Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Па сад, и железнице су пре свега питање суверенитета Србије јер је наредба за разбијање предузећа и отпуштање радника, понајвише на инфраструктури наредба ММФ-а.
А као што знамо Зорана је била и остала њихов запослени.

И знам, нико нам није забранио да одржавамо то што имамо, да будемо професионални и одговорни на том послу али кад је целокупан врх и систем корумпиран и циљ није ниво јавне услуге него могућност даљег задуживања и поробљавања државе онда ни на нижим нивоима посао не може бити обављен савесно.
 
Da li neko zna što ne mogu da se kupe karte od 24. novembra pa nadalje i to samo za NS-BG, odnosno BG- NS?
Screenshot_20241118_160003_Srbijavoz.jpg
Screenshot_20241118_160017_Srbijavoz.jpg
Screenshot_20241118_160027_Srbijavoz.jpg
 
Pa stanica Novi Sad nece biti u funkciji tada. Krece voz za Suboticu, pa da ne bude zabune...
 
Verovatno jer 24.11. krece voz za Suboticu, pa sad cekaju da im se Vesic javi i kaze koje je cene karata zamislio za dalje od Novog Sada. Ovaj verovatno prebacio na silent, cita neki bestseler tipa Od zvezda do trnja i nazad do zvezde TikToka u dva meseca, plus bonus knjiga Vlaska magija koja deluje na gradonacelnike koje mrzite.
 
Pa stanica Novi Sad nece biti u funkciji tada. Krece voz za Suboticu, pa da ne bude zabune...
Pa odakle i dokle? Ako nije u funkciji stanica u NS-u, jedino preko ranžirne ako ima izlazak na prugu NS-SU. I uopšte nema izlistanih polazaka za Suboticu sem ona dva preko Bogojeva i Sombora.
 
Poslednja izmena:
Verovatno jer 24.11. krece voz za Suboticu, pa sad cekaju da im se Vesic javi i kaze koje je cene karata zamislio za dalje od Novog Sada. Ovaj verovatno prebacio na silent, cita neki bestseler tipa Od zvezda do trnja i nazad do zvezde TikToka u dva meseca, plus bonus knjiga Vlaska magija koja deluje na gradonacelnike koje mrzite.
Nije kao da 24. nije za 6 dana i da ljudi planiraju putovanje za vikend... Npr, izbacuje vozove NS-SU, ona dva polaska koja idu preko Bogojeva i Sombora.
 
Nije kao da 24. nije za 6 dana i da ljudi planiraju putovanje za vikend... Npr, izbacuje vozove NS-SU, ona dva polaska koja idu preko Bogojeva i Sombora.
Svi bi mi, sa sve penzosima glasacima sa juga Srbije, znali napamet red voznje, da se vlastima nije dogodila tragedija veca i od smrti ljudi na stanici, da ne mogu na sva zvona da zvone kako ima voz do Subotice. Ovako, niko nema pojma sta da se radi, jedini koji odlucuje je u velikom poslu, radi kao rostilj majstor i dostavljac hrane po gradu.
 
Pa odakle i dokle? Ako nije u funkciji stanica u NS-u, jedino preko ranžirne ako ima izlazak na prugu NS-SU. I uopšte nema izlistanih polazaka za Suboticu sem ona dva preko Bogojeva i Sombora.
Pa stanica NS putnička je saobraćajno operativna što znači da i dalje otpravnici obavljaju svoj posao normalno. Jedino je zatvorena za manipulaciju putnicima.
 
1. Nije problem prolazak voza kroz stanicu u NS
2. U pretraživaču RV sve radi normalno do promene RV u decembru i prikazuje trenutni red vožnje (ovo vuče iz baze IŽS)
3. Nisu pustili prodaju karata jer nemaju nikakvu informaciju o puštanju pruge, a ljude tamo zabole to što se karte ne prodaju. Biće tako do dan pre gledajte šta vam kažem.
4. Čak i da se ide po originalnom planu, ja stvarno nemam pojma kako bi to izveli s obzirom da bi morao da se menja ceo red vožnje u Srbiji tog 24. novembra. Najverovatnije bi pustili neke lokalne vozove do promene reda vožnje
 
Na zalost, Hrvati su za razliku od nas u stanju da organizuju drzavu.
Vezano za železnicu, to apsolutno ne važi. Nisu čak ni pobednici u trci bogalja. U reforme u naprednom smislu su krenuli 2011. Već za red vožnje 2012/2013 su desetkovali red vožnje međunarodnih vozova sa svim državma, ne samo sa Srbijom. Bosancima su potpuno ukinuli međunarodne, jedva se nategli za jedan par. Za Srbiju ostavili jedan svakodnevni jedan sezonski. Za Mađarsku imali 4-5 pari vozova, ostao jedan. Ljubljana - Rijeka ukinuli jedan od dva. U unutrašnjem saobraćaju ostavili na mnogim prugama po jedan polazak vikendom, a bio je slučaj da uopšte nema vozova vikendom (a znamo da neki pravci bivaju čak popunjeniji vikendom, pogotovu nedeljom uveče). Rezultat supersonično-organizovane Hrvatske države, sa naprednim rukovodstvom je bio da je od 2011 do 2014 broj putnika na železnici opao trostruko, pri čemu je udeo železnice u dugolinijskom javnom prevozu pao sa oko 35% na oko 12%. Tada su pali na naš nivo, ali Veliki Vođa je dokazao da može još naprednije, da železnicu stvarno svede na statističku grešku.

Naravno da to ne sme biti izgovor za diplomatski skandal sa 50% krivice u Srbiji i Bosni za to što nema makar jedan par polazaka dnevno. Kao kod svakog međunarodnog posla, Hrvatska tu ima ni manje ni više od 50% krivice.
 
@flaf uplaši konduktera srbija voza dovoljno da ovaj ne čekira kartu uopšte ovo ni romi nisu uspeli s deranje
 
Основни план је био да се 24.11. по отварању пруге, промени ред вожње на прузи Београд - Нови Сад - Суботица јер мора да се мења и турнус гарнитура. Соко би ишао на свака два сата БГ - НС - СУ, па самим тим и мора да се мења. Вероватно су зато у апликацији ставили до 24.11. јер су планирали промену реда вожње и сада ништа од тога.

С друге стране, станица Нови Сад је затворена и препорука је да се не користи крило Б тј. вестибил и канцеларије до 1. перона.
По мени, не би требало да се користе ни делови крила А и Ц који се наслањају на крило Б али ко ме пита.

Путнички возови не могу да иду кроз ранжирну станицу јер она сама има мали капацитет, а друга ствар још није изграђена колосечна веза ранжирне станице и нове пруге. То ће бити када се заврши мост на Сајлову, по најавама не пре фебруара.
 
Основни план је био да се 24.11. по отварању пруге, промени ред вожње на прузи Београд - Нови Сад - Суботица јер мора да се мења и турнус гарнитура. Соко би ишао на свака два сата БГ - НС - СУ, па самим тим и мора да се мења. Вероватно су зато у апликацији ставили до 24.11. јер су планирали промену реда вожње и сада ништа од тога.

С друге стране, станица Нови Сад је затворена и препорука је да се не користи крило Б тј. вестибил и канцеларије до 1. перона.
По мени, не би требало да се користе ни делови крила А и Ц који се наслањају на крило Б али ко ме пита.

Путнички возови не могу да иду кроз ранжирну станицу јер она сама има мали капацитет, а друга ствар још није изграђена колосечна веза ранжирне станице и нове пруге. То ће бити када се заврши мост на Сајлову, по најавама не пре фебруара.
Sve je to jasno, nego to vuče i izmenu pravaca 0 (BGčvor zbog BGvoza), 2 (BG-Šid), 6 (BG-VŠ) a to onda dalje sve ostale pruge u Srbiji.
 
Ja sam dobio informaciju da je neki plan bio da tokom trajanja EXPA uvedu dve linije
Nac. Stadion-Makiš na 30 min
Nac. Stadion-Karaburma na 30 min
Ovo je sve ako završe ove dve stanice koje mogu relativno brzo da se završe.
 
Vrh