Počinjem sa dva brenda, Zooma i Kazusa u eurowhite šablonu zasnovanom na beloj pozadini.
Prva je Zooma. Slovo Z je stilizovano, a font je Furore, zakošen. Slogan je "Zooming between worlds in style". Prve tri reči su ispisane velikim slovima a tri tačke vrše ulogu separatora.
Karakteristika varijante 5 jesu svi prozori u svim nivoima u potpunosti smešteni u sivo polje, ujedno i traku koja akcentovana crvenom linijom naglašava podužni profil i pored iregularnog položaja prozora. Vrata su bela.
Varijanta 6 predstavlja razradu sa belim fontom slogana, vratima u boji trake oivičenim belom linijom.
Prelazim na Kazusu. Kao i kod Zoome, i ovde sam primenio akcentovano prvo veliko slovo, s tim da umesto stilizacije podvlačim ostatak teksta strelom.
Varijanta 1 je vrlo slična eurowhite izvedbi Zoome. Strela ispod crnog fonta je plave boje tako da se formira suptilna trobojka. Broj kola je i fizički obeležen, a frata su kamuflirana u trake.
Varijanta 2 je trobojka sa oivičenim vratima. Ceo naziv je crne boje, originalna traka je plava i dodata je crvena gornja traka koja se završava iznad naziva.
Varijanta 3 je svetlija trobojka bez sive trake. Boje kolor traka su iste ali je vraćena plava strela ispod teksta. Gornja traka nastavlja do svetlosne grupe, a vrata su naglašena sivom.
Prelazim na trobojke na podlogama u drugim bojama, kao i američke sive trobojke.
Prva varijanta Zoome na crvenoj je pozadini, traka je plava oivičena belom a vrata su siva. Siva boja je ostala i ispod vrata i na krovu, kao i crn vetrobran. Ovo možda podseća na staru-novi šemu SV, međutim vrata su akcentovana drugom bojom u cilju separacije plavih i crvenih dominantnih površina belom bojom, ujedno postigavši naglašen podužni profil. Kao i u drugim slučajevima, i ovde traka obuhvata sve prozore, uključujući i one u niskopodnoj zoni kako bi se izbegao nesklad cik-cak trakom, samim tim i vizuelno usporavanje brzog voza.
Druga varijanta se razlikuje u odnosu na prvu po dodatoj sivoj traci koja preseca niske prozore, ali ne remeti podužni profil zahvaljujući minimalnom broju prozora u zoni ulazišta. Ova varijanta je svetlija.
Treća je trobojka sa plavom osnovom, žutim separatorom i sivom trakom. Vrata su svetlosiva u svetlosivom polju oivičena tamnijom sivom, dok je donji deo u plavoj boji. Dovoljno se ističu, čemu su osim kolorita doprinele krivine po uzoru na novu šemu Eurostara.
Podvarijanta 3A karakteristična je po sivim vratima.
Četvrta varijanta je nastala inverzijom boja tako da je podloga siva u boji krova, deo u zoni točkova je plav, kao i traka koja je oivičena žutom bojom. Zbog tamnije sive podloge vrata su svetlosiva.
Dolazim i do američkih trobojki.
Prva varijanta Espresso šeme takođe je na sivoj podlozi sa plavim "stomakom", međutim podužni profil formira trobojku u bojama naše zastave bez "ruskog uticaja". Dodatak sive drastično modernizuje i istovremeno "vesternizuje" šemu. Podseća na starije Amtrak šeme.
Druga predstavlja razradu dodavanje svetlosive između trobojke i krova, a sve do nosa. Ova šema je složenija, da kažem kompletnija ali ne prenatrpana bojama. Đavo je u detaljima, što se ovde manifestuje pažljivo odabranim nijansama.
Zoomo je još jedna "američka" sa veoma jednostavnim ali savremenim natpisom. Slogan je jednako jeddnostavan, "Premium high speed experience".
Varijanta 1 je na svetlosivoj podlozi sa belom trakom oivičenom crvenom i plavom. Natpis brenda, slogan i prva tri prozora u crnom su polju što razbija monotoniju, a vrata su istaknuta u tamnijoj nijansi sive.
Varijanta 2 belo polje zamenjuje plavim, a plavo se stapa sa sivom podlogom.
Varijanta 3 nastala je inverzijom crnog polja sa belim tekstom u belo polje sa crnim tekstom.
Varijanta 4 eliminiše crno/belo polje belom površinom duž celog vozila uz drugačije postavljen slogan. Crvena vrata oivičena su tamnoplavom bojom a svetlosne grupe i bočni prozori uplavljačnice naglašeni su belom bojom.
Low cost brendovi u multicolor šemi su Velocity i Flyby.
Velocity je upadljiv sa neon ružičastom oivičenom neon plavom, sve na sivoj podlozi iznad crnog donjeg stroja. Moguće su razne kombinacije boja.
Flyby je još jedan istaknut brend sa crno-crvenom trakom na senf-žutoj pozadini. Vrata su oivičena žutom, ali ne remete traku. Natpis se sastoji od malih slova iste veličine osim početnog koje je veće, a postavljen je iznad asocijacije krila. Slogan glasi "Imagine flying on earth delivered" sa tri tačke u ulozi separatora.
Za kraj Avelia Rise u low cost Wind šemi na bazi američke trobojke: