Ovo su napamet planovi za loženje građana, a čemu je dokaz i ovo:Da li neko ima više informacija o ovome? Koliko će skratiti putovanje od Vršca do Beograda, dokle se stiglo sa projektom?Pruga Rumunija – Vršac – Pančevo od državnog i međunarodnog interesa
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Goran Vesić najavio je da će se uskoro početi sa radovimaevrsac.rs
Koliko sega mega stanovnika, industrije, luka rudnika ima tamo da se govori o dva koloseka? Osovinasko opterećenje je već za Srbiju maksimalnih 22t. Brzina je već solidna, održavanje takođe. Jedine dobre smernice bi bile vezane za stanična područja i signalizaciju. A da investicionu bazu čuvamo za neke druge pravce. Ako bi i obim saobraćaja Srbija-Rumunija stvarno bio veliki sa težnjom rasta, pre izgradnje u unapređenje bi imalo smisla ulagati za vezu sa Temišvarom preko Zrenjanina, i da se tuda pruga dovede makar u stanje u kojem je sada Pančevo - Vršac, ako ne i bolje. Za razliku od Beograd - Vršac, pravac Beograd - Zrenjanin - Kikinda ima naseljenost koja bi pravdala neki nefrekventni brzi/intersiti.Predviđeno je da se rekonstrukcija i modernizacija uradi od početka skretnice u Glavnoj stanici Pančevo do državne granice, uključujući i unapređenje elemenata za najvišu ekonomski opravdanu brzinu i dozvoljeno osovinsko opterećenje na železničkoj pruzi.
U zavisnosti od zaključaka analize, razmatraće se i eventualna gradnja drugog koloseka, s obzirom na to da je reč o jednokolosečnoj pruzi.
odsustvo intelekta
Ima gomila italijanskih firmi u Rumuniji, zato se pravi i autoput i pruga.Ovo su napamet planovi za loženje građana, a čemu je dokaz i ovo:
Koliko sega mega stanovnika, industrije, luka rudnika ima tamo da se govori o dva koloseka? Osovinasko opterećenje je već za Srbiju maksimalnih 22t. Brzina je već solidna, održavanje takođe. Jedine dobre smernice bi bile vezane za stanična područja i signalizaciju. A da investicionu bazu čuvamo za neke druge pravce. Ako bi i obim saobraćaja Srbija-Rumunija stvarno bio veliki sa težnjom rasta, pre izgradnje u unapređenje bi imalo smisla ulagati za vezu sa Temišvarom preko Zrenjanina, i da se tuda pruga dovede makar u stanje u kojem je sada Pančevo - Vršac, ako ne i bolje. Za razliku od Beograd - Vršac, pravac Beograd - Zrenjanin - Kikinda ima naseljenost koja bi pravdala neki nefrekventni brzi/intersiti.
Da li je moguće da srbvoz nije imao svoju lokus za prevlacenje novih emv
To dobija Metrovagonmash Beograd d.o.o., ta saradnja traje već duže vreme, odnosno obnavlja se periodično preko tendera.
Pojasni malo. Koji su vozovi gde?Ti vozovi su na liniji Beograd-Vrsac. Tu su sad novi vozovi, jel zna neko gde ce posle remonta zavrsiti,na kojim linijama. Ili ce biti za BG voz?
Čuo sam za tu bajku. O još većoj Turskoj i Nemačkoj su govorili kada je u pitanju Koridor 10 i deo autoputa ka Pirotu. U praksi jedva polovinu minimalnog korišćenja za autoput imamo. Makar u teretnom saobraćaju, i u putničkom i u teretnom saobraćaju većina logističkih firmi donosi racionalnu odluku da zaobiđe Srbiju, a što je jako vezano i sa (primitivnim) načinom organizacije granica za teretni saobraćaj. Uz to i naprednim sabotažama železnice sa predugim prekidima na glavnim prugama zbog radova, sakaćenjem parka vučnih sredstava... Ka Vršcu na magistralno-jedinom putu imamo kombajne široke 4 metra, a zapadnu obilaznicu Vršca nikako da završe. Kao i nekakvu celovitu obilaznicu Pančeva. Vezano za prugu, to je po stanju koloseka jedna od boljih pruga, daleko od prioritetne za veću modernizaciju. A propusnu moć i kvalitet ubijaju stara signalizacija i ukinuta radna mesta otpravnika vozova, odnosno manje mesta za ukrštavanja. Vezano za putnički saobraćaj, sada je već 6 pari vozova Beograd - Vršac, a nakon eventualnog poboljšanja signalizacije ne bi trebalo više od 8-10 pari. Prosto nemaš ih kime popuniti.Ima gomila italijanskih firmi u Rumuniji, zato se pravi i autoput i pruga.
Jugoslovenske Železnice su u odnosu na sadašnje bile relativno ugledno preduzeće kojim su upravljali entuzijasti. Na Saobraćajnom fakultetu železnički smer je bio elitni. Bilo je tu poteza i odluka za opravdanu kritiku, ali su sve u svemu bile u stanju da pruže i elitnu uslugu. Recimo vozove sa samo prvom klasom i direktorima kao putnicima, "stjuardese" na Olimpik Ekspres (Beograd - Sarajevo), vozove popularne među gastarbajterima i strancima... Još tada su vozovi Beograd - Novi Sad išli približno svakih sat, recimo. "Pruga" iz tog vremena je bila prepuna konstruktivnih kritika, da tako kažem javnih prozivki železničara ka rukovodstvu zbog određenih loših poteza. Odnosno SFRJ je bilo poslednje vreme funkcionalne demokratije na železnicama, sa najvažnijom demokratskom funkcijom, povratne sprege.тамо је некада постојао интелект?
A svaka sličnost sa vlastima iz 1999. je slučajna.оде ти у праисторију. зар си заборавио да овде историја креће да се мери од нове власти?
Zapravo ne bi bilo lose da su dva dizelasa i da su ostali u Vrscu.Čekajte, ovo su dizelaši???
Naravno da da.Je l zna neko, je l SRB PLUS karticu mogu da koristim odmah po vađenju? Treba sutra da idem u NS, pa bih pre toga izvadio i taman da imam popust.
Jel se zna koliko je trenutno u voznom stanju?Надам се да ће коначно оспособити све 711 у возном стању за саобраћај.