Da li to znači da bi naredni EMV koji bismo kupili imao oznaku 411 i šta se dešava ako imamo više od 4 vrste?
Da li su vozila za 3kV sistem u Sloveniji imala neku drugu cifru?
U Sloveniji se još uvek koristi jugoslovenski model numeracije
Broj 1 znači:
- 0 - parne lokomotive koje nisu bile starije od 50 godina na dan 01.01.1959.
- 1 - parne lokomotive starije od 50 godina 01.01.1959.
- 2 - dvosistemski za jednosmerni napon 3 kV i naizmenični napon 25kV 50Hz, ili 3kV i 15kV 16 2/3Hz.
- 3 - električna vozila za jednosmerni napon 3kV (moped 342 i brižita 363, i Meh 362).
- 4 - električna vozila za naizmenični napon 25 kV 50Hz.
- 5 - višesistemska vučna vozila (Živa 541).
- 6 - dizel električno .
- 7 - dizel hidraulični.
- 8 - dizel mehanički
- 9 - vozila za potrebe železnice (razna vozna sredstva, radne mašine, ....)
Broj 2 znači:
Drugi broj u oznaci lokomotive označava broj pogonskih osovina, način vožnje ili pričvršćivanje na donji stroj.
Drugi broj za EMG i DMG je uvek 1 i trebalo bi (barem je nekada bio) da znači normalnu širinu od 1435 mm.
Broj 3:
Za lokomotive to znači implementaciju, odn vrsta lokomotive. Veći brojevi znače novije tipove lokomotiva.
Za EMG / DMG to znači:
- 0; 1; 2 i 3 je oznaka za pogonski deo motora.
- 4; 5; 6; 7; a 9 je oznaka prikolice bez pogona. Ovo može biti upravljačko (315 Gomulka, 715 Kanarček, ...) ili u sredini (Desiro 317, Pendolino 316, ...)