То је добра ствар и за оне који изгубе здравствену групу.Srbija<->Voz je skratio rad blagajne u Kraljevu od 8 do 16h, blagajna ne radi subotom i nedeljom.
Karte se kupuju u vozu po ceni kao na blagajni.
Po planu preduzeća balgajnici se više ne zapošljavaju, kako koji odlazi u penziju tako će se blagajne zatvarati, a kondukteri će imati više posla.
Po strani sve, ali posao blagajnika bi bio dobra stvar za osobe sa invaliditetom i za one koji su isključeni iz društva ili već duže vremena nezaposleni.
Nažalost u Srbiji ne postoji svest, a unutrašnjosti svako novo radno mesto bi značilo.
Pretpostavljam da ima nekakve veze sa vozovima 621/622Postoje li vozovi 2204 i 2211? Na sajtu SV ih nema, a imaju svi drugi brojevi između 2200 i 2215
Постоје у графикону и књижицама, но вероватно им је статус да привремено не саобраћају.Postoje li vozovi 2204 i 2211? Na sajtu SV ih nema, a imaju svi drugi brojevi između 2200 i 2215
Ја се пре неколико дана вратих из Београда вечерњим возом, било је око 30 људи у њему. Воз има чак и вај-фај, каснио је у Руму и Шабац по 5 минута, углавном због стајања на пружним прелазима. Кад би били чешћи поласци, милина.Људи који се возе причају да је углавном празан до Шапца. Време јутарњег доласка није адекватно за запослене у Београду. Опет грађани Шапца су у потоуности неинформисани да воз иде директно до Београда без преседања, а камоли да имају два поласка и да нема стајања по Срему осим Руме. Србијавоз и локална самоуправа се нису ни најмање потрудили да обавесте грађанство о могућностима путовања возом директно у Београд.
Са друге стране цвета Бла бла кар, и са новим аутопутем је најбољи вид превоза до Београда. Доста људи вози рано ујутро кола са 7-8 седишта и углавном исте људе враћају натраг са посла.
Одлично, надам се да ће се омасовити употреба да се оправдају додатни поласци, посебно рано ујутро.
Мени је врло занимљив податак да данас (петак) из Београда за Нови Сад има 36, а за Ниш 110 доступних вожњи преко Бла Бла кара. Нови Сад је већи и ближи Београду па би било очекивано да има више вожњи за Нови Сад, али очигледно је железница учинила своје у случају Новог Сада и дебело подбацила у случају Ниша.Bla bla kar je svuda ubio prevoz.
Problem Bla Bla je u unutrašnjosti, jer diže cene autobuskih karata.
Нарочито кад преместе аутобуску, тек тад нико неће путовати аутобусом, а железница неће искористити прилику.Pa normalno kada do Novog Sada postoji kršten prevoz, nije ni realno da se takmiči zbog brzine.
Problem Bla Bla je u unutrašnjosti, jer diže cene autobuskih karata.
A železnica očigledno nikada meće stići van Subotice i Leskovca izgleda.
Zbog Niš Eskpresa, ali to je i problem države koja ne kontroliše cene, jer su sve to njihovi.
(Beogradski) metro i vozEvo voz u Palati.Pogledajte prilog 186704