- Učlanjen(a)
- 10.01.2007.
- Poruke
- 19.529
- Pohvaljen
- 41.375
Gosn ministar lupeta gluposti.Прича о висинама перона се и повела због приче госн министра о новим гарнитурама.
Ne znam čemu treba ili ne treba da služi, ali znam da u doglednoj budućnosti neće služiti ničemu drugom osim za BG voz i voz Beograd - Vršac.Па не треба Вуков споменик да служи само за возове до Батајнице и Овче, мајка му млада.
Nema smisla produžavati taj jedan jedini polazak. Uostalom tako nešto bi bilo nemogiće jer nema gde da čeka garnitura, morala bi da ide do OvčeМогли би макар Зворнички да продуже до Вука и Панчевца.
Da li je to uobičajeno ili se ponekad desi, da na jednom koloseku stoje dva voza, kao na ovom snimku gde vidimo flirt za NS i iza njega DMV za Vršac?
Jeste, sasvim uobičajena praksa širom sveta. Na primer kod mene u Nemačkoj stoji da na koloseku 4 (A-D) ide voz za jednu destinaciju a na istom koloseku 4 (F-H) ide voz ka drugom pravcu, A-H su segmenti perona.Da li je to uobičajeno ili se ponekad desi, da na jednom koloseku stoje dva voza, kao na ovom snimku gde vidimo flirt za NS i iza njega DMV za Vršac?
Зашто у првој фази не би спустили само половину дужине перона? Онда би на првој половини стајали ЕМВ 412/416 и ДМВ 711, а на другој ЕМВ 413/417 и ЕМВ 410/418. Укупна дужина перона је 225 метара (75 средишњи део и 65 и 85 метара бочни делови) тако да би свака гарнитура могла да стане (ако нису у синхрону). Мислим да је већи проблем истовремена организација железничког саобраћаја и радова на перонима.Dokle god EMV 412/416 saobraća kao BG voz nema poente da se spuštaju peroni u stajalištima Vukov spomenik i Pančevački most. Samo bi se putnici dodatno lomatali, kao u stajalištu Karađorđev park na primer. Spuštanje perona treba uraditi simultano kada za BG voz budu nabavljane nove garniture, a to je se još uvek ne zna kada ni da li će biti. Bolje im je da sa EMV 412/416 i putničkih vagona počnu da skidaju grafite kao na drugim voznim sredstvima, kako bi počela da liče na nešto i kako bi obeshrabrili grafitere.
Зашто у првој фази не би спустили само половину дужине перона? Онда би на првој половини стајали ЕМВ 412/416 и ДМВ 711, а на другој ЕМВ 413/417 и ЕМВ 410/418. Укупна дужина перона је 225 метара (75 средишњи део и 65 и 85 метара бочни делови) тако да би свака гарнитура могла да стане (ако нису у синхрону). Мислим да је већи проблем истовремена организација железничког саобраћаја и радова на перонима.
Stvar je krajnje jednostavna i ne podleže nikakvom inaćenju: u Srbiji smo odustali od visokih perona i ne treba da imamo ukupno 2 stajališta sa visokim peronima. Kakvog to smisla može da ima?! A to je posao koji je u stanju da finansira mesna zajednica, nekmoli opština Vračar/Palilula. I dakle treba da se izvede koliko iduće nedelje.Gosn ministar lupeta gluposti.
Ne znam čemu treba ili ne treba da služi, ali znam da u doglednoj budućnosti neće služiti ničemu drugom osim za BG voz i voz Beograd - Vršac.
Како да саобраћају када им не одговарају перони? То би било исто као када бих ја рекао да не треба електрификовати пругу Лапово - Краљево зато што Флиртови не саобраћају туда. Надам се да ниси озбиљан.Zašto bi to radili kad EMV 413/417 i EMV 410/418 ne saobraćaju tuda?
Има смисла, та линија онда постаје приступачнија грађанима у центру Београд. Шта би фалило да протутњи од Панчевца до Овче? Надам се станици Карабурма једног дана, и да одатле крећу возови за Суботицу/НС, Шид и Зворник.Nema smisla produžavati taj jedan jedini polazak. Uostalom tako nešto bi bilo nemogiće jer nema gde da čeka garnitura, morala bi da ide do Ovče
Како да саобраћају када им не одговарају перони? То би било исто као када бих ја рекао да не треба електрификовати пругу Лапово - Краљево зато што Флиртови не саобраћају туда. Надам се да ниси озбиљан.
А баш би чудно било да на магистралној прузи саобраћају даљински возови, а не само возови градске железнице.
По теби сви возови са севера треба да завршавају у Прокопу, који ћемо, уместо као пролазну, користити као чеону станицу?
Као да слушам људе из гумењаре... исти начин размишљања.
ГПС, да не кажем џипиесKakve navigacije?
) Prokop odnosno novi čvor je projektovan da bude prolazna stanica u pravcu Rakovica - Zemun. Vračarski tunel je na sporednom pravcu. Iz Vračarskog tunela čak se nema ni pristup na sve koloseke stanice Prokop. Zbog toga vozovi iz Vršca moraju da se izvlače ka savskom mostu i menjaju kolosek pri povratku.
Prošao Tošin u 11:28, a po redu vožnje kreće sa Novog Beograda u 11:29Sinoć je u Zemunu voz pregazio ženu, koja je poginula. Da li je bilo samoubistvo ili nesmotrenost žene, utvrđuje se. Ne znam da li je bio KISS ili neka druga garnitura. Moguće da je bio KISS, pa zato danas ide FLIRT umesto KISS-a. Kašnjenje bi trebalo oko 3 minuta da bude zbog smanjenja brzine sa 200 na 160 km/h.