Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

To je mahom sve popunjeno bilo još pre 7 dana 🙂 Meni krivo što se za besplatnu projekciju Napoleona nisam prijavio...
 
Screenshot_20240203_104343_Samsung Internet.jpg
 
Похвала што је Србијавоз синоћ убацио синхрон на РЕ 2422 из Београда за Нови Сад. Нисам у последње време путовао у време утакмица тако да не знам да ли иначе убацују синхрон. Прво сам дошао на станицу Нови Београд и мислио да можда нећу успети да уђем, али сам се пријатно изненадио кад сам видео синхрон.
 
17071275022024680642755033130171.jpg

Takođe ni druga vrata kod kafića između 2-ih i 3-ih kola ne rade, moraju ručno da se pomere i oba WC-a u trećim kolima. Radi samo invalidski.
 
Po svemu sudeći danas neće otići nijedan voz za Prahovo i Majdanpek..

Screenshot_20240205_110120_Chrome.jpg

Screenshot_20240205_093132_Chrome.jpg

Screenshot_20240205_105954_Chrome.jpg



I znam, ovo vam je verovatno dosadno da čitate od strane mene, ali i vas se tiče kao poreskih obaveznika.
Sve ovo se finansira iz obaveze javnog prevoza, to ide preko subvencija Srbija<->Vozu, a to kvazi preduzeće otkazuje voz, ali novac im ostaje u kasi.
I tako se gospoda bogati, od tog novca organizuju bahanalije, neke ispraćaje "Legendama SrbijaVoza", radnici u Zaječaru primaju plate kao da su radili i svi srećni i zadovoljni osim nas.

De facto, pošovani građani, SrbijaVoz potpuno legalno isisava subvencije, a ne radi ništa, pritom ih država ne sankcioniše.
Prost čovek bi rekao da se to zove krađa.
 
Meni je inače jezivo što pri ovim otkazivanjima ne postoji dogovor sa autobuskim prevoznicima da ako dođe do nekog naglog ispada ili slično ako nema narednog voza uskoro da bar pokriju liniju autobusom...
 
Po svemu sudeći danas neće otići nijedan voz za Prahovo i Majdanpek..

Pogledajte prilog 188287
Pogledajte prilog 188288
Pogledajte prilog 188289


I znam, ovo vam je verovatno dosadno da čitate od strane mene, ali i vas se tiče kao poreskih obaveznika.
Sve ovo se finansira iz obaveze javnog prevoza, to ide preko subvencija Srbija<->Vozu, a to kvazi preduzeće otkazuje voz, ali novac im ostaje u kasi.
I tako se gospoda bogati, od tog novca organizuju bahanalije, neke ispraćaje "Legendama SrbijaVoza", radnici u Zaječaru primaju plate kao da su radili i svi srećni i zadovoljni osim nas.

De facto, pošovani građani, SrbijaVoz potpuno legalno isisava subvencije, a ne radi ništa, pritom ih država ne sankcioniše.
Prost čovek bi rekao da se to zove krađa.
A šta se dešava tamo, popravljaju garnituru?
 
Meni je inače jezivo što pri ovim otkazivanjima ne postoji dogovor sa autobuskim prevoznicima da ako dođe do nekog naglog ispada ili slično ako nema narednog voza uskoro da bar pokriju liniju autobusom...

To su svi predlagali, do Decembra kada su bili radovi i kada je išao zamenski prevoz na popodnevnom vozu, dešavalo se da se jutarnji voz otkaže, a autobus i vozač su stajali free na platou ispred stanice ubijajući vreme do popodneva i niko tada nije hteo da pristane da nas vozi autobus iako su vozač i gazda prevoznika zvali Srbija<->Voz, al jok.

Mada je i prevoznik imao problema da nađe vozače, prvo nas je vozio brka od 80 godina, jer mu je gazda firme obećao da će mu srediti da unuk završi srednju samo da vozi na leto dok ne nađe nekog. Brka se snalazio koliko je mogao i odradio na kraju.
Onda nas je vozio neki dobar čovek, ali mnogo su ga mučili, kada je bio neki miting čovek je ustao u 4 ujutru i vratio u 2 ujutru. I odmah je morao ujutru opet u 6 da vozi ceo dan 3 puta Zaječar-Prahovo do 22h.
Dešavalo se da nema nikoga pa se jurilo po Zaječaru da neko odveze makar krug, ako ne onda je neko random vozio mini kombi i nije bilo mesta za sve na jutarnjem i popodnevnom polasku.
A i stari Integro nije bio baš u najboljem stanju, jednom se zamalo zapalio.

Ka Majdanpeku nije bilo tih problema, ali Bortravel je slao veoma lošeg Conecta i nisu mogli da ispoštuju Red Vožnje iako su preskakali većinu stajališta, jer pruga ima dosta bolju trasu.
Ka Nišu je vozio Niš Ekspres, busevi nisu bili loši, ali iz firme im je stiglo naređenje da ne pale klimu, jer su se nadali da će rasterati putnike na redovne polaske Niš Ekspresa.

Ponižavanje kako god okreneš.

A šta se dešava tamo, popravljaju garnituru?

Već mesec dana, ali nije samo to.
Preračunali su se za turnus, u prošlom RV-u se garnitura sa 2751 (Majdanpek-Zaječar), davala na 2772 (Zaječar-Negotin), sada ne može, jer su loše uradili novi RV.
Jedine redovne su 710-004, 008 & 010, od te 3, 2 su redovno ka Nišu, a pošto se često dešava da moraju na obradu u Zemunu, neka je uvek tamo, normalno nekadas e i pokvare, jer je Niš-Zaječar nezgodna pruga.
Želvozova kanta 001 za sada se baš često kvari i vozi ka Prahovu samo, jer ne može u brdo.
 
Sve ovo se finansira iz obaveze javnog prevoza, to ide preko subvencija Srbija<->Vozu, a to kvazi preduzeće otkazuje voz, ali novac im ostaje u kasi.

Рече недавно @Boki123 да је решење за Србијакарго да се именује способан директор као у Србијавозу. :ROFLMAO:
 
Рече недавно @Boki123 да је решење за Србијакарго да се именује способан директор као у Србијавозу. :ROFLMAO:
I ti reče da je jako lako naći stare redove vožnje na internetu i da svako to može vrlo brzo da pronađe, a kad sam te pitao za link muk.
 
Poslednja izmena:
I ti reče da je jako lako naći stare redove vožnje na internetu i da svako to može vrlo brzo da pronađe, a kad sam te pitao za link muk.

Не знам какве то везе има са способношћу директора железничких предузећа у Србији. Оставили су други чланови линкове, мислио сам да је било довољно. А и да би изгуглао и нашао понешто треба ти пар минута. Пробај, видећеш.
 
Не знам какве то везе има са способношћу директора железничких предузећа у Србији. Оставили су други чланови линкове, мислио сам да је било довољно. А и да би изгуглао и нашао понешто треба ти пар минута. Пробај, видећеш.
Niko nije ostavio nikakav link za red vožnje, ono što je ostavljeno je sajt koji je orijentisan na sastave vozova sa nekompletnim redom vožnje, posebno za period o kome se diskutovalo. Ono što si ti rekao, a sad ponavljaš, je da možeš vrlo lako za par minuta da nađeš red vožnje iz 70ih, 80ih 90ih i 00ih. Pa evo, tvoje vreme da zablistaš i pokažeš tu lakuću pred celim forumom tako što ćeš na ovom forumu na ovoj temi (ili na temi svaštara) okačiti te redove vožnje/sajtove za koje tvdiš da se tako lako nalaze. Ako se tako lako nalaze, verujem da neće biti nikakav problem, posebno tebi.
I molim da prestaneš da me prozivaš non stop na ovom forumu jer svaki put ispadaš kao derište koje misli da je najpametnije. Ja imam svoje mišljenje, ceni ga, a ne da me prozivaš zbog toga i upoređuješ me sa Vesićima, neznalicama i ostalo. Ja tvoje mišljenje bar cenim i uvek pokušavam da iznesem svoje argumente koje ti uporno ne želiš da ćuješ i okrećeš se prozivkama. Sa tobom čovek ne može voditi nikakvu diskusiju.
 
@Boki123

Поставио је @Dusko слику реда вожње. Имаш на босанском сајту времеплов пар редова вожње итд. У линку на вагонвебу који јесте оријентисан на саставе возова ипак има ред вожње (некомплетан) из кога се може закључити оно што је био предмет дискусије. Ако ти то све није довољно, имаш и по купинду да купиш папирне редове вожњи из тих година, па ћеш имати све комплетно. Ја ти линкове нећу постављати. Кога занима, наћи ће уз пар кликова. Ја те не прозивам, него скрећем пажњу да хвалоспеви које износиш на рачун Србијавоза и в.д. директора Булајића су неосновани. За почетак, колико дуго Србијавоз и остале државне железничке распале ћерке фирме немају директоре, него в.д. директоре?
 
@Boki123

Поставио је @Dusko слику реда вожње. Имаш на босанском сајту времеплов пар редова вожње итд. У линку на вагонвебу који јесте оријентисан на саставе возова ипак има ред вожње (некомплетан) из кога се може закључити оно што је био предмет дискусије. Ако ти то све није довољно, имаш и по купинду да купиш папирне редове вожњи из тих година, па ћеш имати све комплетно. Ја ти линкове нећу постављати. Кога занима, наћи ће уз пар кликова. Ја те не прозивам, него скрећем пажњу да хвалоспеви које износиш на рачун Србијавоза и в.д. директора Булајића су неосновани. За почетак, колико дуго Србијавоз и остале државне железничке распале ћерке фирме немају директоре, него в.д. директоре?
1) Slika iz nečije lične arhive nije dostupna svima na internetu, što znači da se ne kvalifikuje
2) Wagonweb je nepotpun i ne može se koristiti za sagledanje celokupne situacije na nekoj pruzi jer fale lokalni vozovi
3) Istina, postoji sajt vremeplov sa ukupno 2 (slovima 2) reda vožnje 90/91 i 91/92 ako se dobro sećam od ranije, a ti si tvrdio da postoje i za 70te, 80te i 20te
4) Što bih kupovao ako ti kažeš da je lako naći na internetu.

A to što nećeš postaviti linkove (ako ne zbog mene bar za ostale forumaše) je najveći dokaz da izmišljaš gluposti koje ne postoje. Ukratko: ne postoje javno dostupne informacije na internetu o redovima vožnje, da, možeš naći za jednu dve godine od 40 ukupno godina. Ako je to uspeh, onda okej.

Apsolutno me prozivaš zbog mog mišljenja i nazivaš me neznalicom itd (pogledaj malo šta si pisao, priseti se). Moje mišljenje je da SV stoji najbolje od svih javnih železničkih preduzeća u Srbiji i da se prvu put situacija popravlja u istoriji Srbija voza (a i ŽS od 90ih). Ako ti mišliš da 40 godina nerada može da se preokrene u jednoj godini bez potpunog reseta kadra u preduzeću grdno se varaš. Trenutno se na bitna mesta u preduzeću postavljaju ljudi koji znaju nešto i koji su ambiciozni, za taj proces teeba vremena.
 
1) Slika iz nečije lične arhive nije dostupna svima na internetu, što znači da se ne kvalifikuje

Значи човек је окачио ред вожње и ти нећеш да признаш његову веродостојност јер је из личне архиве, а није јавно доступан на интернету, не разумем? Je л' треба да однесе код нотара да овери његову веродостојност? Уосталом, сви стари редови вожње на интернету су из нечије личне архиве и њиховим постављањем на интернет (укључујући и Душков) постају јавно доступни. Чему ментална гимнастика? Тражили смо податке о реду вожње, добили смо их.

2) Wagonweb je nepotpun i ne može se koristiti za sagledanje celokupne situacije na nekoj pruzi jer fale lokalni vozovi

Непотпун је, не може се целокупна ситуација сагледати, али се може закључити да је возно време Београд - Бар било 4 сата краће него данас.

3) Istina, postoji sajt vremeplov sa ukupno 2 (slovima 2) reda vožnje 90/91 i 91/92 ako se dobro sećam od ranije, a ti si tvrdio da postoje i za 70te, 80te i 20te

Има један из осамдесетих. За 70. нисам тврдио, а за 2000. има исто на другим изворима.

A to što nećeš postaviti linkove (ako ne zbog mene bar za ostale forumaše) je najveći dokaz da izmišljaš gluposti koje ne postoje. Ukratko: ne postoje javno dostupne informacije na internetu o redovima vožnje, da, možeš naći za jednu dve godine od 40 ukupno godina. Ako je to uspeh, onda okej.

Потпуно бежиш од поенте. Ти си окачио први ред вожње 70-их оспоравајући чињеницу да се некад на барској прузи возило много брже него дана. И на Вагонвебу, Времеплову, и Душковом реду вожње се види да се некад возило неупоредиво брже на барској прузи. Уместо то да прихватиш, ти бежиш од поенте и тражиш некакве линкове иако ти је већ нешто доказано са више различитих докумената. Не разумем.
 
Кад је уопште била расправа да ли се некад брже возило барском пругом? Па возиле су се стотине хиљада људи, то је бар опште место да је било брже. Ја могу да се сетим свог нпр. својих кашњења од по пола сата до Ваљева, око 1992.

Боље би било да се не тера мак на конац у расправама, јер онда се долази до дилема да ли је један сат до Титограда исто што и два сата до Подгорице и сл.
 
Значи човек је окачио ред вожње и ти нећеш да признаш његову веродостојност јер је из личне архиве, а није јавно доступан на интернету, не разумем? Je л' треба да однесе код нотара да овери његову веродостојност? Уосталом, сви стари редови вожње на интернету су из нечије личне архиве и њиховим постављањем на интернет (укључујући и Душков) постају јавно доступни. Чему ментална гимнастика? Тражили смо податке о реду вожње, добили смо их.



Непотпун је, не може се целокупна ситуација сагледати, али се може закључити да је возно време Београд - Бар било 4 сата краће него данас.



Има један из осамдесетих. За 70. нисам тврдио, а за 2000. има исто на другим изворима.



Потпуно бежиш од поенте. Ти си окачио први ред вожње 70-их оспоравајући чињеницу да се некад на барској прузи возило много брже него дана. И на Вагонвебу, Времеплову, и Душковом реду вожње се види да се некад возило неупоредиво брже на барској прузи. Уместо то да прихватиш, ти бежиш од поенте и тражиш некакве линкове иако ти је већ нешто доказано са више различитих докумената. Не разумем.
Aman ne izvrći činjenice. Ti si rekao da je lako naći na internetu te redove vožnje i to je bila tema. Nisi ništa okačio da to potvrdiš već sve vreme pričaš da može za 2 minuta da se nađe. A taj posao nije toliko lak jer jako malo informacija ima na internetu. Ovde ne uključujem kad neko slika iz lične arhive (hvala mu na tome svakako), ovde čisto sporim tvoju tvrdnju da može RV da se nađe na internetu.

Čoveče u kakvom ti ubeđenju živiš. Pa ti stvarno misliš da ja mislim da je obim saobraćaj danas veći nego ranije. Ja to prvo nigde nisam osporio, drugo rekao sam kad si me napao da to nije bila namera i ti si se izvinuo i sad opet ponavljaš. Ja sam uporedio prvi RV i današnji i rekao da je tako, a ti uporno mene optužuješ kao da rušim državni poredak. Bože me sačuvaj.

Nema na ovom forumu više nikakve diskusije, samo svađe i optuživanja. Da bih sačuvao svoje nerve odustajem od ovog foruma i brišem profil. Vozdra
 
Aman ne izvrći činjenice. Ti si rekao da je lako naći na internetu te redove vožnje i to je bila tema. Nisi ništa okačio da to potvrdiš već sve vreme pričaš da može za 2 minuta da se nađe. A taj posao nije toliko lak jer jako malo informacija ima na internetu. Ovde ne uključujem kad neko slika iz lične arhive (hvala mu na tome svakako), ovde čisto sporim tvoju tvrdnju da može RV da se nađe na internetu.

Čoveče u kakvom ti ubeđenju živiš. Pa ti stvarno misliš da ja mislim da je obim saobraćaj danas veći nego ranije. Ja to prvo nigde nisam osporio, drugo rekao sam kad si me napao da to nije bila namera i ti si se izvinuo i sad opet ponavljaš. Ja sam uporedio prvi RV i današnji i rekao da je tako, a ti uporno mene optužuješ kao da rušim državni poredak. Bože me sačuvaj.

Nema na ovom forumu više nikakve diskusije, samo svađe i optuživanja. Da bih sačuvao svoje nerve odustajem od ovog foruma i brišem profil. Vozdra
Iskuliraj Boki. Kakvo crno gašenje profila te snašlo.
 
Da li su ubacili u sistem za kupovinu karata evropsku numeraciju za IC NS - BG(Soko) da ljudi mogu da sede jedan pored drugog ako putuju zajedno ili ne?
 
Od početka se koristi evropska numeracija, samo onlajn sistem ne ume da razazna gde je koje sedište, niti da korisniku ponudi vizuelni izbor sedišta. Najavljeno je još pre godinu dana da će to biti implementirano, ali za sada ništa.
 
Od početka se koristi evropska numeracija, samo onlajn sistem ne ume da razazna gde je koje sedište, niti da korisniku ponudi vizuelni izbor sedišta. Najavljeno je još pre godinu dana da će to biti implementirano, ali za sada ništa.
U redu, hvala.
 
Да ли сам само ја приметио да ће Мали Иђош изгубити станицу на сличан начин као и Чортановци? На снимку у теми "Инфраструктура" сам приметио да нема обриса станице, а насеље у близини. Кад погледах на сателиту, станица ће бити негде између старих станица, усред њива ван икаквог пута.
 
Да ли сам само ја приметио да ће Мали Иђош изгубити станицу на сличан начин као и Чортановци? На снимку у теми "Инфраструктура" сам приметио да нема обриса станице, а насеље у близини. Кад погледах на сателиту, станица ће бити негде између старих станица, усред њива ван икаквог пута.
Тако је. Прави се заједничка станица за Ловћенац и Мали Иђош.
 
Vrh