Па наравно да се рачунало.Ne verujem da se u vreme njegove izgradnje osamdesetih računalo da će svi vozovi koji odatle saobraćaju u pravcu severoistoka ubuduće biti elektromotorni. Jedino elektrifikovano parče pruge u celom Banatu je kratka deonica Pančevački Most-Pančevo Vojlovica, a i to je urađeno valjda tek 1992. kada je Beovoz pušten do Pančeva.
Pa nema potrebe da je spominješ više u kontekstu mogućeg terminiranja vozova. Samo unosiš zabunu.Bivša nam, znam da od toga nema ništa.
Onaj na izlazu iz dunav staniceKoji predratni most?
Jel ovo prvi od 5 naručenih kineskih vozova-metaka Fusing? Hoće li on saobraćati i u unutrašnjem IC saobraćaju kao Kiss, ili samo na liniji Beograd-Budimpešta kada cela brza pruga bude završena?U luci Kopar. 102 metara, 220 tona. Ide Kopar - Zemun.
Pogledajte prilog 196518
Све три локације ће бити повезане првом линијом метроа, кад и ако буде била рађена.Jedna Expres autobuska linija Sajam - Glavna - Karađorđeva - Pariska - Dunavska - Poenkareova i time bi smo povezali svih 3 terminusa međusobno i sa centrom.
Šta će mu ovi kobajagi odbojnici? Izgleda kao Darth Vader.U luci Kopar. 102 metara, 220 tona. Ide Kopar - Zemun.
Pogledajte prilog 196518
Taj na slici iz Kine je mock-up. Model u pravoj veličini koji može služiti recimo za testiranja i ispitivanja aerodinamike ili prosto kao izložbeni primerak.Gledam sada slike koje su se pojavile ranije iz fabrike i ove nove iz luke, da li primećujete da ovaj iz fabrike nema ove odbojnike i da je kod kuple zatvorena maska skroz, dok ovaj iz luke ima odbojnike i otovrenu masku. Takođe, sa strane deluje da je raspored prozora drugačiji, kao da jedan prozor nedostaje u poređenju sa slikom iz fabroike, a nedostaje i žuta linija za prvi razred. S obzirom da je Bulajić tek nedavno bio u Kini, ne verujem da su za tako kratko vreme proizveli drugu masku i već završili voz.
Voz je isti, odbojnici se pričvrste za par minuta, nije to deo čelične konstrukcije. Bulajićeva slika je možda slika suprotne strane a instagram mu napravio sliku -u ogledalu-. Kinezi sve te kozmetičke izmene urade jako brzo, po tome su i njihove fabrike poznate, baš po toj brzini izmena i dorada po prispeću zahteva.Gledam sada slike koje su se pojavile ranije iz fabrike i ove nove iz luke, da li primećujete da ovaj iz fabrike nema ove odbojnike i da je kod kuple zatvorena maska skroz, dok ovaj iz luke ima odbojnike i otovrenu masku. Takođe, sa strane deluje da je raspored prozora drugačiji, kao da jedan prozor nedostaje u poređenju sa slikom iz fabroike, a nedostaje i žuta linija za prvi razred. S obzirom da je Bulajić tek nedavno bio u Kini, ne verujem da su za tako kratko vreme proizveli drugu masku i već završili voz.