Možeš u kešu da platiš marketu i tako tim mestima. Ali većina prodavnica, kafića itd. prima samo karticu.у Стокхолму само примају картице, било где
Možeš u kešu da platiš marketu i tako tim mestima. Ali većina prodavnica, kafića itd. prima samo karticu.у Стокхолму само примају картице, било где
Nije bas isto. To sto neko zeli da plati kartu u vozu zahteva prisustvo konduktera. A kondukter nece da radi ako nije placen za to. Dakle, dodatni trosak. Dobar primer moze da bude i to zasto low cost prevoznici fakticki teraju putnike da rade on-line registraciju. Da bi smanjili svoje troskove. Ko ne zeli moze i na salteru da se registruje, naravno uz doplatu.
Решење за ово би били чешћи поласци које сам горе напоменуо(на пола сата Соко, регио, рекс, регио и у круг), а и синхрон у кључним сатима.Pogledajte prilog 204795
РЕ 2420 малопре
Је л' стварно немамо још једну гарнитуру па да буде синхрон? Иначе је гужва у ово доба, а још је и Егзит, и ставиш само једну гарнитуру. Људи остају по станицама. Следећи воз 1130 - касни 49 минута, а интерсити у 8 не стаје успут.
Možeš u kešu da platiš marketu i tako tim mestima. Ali većina prodavnica, kafića itd. prima samo karticu.
Pa toможеш, али те углавном гледају бело
Pogledajte prilog 204795
РЕ 2420 малопре
Је л' стварно немамо још једну гарнитуру па да буде синхрон? Иначе је гужва у ово доба, а још је и Егзит, и ставиш само једну гарнитуру. Људи остају по станицама. Следећи воз 1130 - касни 49 минута, а интерсити у 8 не стаје успут.
U CH je "samokontrola". Kontrole karata od strane zeleznice su povremene - udje u voz, autobus ili tramvaj nekoliko kontrolora i pregledaju karte - elektronske i papirne. Nekad ih ne vidim i po mesec dana, a par puta se desilo da ih vidim dva puta dnevno.
Kazna za neplacenu kartu je minimalno 100CHF. Kontrolor uzme podatke i kasnije stigne uplatnica postom. Jos nisam video da se neko buni kad ga kontrolisu. Cesto je u vozu i par ljudi iz osiguranja, za svaki slucaj.
Sto se tice kupovine karata, mogu da se kupe na bankomatu, za kes, karticom ili TWINTom, preko aplikacije, ili preko interneta, na sajtu. kontroloru moze da se pokaze sama papirna karta, email, odstampana strana sa kartom, SwissPass kartica, aplikacija na telefonu. SwissPass kartica osim za putovanja (mesecna za odredjeni region ili celu Svajcarsku) moze da se koristi i za kupovinu karata u pola cene, Skipass, i za iznajmljivanje kola preko Mobilitija.
Такав је и РЕ Београд - Нови Сад викендом кад није синхрон, али макар сви уђу у воз. Сад су људи остајали на станицама.
Znam o čemu se govori, ali to ne znaju svi. Kao npr, taj kome sam odgovorio, na stranu njegov arogantan i uvredljiv ton. Galama o nekakvoj digitalnoj pismenosti, pri čemu se sugerišu "činjenice" filovane nekavim parolama o "zaostalim društvima"...@Duleja
Овде се говори о куповини карте у возу код кодуктера, а не на аутомату.
Проблем је што има много путника без карте у возу и онда кондуктер троши много времена на продају карта па не стигне да прегледа цео воз. Мени се дешавало да му треба преко пола сата од поласка воза да стигне до мене. Много људи се провуче без карте од Београда/Новог Сада до Инђије.
@Jelancha
Продају ли се у Холандији карте у возу? Колико тамо људи плаћа готовином на благајни, а колико на аутоматима и онлајн? Зашто тамо кондуктери не продају карте?
Pa svi Stadleri koje imamo po kapacitetu su samo mali delić železnice koji smo imali pre 15 ak godina.и онда је одређени форумаш, кога изгледа нема више, узео да ми соли памет како нама не треба још Цмокића. где нам црни не треба...
било је 40 РВР-ова у ЖТП-у Београд и Нови Сад. мада сумњам да су били сви у возном стању у истом моменту. Флиртића ће бити укупно 39. мада, да се ја питам, поручио бих још 15-20 Флиртића и 10 Цмокића
Поласци за Егзит су додати у вечерњим часовима вероватно гарнитурама које су тек тада слободне јер више не возе своје регуларне дневне обрте. И њихов циљ је првенствено да врате људе са Егзита, зато и имамо супер распоређене поласке 01:30, 02:30, 03:30, 04:30, 05:45, 07:45, 08:20, 10:30 (викенд поласци). Покрили су сваку варијанту за повратак.
Оно што јесте проблем је што се нису уопште прославили за одлазак. Већина полазака ка Новом Саду је направљена чисто да се одвуку гарнитуре а не зато што је тада најпотребније. Тако имамо поласке у 21:00, 21:30, 22:00, 22:30, 23:00, 23:40, 00:10, 01:00. Три стандардна поласка и пет додатних, али нису баш превише корисни.
Потражња за кретањима ка Егзиту почиње већ са регио возом у 16:15 и наставља са 17:30, 18:15, 19:15. Хајде да погледамо како то функционише кад није Егзит. 16:15 је најударнији полазак радним даном и на њему саобраћа синхрон у нормалним околностима (не знам што га сада нема), 17:30 је исто популаран, а 19:15 је последњи полазак у регуларном такту пре велике рупе све до 21:00. Када на то додамо да су то уједно и критични периоди за одлазак на Егзит, резултат је очигледан.
Решење је исто било лако. Требали су поласци у 16:15 и 19:15 да буду синхрон односно да се та једна гарнитура убаци раније. Ако имају ту гарнитуру кад није Егзит и иде тада синхрон, није ми јасно што је сада нису ставили кад је најпотребнија.
53 RvR su naručenaбило је 40 РВР-ова у ЖТП-у Београд и Нови Сад. мада сумњам да су били сви у возном стању у истом моменту. Флиртића ће бити укупно 39. мада, да се ја питам, поручио бих још 15-20 Флиртића и 10 Цмокића
53 RvR su naručena
40 Srb + 3 kom isporučena 90tih mislim 1997 preko mkd
10 RvR dele cg i mkd 6 cg i 4 mkd
Cg jedna sletila u provaliju