Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Svaka država mora da investira u infrastrukturu, jer od toga joj zavisi rast BDP-a. Svaka evropska ekonomija bi se u suprotnom raspala. Nedozvoljena je ekspanzija čiste potrošnje, poput one za plate i penzije, za zdravstvo, školstvo (a da nisu npr. zgrade, oprema ili lekovi proizvedeni u zemlji).

Dakle, sve zemlje će, pre ili kasnije, sagraditi infrastrukturu koja im je potrebna, i (znatno) više. Osim možda SAD.
 
Nije sporno stim što je i rekonstrukcija izgradnja.
 
Javni radovi u širem smislu. Samo pitanje je koliko ulaganje u putničku železnicu, koja je mnogo skuplja od teretne, kad se napravi za veće brzine konkurentne kolima i avio prevozu, stvarno doprinosi razvoju BDP.
 
Mislim da nije bilo ovde, izbrišite ako jeste.

Inđija-Novi Sad, sa gradilišta pruge, avgust 2020.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PtS4zzdqTqg[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789457#p789457:21qjszrz je napisao(la):
Igor » Ned Nov 01, 2020 10:55 pm[/url]":21qjszrz]Simpatično, da mi je znati odakle im silne milijarde.

Zanimljivo kako se ljudi pitaju odakle drugima silne milijarde, pritom za realne potrebe (modernizacija postojećih pruga za do 160 km/h), a niko se ne pita odakle nama silne milijarde za nerealne potrebe (gradnja novih pruga za 200 km/h).
 
Ко то каже, ко то лаже да су вагони превазиђена категорија?
Словачка:
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Ampz.php
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Bmpz.php
Кола су типа UIC-Z1, произвођач је словачки ŽOS Vrútky код кога је иначе ремонтовано неколико наших локомотива серије 441. :D
Овако нешто би требало и нашим железницама (додуше, ја бих се, да се нешто питам, определио за изведбу пола вагона купеи, а друга половина отворен простор), и плус да пошаљемо на модернизацију кола која дуго чекају ревизију. И ови наши већ постојећи Гошини Z1 су свакако зрели за редизајн, поготово изнутра. Једноставно, превише је сиве боје у ентеријеру, треба је заменити неким веселијим бојама, а ови фурнирски елементи на зидовима крајњих делова салона би им баш добро легли. А ако чувени клима уређаји и даље не раде како треба, треба их заменити новим.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789956#p789956:f6i8w0kt je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Nov 03, 2020 8:55 pm[/url]":f6i8w0kt] А ако чувени клима уређаји и даље не раде како треба, треба их заменити новим.

Nije problem nikad bio u klima uređajima. Samo ih treba čistiti na vreme. Problem je u statičkim pretvaračima. Oni fabrički ugrađeni su crkavali u Slovačkoj, Češkoj i Sloveniji na 3kV jednosmernom napajanju. Kasnije zamenjeni novim, koji se nisu ništa bolje pokazali. Na kraju su u pre par godina modernizovane kušete ugradili statičke pretvarače samo za napajanje naizmeničnom strujom, te ti vagoni i ne mogu u Sloveniju, Slovačku, Češku i na neelektrificirane pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789956#p789956:1tz0q1xi je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Nov 03, 2020 8:55 pm[/url]":1tz0q1xi]
Кола су типа UIC-Z1, произвођач је словачки ŽOS Vrútky код кога је иначе ремонтовано неколико наших локомотива серије 441.

ŽOS Vrutky je jedno vreme bio vlasnik naše Goše, čak su jedno vreme dolazili slovački vagoni na modernizaciju u Smederevsku Palanku. To je bilo pre nekih 10-ak godina.
 
FOTO (5).jpg
FOTO (6).JPG
FOTO (1).jpg
 
Stanica Kosovo polje spat nakon 1999 kako pa to nisi znao nismo izvuki sva vozna sredstva na vrijeme...
 
03.11.2020
Privremena izmena saobraćaјa vozova za prevoz putnika na niškoј pruzi
„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe u 10:20 časova došlo do privremenog prekida saobraćaјa vozova za prevoz putnika na niškoј pruzi usled iskliznuća teretnog voza u ukrsnici Ripanj Tunel.

Regio i brzi vozovi koјi iz Beograd Centra za Niš polaze u 13:16 i u 17:32 časova, kao i iz Niša za Beograd Centar u 17:20 časova, saobraćaće od i do Mladenovca. Za putnike ovih vozova organizovan јe autobuski prevoz na relaciјi Beograd Centar – Mladenovac – Beograd Centar.

Vozovi koјi iz Niša za Beograd Centar polaze u 12:30 i u 15:53 časova, će saobraćati do stanice Mladenovac. Voz koјi iz Topčidera za Niš polazi u 15:26 časova, kao i voz koјi iz Beograd Centra za Lapovo polazi u 19:50 časova, saobraćaće od Mladenovca.

Voz iz sistema BG:Voz koјi iz Ovče polazi u 15:44 časova za Mladenovac, saobraćaće do stanice Resnik, dok će voz iz Mladenovca koјi polazi u 18:52 časova za Beograd Centar, biti otkazan.
03.11.2020
Uspostavljen redovan saobraćaј vozova za prevoz putnika na niškoј pruzi
Uz velika kašnjenja.


ni u Indiji više ne iskaču vozovi...

:rant:
 
Direktore,
Znao sam da su ostale nase lokomotive i vagoni tamo ali su me baš začudili ovi natpisi NATO I KFOR na lokomotivama za JZ logotipom.
 
@Pendolino

Problem je što se remont Jajinci - Mala Krsna odužio. Taj deo od Resnika do Sopota je katastrofa i stalno se dešavaju iskakanja. Čim se pusti saobraćaj preko Male Krsne planira se zatvor Resnik - Sopot zbog sanacije ili (nadajmo se) remonta. Jajinci - Mala Krsna je bio rok za završetak 22. avgust 2020. (imali su 18 meseci da završe sa potpuno zatvroenom prugom), a radovi nisu ni blizu završetku...
 
Resnik-Sopot nema tu sanacije, to je u toliko lošem stanju da sve novo mora da se radi.
 
WLABmz":1h16cawi je napisao(la):
@Pendolino

Problem je što se remont Jajinci - Mala Krsna odužio. Taj deo od Resnika do Sopota je katastrofa i stalno se dešavaju iskakanja. Čim se pusti saobraćaj preko Male Krsne planira se zatvor Resnik - Sopot zbog sanacije ili (nadajmo se) remonta. Jajinci - Mala Krsna je bio rok za završetak 22. avgust 2020. (imali su 18 meseci da završe sa potpuno zatvroenom prugom), a radovi nisu ni blizu završetku...
Знали се када је нови рок? Ја сам чуо приче да ће реконструкција трајати до 2022.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Teško. Ovo je stanje prekjuče, izgleda da je ova mašina za gradnju drumskog nadvožnjaka sad na pruzi koja izgleda netaknuto već dva meseca.
 
Pruga Bg-Mala Krsna zavisi od tempa gradjevinskih radova na obilaznici.
Nema sanse da saobracaj krene dok je gomila skela i masina iznad pruge .
Ocekuje se finis na prolece.
Tu treba raditi i odvojke pruge ka buducem mostu "Vinca"...
Uveliko se trasira pruga , a i put, kroz brda ka Lestanima-Vinci.. Mozda neko i fotografise ?

Samo da vam napomenem, da je zemljiste za saobracajnice ka mostu OTKUPLJENO jos pre 30 god.
U medjuvremenu je niklo dosta bespravnih objekata na tim parcelama...Bice opet veselja ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790325#p790325:3r4j456t je napisao(la):
Sam-2 » Čet Nov 05, 2020 1:15 pm[/url]":3r4j456t]Pruga Bg-Mala Krsna zavisi od tempa gradjevinskih radova na obilaznici.
Nema sanse da saobracaj krene dok je gomila skela i masina iznad pruge .
Ocekuje se finis na prolece.
Tu treba raditi i odvojke pruge ka buducem mostu "Vinca"...

Kakve ima veze što se gradi autoputna obilaznica? Pa šta bi bilo da se nije radila pruga a radila obilaznica? Sve vreme bi bila pruga zatvorena? Nije nego...Izvođač radova na autoputu je u obavezi da radove izvodi bez ometanja železničkog saobraćaja, kao što je bilo iznad pruge Beograd - Pančevo...

Projektom rekonstrukcije Jajinci - Mala Krsna nije predviđeno rađenje bilo kakvog odvajanja ka mostu Vinča. To će se raditi kad i ako se bude radila obilaznica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790348#p790348:2qq71c4z je napisao(la):
WLABmz » Čet Nov 05, 2020 1:51 pm[/url]":2qq71c4z]
Kakve ima veze što se gradi autoputna obilaznica?
:lol:
Prosetaj trasom pruge Jajinci-Beli potok pa ce ti se kazati samo..
 
Upravo, uostalom mo\e da vidi sta sam slikao. Ova masina stoji na pruzi a gradi nadvoznjak, kod Resnika. Nadvoznjak prelazi preko autoputa i pruge.
 
Vrh