Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Отишао је "задњи воз за Чачак" у то време (слава му, и певачу). Тиме је један овећи индустријски центар - Г. Милановац - у потпуности остао без железнице. Није ни Обреновац боље прошао, као ни Аранђеловац.

Него, ево и прве мени познате "жртве" нових правила о спречавању куповине карте код кондуктера: моја жена :)

Нови Београд - Батајница, месечна 2.600; није баш на нули, него мало на губитку, јер доста пута одговара БГ:воз (али не увек, овакав проређен - услед чега би било у најмању руку пристојно да се понуди нека месечна карта која би важила и за ГСП и за железницу на територији града, по цени од, нпр. 3.500-4.000 динара).
 
Zar se bar kod ne može isto očitati kao i QR kod, skoro svi takvi uređaji čitaju oba koda. Naravno uvek ostaje opcija da je Srbija kupila neko smeće sa AliExpressa.
 
Screenshot_20240904_200101_Gallery.jpg
 
Ваљда сваки штампач може да оштампа QR код, биће да је до софтвера.
 
1. Kontrola pristupa nije u funkciji, zašto, to je pitanje za grad. Najeverovatnije se čeka obnova BGvoza kao sistema. Zbog ovoga nije esencijalno u ovom trenutku da SV sistem bude kompatabilan sa tim barijerama (a kompatabilan je)
2. Koliko znam te barijere čitaju bar kod, koliko se ja sećam kad sam testirao sistem. Testuraću ponovo. Koliko znam ni na starim kartama sa kartomata nije bilo QR koda, kao ni na fizičkim kartama kupljenim na blagajni
 
2. Koliko znam te barijere čitaju bar kod, koliko se ja sećam kad sam testirao sistem. Testuraću ponovo. Koliko znam ni na starim kartama sa kartomata nije bilo QR koda, kao ni na fizičkim kartama kupljenim na blagajni

Karte i rezervacije u međunarodnom saobraćaju imaju QR kod, ali blagajnica zahefta kartu, rezervaciju i fiskalni račun tačno preko QR koda...:ROFLMAO:
 
Naje*******o za sve pare.
Već duže vreme pokušavaju ovu 010 da išaraju, i već su to uspeli nekoliko puta, ne kapiram šta im znači šaranje jedne te iste garniture.

Screenshot_20240905_200442_Gallery.jpg
 
Zašto je danas IC u 9h iz Novog Sada za Beograd Centar išao 160km/h umesto 200km/h na deonici od Rasputnice Karlovci Vinogradi do Inđije i u stanicu u Inđiji skrenuo na sporedni kolosek, kakav je sada tu problem? 200km/h je tek išao posle Stare Pazove. Znam da je problem između Stare Pazove i Inđije, ali šta je sada ovde problem. Isto sam primetio da voz pri ulasku na železnički most u BG-u, iz pravca Novog Beograda, pre prvog signala uspori na 30-35km/h iako je zeleno i na njemu i na sledećem i ide neki 200m tako i onda opet ubrza? Tako je već par nedelja. Po drugom koloseku normalno ide. Takođe često ne rade aparati za kafu u caffè-u u Sokolu, kao i neki po koji frižider.
 
Marketinški period pruge i voza prolazi, uskoro kreće standardni ovdašnji raspad sistema, a pruga će nastaviti da služi svojoj pravoj nameni, zbog koje je kreditor i ušao u posao, prevozu kontejnerskog tereta sa juga do EU na najbrži mogući način. Dugo je i potrajalo.
Evo od sutra ide sve sa 30km/h. 🙄🙄🙄
Ljudi,kvarovi se dešavaju i neki se rešavaju brže neki daleko sporije.
Što se tiče Sokola i vožnje sa 160km/h...
Desi se da neki segment ETCS sistema privremeno ispadne iz pogona i da kabinska signalizacija tada prestane sa radom. Propis kaže da se brzina tada spušta na 160km/h dokle god se ne dođe do dela pruge gde ETCS ponovo krene da funkcioniše.
 
Pruga i vozovi su novi, i laiku je jasno da se ovoliki broj kvarova i propusta može desiti samo nekome ko ume i nakovanj da pokvari, a Srbija to svakako jeste. Za najduže 4-5 godina nijedan Soko neće više biti u voznom stanju, a i taj rok prognoziram optimistički.
 
Pruga i vozovi su novi, i laiku je jasno da se ovoliki broj kvarova i propusta može desiti samo nekome ko ume i nakovanj da pokvari, a Srbija to svakako jeste. Za najduže 4-5 godina nijedan Soko neće više biti u voznom stanju, a i taj rok prognoziram optimistički.
Na pljuvanje po Srbiji i svemu što ima veze sa njom ne ću da odgovaram.
A što se tiče stanja voznih sredstava...
Tako su pričali 2015. i za prvu generaciju Flirtova pa gle čuda eto ih još voze. I to sa minimalnom imobilizacijom koja je najmanja od kada železnica postoji kod nas.
 
Za najduže 4-5 godina nijedan Soko neće više biti u voznom stanju, a i taj rok prognoziram optimistički.

To se naravno neće desiti. Održvanje Stadlerovih garnitura se vrši u saradnji sa samim Stadlerom, Stadler od skora ima prostorije u TPS-u kao i radnike iz Srbije tako da se radi svakodnevno na otklanjaju problema ako ih ima.

Za infrastrukturu se delimično slažem, ali bilo je očekivano u neku ruku.
 
Vrh