Lepe slike se dele iz Novog Sada, baš izgleda onako kako treba da izgleda železnička stanica. Mislim da ipak mestu nema oduševljenja pošto slika treba da bude uvek takva - to se sve lako da rešiti redovnim održavanjem.
Šta je dosada sprečavalo nadležne da sa vremena na vreme očisti fasadu zgrade? Kao što smo videli za to je bilo dovoljno par radnih dana prskanjem vodenim mlazom. Isto tako da se sredi interijer? To se moglo rešiti korak po korak, da se sve zameni i sredi. Isto i o signalizaciji na samoj stanici.
Meni je glavni utisak da je sve oko železničkih stanica veoma površno odrađeno, primera ima mnogo:
Najjednostavniji kontejneri kao "privremeni" objekti za stanicu Novi Beograd.
Pogledajte ovu tablu u NS:
Na trajnoj tabli se postavlja info o Covidu koja je privremenog karaktera. Tekst "Taksi" nije u ravni sa ostatkom teksta. Na nekim mestima ispod teksta na srpskom ima dva a negde tri prevoda umesto da se držimo jedne konstante. Znam da nekima ovo deluje kao da je sitničarenje u pitanju, ali ozbiljne firme sa ozbiljnim dizajn timom ne bi dopuštao ovo.
Na displejima na automatima i unutar voza je ošišana latinica(!!!!!)
Nepismenost na sajtu SV:
Veza se "trazi" umesto da se "traži", a voz privremeno nestaje na NBG. Verovatno je tamo neki interdimenzionalni portal pa će da nestane. U delu za Rang nisu ubačeni RE, REX ili B.
Na KISS "soko" na levoj strani nije u smeru pravca kretanja voza nego gleda pozadi. Opet sitnice koji ozbiljni dizajn timovi ne bi dopustili.
Ovo je trenutni modus operandi nadležnih na mnogo nivoa u Srbiji. Srećan sam što su završili rekonstrukciju pruga, mislim da je i to završeno kvalitetno. Ali ovo sve što se dešava oko stanica, reda vožnje, nastupa, dizajna na stanicama i uopštenog iskustva korisnika iste je jedna velika sramota.