da stave

Taman da pokažemo našim divnim belosvetskim gostima moć kineskih vozova brrrrm
 
Зашто предметна институција не нареди да се оспособи стара железничка станица, па да ови секси кинески возови возају од аеродрома до БНВ, да странци виде ултра напредан Београд
 
Зашто предметна институција не нареди да се оспособи стара железничка станица, па да ови секси кинески возови возају од аеродрома до БНВ, да странци виде ултра напредан Београд

A kako da stignu do nje? Da lete?
 
Vrh