Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Videćete udobnost sedišta kod Kineza je bolja nego kod Kisa.

не бих се баш сложио. нарочито што ове кинеске гарнитуре још нису опробане

Иначе, кис и флирт нису исто, и 3 комада не чине флоту. Кинези су јефтинији па за исти новац добијамо више композиција.

па и нису исто. и одакле ти то да добијамо више композиција за исти новац? ево, испадоше да су кинески возови за БГВ скупљи од Флиртића. ја бих заборавио те "пријатељске" комбинације. ето, тако су нам Руси увалили 711 за исто пара колико је био Дезиро у то време
 
па и нису исто. и одакле ти то да добијамо више композиција за исти новац? ево, испадоше да су кинески возови за БГВ скупљи од Флиртића. ја бих заборавио те "пријатељске" комбинације. ето, тако су нам Руси увалили 711 за исто пара колико је био Дезиро у то време

Мени се чини да цене за које купују други не можемо да купимо ми. Ми искључиво радимо по транге франге фазону, јер и кредите више не можемо да враћамо. Транге франге макар даје малу наду да ћемо нешто морати сами да произведемо. Сами, без "инвеститора"
 
IMG-decea6f742d262ea65a62a666ce1f769-V.jpg

Umače^^^
IMG-b64ba5e6f2d75c38ecbd9e23dc8e1243-V.jpg

Ispozirao^^^
IMG-bc1ed10b4fb7ccf4a6a4577ec121f603-V.jpg

Čeka vreme ^^^
IMG-beede1c2165d380f238db1d8e7de3d16-V.jpg

Čist RvR ^^^
IMG-855c22db8c66afbc8b59504c467c9e50-V.jpg

Srela se prošlost i budućnost ^^^
 
To je na papiru i na lepim rečima, u 90% slučajeva ništa ne bude. Da ne pričamo kako to malo neozbiljno sve izgleda.

Neko (ili pak više njih) u Nemanjinoj se bavi saobraćajem, prima platu i ništa ne rade niti komuniciraju sa zainteresovanim strankama.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
To je na papiru i na lepim rečima, u 90% slučajeva ništa ne bude. Da ne pričamo kako to malo neozbiljno sve izgleda.

Neko (ili pak više njih) u Nemanjinoj se bavi saobraćajem, prima platu i ništa ne rade niti komuniciraju sa zainteresovanim strankama.
Као и у многим другим државним органима...
 
To je na papiru i na lepim rečima, u 90% slučajeva ništa ne bude. Da ne pričamo kako to malo neozbiljno sve izgleda.

Neko (ili pak više njih) u Nemanjinoj se bavi saobraćajem, prima platu i ništa ne rade niti komuniciraju sa zainteresovanim strankama.
Neko u nemanjinoj možda ne razume lokalne potrebe. Možda ne zna toliko dobro lokalna kretanja kao neko ko zapravo živi u tom mestu. Da, taj lokalac će gledati usko i nestručno dok inženjer gleda širu sliku, ali može da otvori neku potpuno novu perspektivu rešavanja problema reda vožnje i možda on zapravo promeni pristup.
 
Svaka ovakva dojava prosto mora da se proveri.

Ali je isto tako svakom sa tri grama mozga jasno o čemu se ovde radi - namernom obustavljanju saobraćaja pred protest.

Da su hteli - od pola dva noćas do ujutro deo garnitura je mogao biti pregledan i pušten barem deo saobraćaja.
Posle ovakvih svinjarija treba ih bojkotovati - da ne dobiju ni dinar prihoda od karata.

Priča o bilo kakvim suvislim železnicama u ovakvom sistemu se srušila sa nadstrešnicom, a ovakve stvari (za prošle proteste su zaustavili vozove u Staroj Pazovi), potvrđuju da nisu ni pouzdane, ni usmerene ka putnicima, već igračka vlasti (za pokazivanje i zloupotrebljavanje).

Autobusnim prevoznicima koji kao slučajno otkazuju polaske za Beograd, jednog lepog dana oduzeti licence za sve linije kojie nisu obavljali.
 
Neko u nemanjinoj možda ne razume lokalne potrebe. Možda ne zna toliko dobro lokalna kretanja kao neko ko zapravo živi u tom mestu. Da, taj lokalac će gledati usko i nestručno dok inženjer gleda širu sliku, ali može da otvori neku potpuno novu perspektivu rešavanja problema reda vožnje i možda on zapravo promeni pristup.

Te iz Nemanjine treba sve isterati napolje kao i iz svake institucije verne uzurpatoru. Što se najbolje vidi danas sa ovom providnom akcijom "dojave o bombi".

Kakve lokalne potrebe? Red vožnje se pravi po potrebi turnusa osoblja od kad je sveta i veka u Srbiji. Nikad putnici nisu bili bitni.
 
Ako su na međugradske vozove postavljeni eksplozivi tokom noći, kada su svi vozovi u depoima pošto više nemamo noćne linije, i većina ih je u TPS Zemun, znači da im je tečko narušen bezbednosni sistem.
A baš pre neki dan obavljen snimak iznanedne kontrole i uveravanje kako je sve bezbedno, ni mrav ne može da prođe...

O Bulajiću sam do danas imao veoma pozitivno mišljenje što se tiče nekih aktivnosti i inijacitiva (pogotovu što čovek i ume da da povratni odgovor na neke poruke), ali je ovim sad sam sebe diskreditovao i želim mu sve što i ovim prethodnicima koji su unazadili železnicu!!!
Neverovatno kako ljudi ne umeju da se suprostave veoma lošim naređenjima. Bar da je to suptilno odradio i nekako logično (npr samo TPS Zemun, vozovi se pregledaju i odmah jedn po jedan vracaju u saobracaj...).
Tužno
 
Vrh