Onda bi koštao 20 miliona po garnituri umesto sadašnjih 10 ali se slažem sa tobom.
или купи како треба, или немој да купујеш када си већ неспособан. нема ту неке велике филозофије
Onda bi koštao 20 miliona po garnituri umesto sadašnjih 10 ali se slažem sa tobom.
Daj Spatio...Možda će dokupiti vagone?
Kada cena karte za njega bude kao što treba da bude,neće biti gužvanja kao u konzervi.Biće pun kao i svaki između BG - NS, ako ne i još popunjeni. Deset vagona i rešen problem.
Postoji li tehnička mogućnost za tako nešto, mislum slažem se da se kao sto se rekli to 99% neće desitiDaj Spatio...
Колика је та цена отприлике?Kada cena karte za njega bude kao što treba da bude,neće biti gužvanja kao u konzervi.
Do Budimpešte u jednom smeru voz ne bi smeo da košta više od 40 evra. Povratna 70-75.
Odakle ti to? Pa samo Beč - Budimpešta košta daleko više od tih 19€ a kraća je deonica nego BG-BUDTo bi bilo preskupo, gledajući slične relacije po Evropi sa sličnom brzinom i višestruko većom platežnom moći. Možda kao flexible tarifa kad se rasproda kontigent jeftinijih karata, ali bi svakako cene karata za non-refundable morale kretati od niže. Po EU bi za takvu relaciju cene kretale od 19 evra.
OK fer međutim to je više izuzetak da se železnička putovanja planiraju toliko rano a mislim da Srbija nema takav sistem prodaje karata sa dinamičnim cenama nažalost.
Šta mislite da li postoji šansa da se uvede linija BG-Vencija? Stari mi je pričao da je nekada postojao voz BG-Venecija, nije siguran doduše da li su u pitanju 80te ili 90te, ali verujem da bi takva relacija sa Fuxing Sokolom bila pravo uživanje, a i lepo bi bilo videti Sokola pored italijanskih ETR pendolina, obzirom da im dizajnerski parira skroz.
I drugo pitanje da li su Mađari takođe naručili nove vozove ili oni planiraju da šalju stare.
Još samo da Bosanci krenu da voze za BG sa Talgo vozovima (ako su ti vozovi i dalje u životu), i da pored 2 vrste Sokola, eventualnog Mađarskog brzog voza, a što da nekog Austrijskog ili Nemačkog ICE- imamo nekoliko tipova zaninljivih vozova koji voze na našim prugama
Hvala na odgovoru. A da li bi Stadler sokoli mogli ili ni oni ne rade pod odgovarajućim naponom?Kineski EMV za Srbija Voz ne može saobraćati na prugama Slovenije i Italije, jer je tamo 3kV napon, a on je proizveden samo za 25kV sa paletama za Srbiju i Mađarsku. Tako da može da saobraća samo u exYU zemljama (osim Slovenije) i u Mađarskoj.
Baš šteta. A da li su železnice republike Srpske kupovale talgo?Pre toga je Talgo išao iz Sarajeva za Bihać i Banjaluku. Talgo vozovi su naravno u životu, ali zbog nedostatka dogovora saobraćaju samo unutar FBiH i u letnjoj sezoni do Ploča.
Hvala na odgovoru. A da li bi Stadler sokoli mogli ili ni oni ne rade pod odgovarajućim naponom?
Baš šteta. A da li su železnice republike Srpske kupovale talgo?
Након излагања у Јагодини: Далеко смо од коначног решења, "борба" се наставља -
Препуна сала у Јагодини, на данашњем завршном излагању пројекта изградње брзе пруге Београд каже председднalpress.rs
Ja sam iz Aleksinca i za mene je bolje da se izmesti i bude bliže gradu, ali istina je da niko nije digao glas zato što sela gube svoja stajališta.Od borbe za očuvanje stajališta u mestima do izmeštanja van naselja, tanka je granica.
Otišlo je ovo u ekstrem i šinofobiju.
Ne mogu da se dogovore ni za noćni voz za Ljubljanu, ali ti misliš na Veneciju. Italijani bi teoretski mogli da pošalju ETR 700, ali je potreban ETCS od Dobove do Beograda. Dogovoreno je za Ljubljana – Milano, ali voz je trenutno otkazan. Za vagone i bosanski talgo nema šanse, jer su italijanski propisi stroži.Šta mislite da li postoji šansa da se uvede linija BG-Vencija?
Ako možeš samo da mi pojasniš šta znači to ETCS potreban od Dobove do Beograda. Da li je to neki "konvertor napajanja" ili tako nešto?Italijani bi teoretski mogli da pošalju ETR 700, ali je potreban ETCS od Dobove do Beograda.
Za sada ne postoji ni linija do Zagreba.Šta mislite da li postoji šansa da se uvede linija BG-Vencija? Stari mi je pričao da je nekada postojao voz BG-Venecija, nije siguran doduše da li su u pitanju 80te ili 90te, ali verujem da bi takva relacija sa Fuxing Sokolom bila pravo uživanje, a i lepo bi bilo videti Sokola pored italijanskih ETR pendolina, obzirom da im dizajnerski parira skroz.
I drugo pitanje da li su Mađari takođe naručili nove vozove ili oni planiraju da šalju stare.
Još samo da Bosanci krenu da voze za BG sa Talgo vozovima (ako su ti vozovi i dalje u životu), i da pored 2 vrste Sokola, eventualnog Mađarskog brzog voza, a što da nekog Austrijskog ili Nemačkog ICE- imamo nekoliko tipova zaninljivih vozova koji voze na našim prugama