Zato sto postoje zakoni Prvo i najvaznije sto ljudi moraju da razumeju, a sto Vesic zloupotrebljava, je da Srbija ne prima migrante iz Madjarske. Madjarska, sa druge strane, je raznim aktima definisala svoju odbranu granice sa 3 zone, prva zona je 0-8km dubine teritorije, u toj teritoriji vojnici mogu da pucaju gumenim mecima. Druga zona je 8-20km u dubinu teritorije, mogu da te dignu i vrate na granicu na proveru, treca je sve dalje, kao i prema starim zakonima, ako si sumnjiv, mogu da te privedu pod sumnjom da je tvoj boravak na teritoriji Madjarske u koliziji sa propisima. Glavna fora je ova prva zona, gde moze da se puca, a isto moze i da se bije palicama, baca suzavac i posledicno lome koske.Šta se tačno gubi ako bi policija pregledala pasoše i dokumente u vozu?
Не иде он из крајности у крајност, него је више саркастичан/ироничан због појединих коменатара овде, да воз није воз ако не можеш да изађеш на ходник и запалиш цигар. Ниво сарказма је исто такав кад се прича о брисолејима на ПрокопуIdeš iz krajnosti u krajnost. Kakve veze ima pušenje u vozovima sa ovime o čemu diskutujemo?
Najveci problem je sto trenutno nemamo (normalnih) lokomotiva.
Opet skrećeš temu. Kakve veze imaju vozoljubitelji sa onime o čemu pričamo? Mada siguran sam da 90% vozoljubitelja nema taj majndset. Ideš iz krajnosti u krajnost. U EU se decenijama ne puši u vozovima, a idu vagoni sa kupeima. Ne vidim kako je jedno povezano sa drugim.
@direktor ne znam ja za to diso da je dolazilo kod nas?
Ne, nego se čuva sns autobuski prevoznik Pantransport, zato do danas nema normalnog voznog reda, ni mesečnih karata Bg-Pa..Среди се пруга до Панчева, нема довољно гарнитура да се продужи БГ воз. Узму се нове гарнитуре, кључна стајалишта БГ чвора нису прилагођене висине перона. Занемарују се локомотиве и вагони.
Nije sporno da treba da postoje kompozicije sa lokomotivama i vagonima (mislim... postoje svuda), problem je što "strukovni lobi" (za šta se izvikuje ULJŽ) i dalje ima brojne članove kojima su najveći domet, ako ne ovo što kaže @JohnnyLee, parnjače, onda barem neke "kenedijevke" i "hruščovke". Nadimci dotičnih valjda svedoče o koliko matorim mašinama je reč.
Zapravo, dotakao ih se Džoni, ali u potpunosti to podržavam. Problem je što je izvesni član ovog foruma i osnovao to udruženje, a onda u dotično privukao te penzionere, a potom nastavio sa svojim sumanutim stavovima koji odudaraju od svake realnosti, kako od onoga za šta se ti zalažeš, tako i od onoga za šta ja mislim da je bolje.Kakav strukovni lobi? Tako nazivaš penzionere sa FB grupe ULJŽ kojima manjka najosnovnije pismenosti? Ne vidim kakav su uopšte oni faktor u bilo čemu. Sam si ih se dotakao. Ne vidim zašto su oni bitni za našu diskusiju ovde. Došljak je gore vrlo prosto ukazao na srž problema.
Nemoguce je postici tokom voznje od SU tj. Kiskunhalas do granice. Ni putnike a ne prtljag.Šta se tačno gubi ako bi policija pregledala pasoše i dokumente u vozu?
Nemoguce je postici tokom voznje od SU tj. Kiskunhalas do granice. Ni putnike a ne prtljag.
ulazi Podgorici 5 starijih gospođa, preko 70 godina, ja razmišljam neće one dugo
Флиртови нису удобни за дужа путовања, возио се једном од Ниша и никада више.
Тачно, проблем је у наручиоцу. Код нас се гледа само нек је ново, чисто и фенси. Функционалност је у другом плану.наравно да нису, када нису узети са адекватним седиштима. али, то је проблем оних који су ух поручили, а не произвођача. Штедлер (или било који други произвођач) ће ти ставити и фотеље у воз, ако затражиш
Otvaranje zajedničke pogranične željezničke stanice u Bijelom Polju u ponedjeljak
Iz Ministarstva saobraćaja i pomorstva rekli su da će otvaranjem zajedničke stanice biti skraćeno vrijeme zadržavanja i potrebne procedure na graničnom prelazu između ...www.vijesti.me
Šta je pogranična stanica konkretno? Bijelo polje već ima stanicu, predpostavljam da je to samo administrativne prirode, nije "nova stanica" kako bi se moglo zaključiti iz vesti.