Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736964#p736964:2d4ksl7t je napisao(la):
direktor » Ned Maj 10, 2020 12:27 am[/url]":2d4ksl7t]Kako moze tako brzo da sve propane 3 god uz odrzavanje ...

Pa nema održavanja, u tome je problem. Brzina je smanjena zbog loših spojeva šina. To se može lako rešiti, ali zabole ih...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736927#p736927:rt9gexjy je napisao(la):
WLABmz » 09 May 2020 10:15 pm[/url]":rt9gexjy]Na deonicama južne pruge na koridoru 10 Vranjska Banja - Ristovac i Bujanovac - Bukarevac koje su remontovane tokom 2016. i 2017. od strane kompanije RŽD International nedavno je spuštena brzina na 50 km/h zbog lošeg stanja pruge. Biće kod nas 200 km/h, kad se budu šišali majmuni meseca limburga...
Ovo je bio slučaj i sa remontom BB pruge oko Barajeva negde 2004/5.
 
Rekao sam vam da ce politika odraditi svoje. Moja dva centa idu stadleru ili siemensu, polovnim lokomotivama (obb 1116) i polovnim vagonima. Mislim da smo nacija i drzava kojoj nije potrebno nesto skupo i novo.
Posto struku niko ne pita, bice kako plavusa naredi onim strucnjacima u nemanjinoj.
Sve to sto kinezi rade ima i u evropi..pa i voz na baterije od Stadler kompanije. Pozz
 
ДМВ 711 преко старог моста код Шапца.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200510_142155.jpg
    Screenshot_20200510_142155.jpg
    372,8 KB · Pregleda: 3.292
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736654#p736654:33bdvhzu je napisao(la):
Dalmatinac » Fri May 08, 2020 11:40 pm[/url]":33bdvhzu]Nije lose :mrgreen:

osim što nije fensi, meni je čučavac bolja varijanta od usrane šolje, na koju ionako niko ne seda. Ima i kod još uvek u po nekom Gorbačovu.
 
Evo danas prelaz Nova Pazova :)

pogled ka Staroj Pazovi...
oayLKX4.jpg


pcUaYQF.jpg



pogled ka Batajnici...

lPtE58f.jpg


GW33iCM.jpg
 
Разуме ли се ко у оне књиге реда вожње које се могу скинути са сајта инфре? Интересује ме колико су поуздани за теретне возове, као и да ли код нас саобраћају Neo cargo logistic, Panon rail и Еurorail logistics са својим локомотивама?
 
Panon rail сам виђао са својом локомотивом а Eurorail са румунским локомотивама вози.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737567#p737567:15aoq0q0 je napisao(la):
Дошљак » 11 May 2020 07:27 pm[/url]":15aoq0q0]Разуме ли се ко у оне књиге реда вожње које се могу скинути са сајта инфре? Интересује ме колико су поуздани за теретне возове, као и да ли код нас саобраћају Neo cargo logistic, Panon rail и Еurorail logistics са својим локомотивама?
Kako misliš koliko su pouzdani?
Ako se to odnosi na vremena polaska-prolaska koje se nalaze u rv-u,većina teretnih vozova(gotovo 100%) saobraćaju pre vremena ili u zakašnjenu.
A što se tiče pomenutih privatnih operatera, NCL(Neo cargo logistic) iznajmljuje lokomotive od Srbija Voza i Željeznice Republike Srpske, Panon Rail i Eurorail imaju svoje lokomotive.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737582#p737582:oeg0aug2 je napisao(la):
NSB » Pon Maj 11, 2020 9:46 pm[/url]":oeg0aug2]Eurorail са румунским локомотивама вози.

Eurorail pripada Grampet grupaciji, kojoj pripada GFR (Group Feroviar Roman), čije lokomotive Eurorail koristi.

Grampet grupacija iza koje stoji rumunski biznismen i multimilioner Gruja Stojka, koja je pre desetak godina nameravala da kupi Montecargo, je poprilično jak međunarodni igrač za koju je Srbija Kargo, reklo bi se, mala maca:

https://www.vijesti.me/vijesti/ekonomija/rumunska-kompanija-prijeti-vladi-tuzbom-zbog-montecarga

Rumunska kompanija prijeti Vladi tužbom zbog Montecarga

Tender nije objavljen u međunarodnoj štampi, a tvrde da su Poljaci imali dojavu

Rumunski konzorcijum Grampet, koji je 2009. bio učesnik na neuspjelom tenderu za privatizaciju Montecargo, zatražio je od premijera i predsjednika Savjeta za privatizaciju Duška Markovića da poništi aktuelni tender za privatizaciju ovog državnog preduzeća, jer on nije bio objavljen u međunarodnoj štapmi.

U pismu Markoviću Rumuni navode da će u suprotnom biti prinuđeni da se zvanično obrate za pomoć nadležnim sudskim organima, kako bi ostvarili pravo na učešće na budućem tenderu.

Pismo, koje je u ime rumunskog konzorcijuma potpisao zamjenik predsjednika Calin George Gracijan, a u koje su “Vijesti” juče imale uvid, dostavljeno je i ministru saobraćaja Osmanu Nurkoviću, kao i predsjedniku Tenderske komisije Branku Vujoviću.

Poljska grupacija OTL jedina se javila na tender za sticanje većinskog paketa akcija Montrecargo, kao i kupovinu 30 odsto akcija Luke Bar, a pregovori sa tim investitorom su u toku.

“Neprijatno smo iznenađeni zbog velikog propusta koji je učinila Tenderska komisija iz razloga što Javni poziv od 19. oktobra 2016. Za prodaju 51 odsto akcija Montecargo nije objavljen u međunarodnoj štampi, što je bila obaveza utvrđena u članu 14 Uredbe o prodaji akcija i imovine putem javnog tendera. Kao što znate, naš konzorcijum Grampet iz Rumunije je bio učesnik na prvom tenderu koji je objavljen 21. oktobra 2009. u uglednom Eurotransport magazine iz Londona, a tom prilikom su bile ispoštovane sve propisane odredbe o vođenju tenderskog postupka, što je ovog puta izostalo, a što je bio razlog za naše neučestvovanje”, ističe se u pismu premijeru Markoviću.

Predstavnici rumunskog konzorcijuma ga podsjećaju da je njihova kompanija “najjači regionalni željeznički operater koji posluje na teritoriji Rumunije, Njemačke, Austrije, Mađarske, Ukrajine, Moldavije, Slovačke, Bugarske, Hrvatske i Srbije”.

Dalje dodaju da su tokom prošle 2016. godine prevezli 55 miliona tona robe, a posjeduju više od 460 lokomotiva i 20.000 teretnih vagona.

“Takođe vam je poznato da smo svojevremeno dostavili ponudu za kupovinu Montecargo, kojom prilikom smo za kupovinu akcijskog kapitala ponudili 4,62 miliona eura, dok je za investiciona ulaganja bilo planirano preko 12 miliona eura, uz poštovanje svih odredbi tadašnjeg važećeg kolektivnog ugovora, sa kojom ponudom nažalost nije bio zadovoljan tadašnji ministar saobraćaja Andrija Lompar, jer je smatrao da je ista trebalo da bude znatno veća”, dodao je dalje u pismu George Gracijana.

On smatra da je učinjena “velika greška, odnosno, propust u vođenju tenderskog postupka”, jer je njima “i drugim kompanijama iz inostranstva onemogućio učešće za kupovinu akcija Montecargo”.

“Neobjavljivanjem Javnog poziva u međunarodnoj štampi učinjena je teža povreda tenderskog postupka, naglašeno diskriminatorskog karaktera, koja je uslovila situaciju da se u svojstvu ponuđača pojavio samo jedan učesnik - OT Logistc”, ističu Rumuni u pismu.

Optužili Branka Vujovića da je bio insajder Poljacima

Potpredsjednik rumunskog konzorcijuma u pismu Markoviću posebno je istakao i prigovor vezan za, kako tvrde, “privilegovan status” na ovom tenderu OTL-a iz Poljske.

“U saznanju smo da je predsjednik Tenderske komisije Branko Vujović (što nije u skladu sa evropskom praksom kod vođenja tenderskog postupka), lično bio gost te kompanije krajem maja prošle godine, mnogo ranije nego što je objavljen tender, iz njemu poznatih razloga. To vjerovatno objašnjava činjenicu da je samo OT Logistic bila upoznata sa datumom objavljivanja tendera, par mjeseci prije objavljivanja tendera”, naveo je u pismu premijeru George Gracijan.

“Vijesti” su juče pokušavale da stupe u kontakt sa Vujovićem u vezi ovih optužbi, ali predsjednik Tenderske komisije nije odgovarao na pozive.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737626#p737626:70gtgfx2 je napisao(la):
mvbg1 » Пон Мај 11, 2020 10:41 pm[/url]":70gtgfx2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737567#p737567:70gtgfx2 je napisao(la):
Дошљак » 11 May 2020 07:27 pm[/url]":70gtgfx2]Разуме ли се ко у оне књиге реда вожње које се могу скинути са сајта инфре? Интересује ме колико су поуздани за теретне возове, као и да ли код нас саобраћају Neo cargo logistic, Panon rail и Еurorail logistics са својим локомотивама?
Kako misliš koliko su pouzdani?
Ako se to odnosi na vremena polaska-prolaska koje se nalaze u rv-u,većina teretnih vozova(gotovo 100%) saobraćaju pre vremena ili u zakašnjenu.
A što se tiče pomenutih privatnih operatera, NCL(Neo cargo logistic) iznajmljuje lokomotive od Srbija Voza i Željeznice Republike Srpske, Panon Rail i Eurorail imaju svoje lokomotive.

Баш сам на време проласка и мислио. Приметио сам како на прузи Рума-Зворник саобраћају локомотиве Комбинованог превоза, па сам хтео да потрефим време проласка да их фотографишем. Док сам читао књигу реда вожње за ову пругу, приметио сам и ове приватне оператере за које искрено нисам знао да су присутни на нашим пругама, али њихове локомотиве још нисам виђао. Не сналазим се баш најбоље у оним табелама искрено, предпостављам да побројани возови у књизи нису свакодневни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737642#p737642:36hlnito je napisao(la):
Дошљак » 11 May 2020 11:30 pm[/url]":36hlnito] Не сналазим се баш најбоље у оним табелама искрено, предпостављам да побројани возови у књизи нису свакодневни.
U izradi reda voznje se koriste pojmovi kao što su" redovan voz" i "fakultativni voz"
Redovni vozovi su oni kojima sam naziv govori da saobraćaju svaki dan.
Fakultativni vozovi su oni koji saobraćaju po potrebi i takvih je većina u planiranom redu vožnje u jednoj kalendarskoj godini.
 
Ево овде имаш EURORAIL (GFR) i Деспотију заједно кроз Врбас иду према северу.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uMk5dzhyT9Q[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737650#p737650:3pqy3ctp je napisao(la):
mvbg1 » Уто Мај 12, 2020 12:04 am[/url]":3pqy3ctp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737642#p737642:3pqy3ctp je napisao(la):
Дошљак » 11 May 2020 11:30 pm[/url]":3pqy3ctp] Не сналазим се баш најбоље у оним табелама искрено, предпостављам да побројани возови у књизи нису свакодневни.
U izradi reda voznje se koriste pojmovi kao što su" redovan voz" i "fakultativni voz"
Redovni vozovi su oni kojima sam naziv govori da saobraćaju svaki dan.
Fakultativni vozovi su oni koji saobraćaju po potrebi i takvih je većina u planiranom redu vožnje u jednoj kalendarskoj godini.
Хвала пуно на објашњењу, сад сам гледао ред вожње, већина теретњака су факултативни возови.
 
Za ovu brzu prugu Beograd - Budimpesta, jel se pravi novi most preko save ili ce se prepravljati postojeci most?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736584#p736584:3up1voue je napisao(la):
WLABmz » Пет Мај 08, 2020 7:58 pm[/url]":3up1voue]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736512#p736512:3up1voue je napisao(la):
spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 2:15 pm[/url]":3up1voue]
nakon izgradnje brze pruge ima i period testiranja iste i za to je potreban voz tako da za godinu i po dana svakako mora nešto da dodje kod nas.

Prugu može da testira i Vectron za 200 km/h, kao što je recimo u Bugarskoj prugu testirao OBB Taurus jer Bugari nisu imali vozilo za tu brzinu.

spatiotecte":3up1voue je napisao(la):
možda se ti vozovi već i proizvode za nas a da mi to ne znamo

Da li si ozbiljan? :lool:

Koja je Vmax od Vectrona?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737885#p737885:2ly1ouum je napisao(la):
MaRtInsrbija1993 » 12 May 2020 09:44 pm[/url]":2ly1ouum]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736584#p736584:2ly1ouum je napisao(la):
WLABmz » Пет Мај 08, 2020 7:58 pm[/url]":2ly1ouum]

Koja je Vmax od Vectrona?
Ako misliš na Vectrone Srbija Karga onda je 160km/h.
 
Neki od ovih ELL Vectrona su za 160 km/h, neki za 200 km/h. Ne znam konkretno za ovaj što vozi kod nas.
 
Evo jedne slike iz Kine. Stubovi i portal su identični kakvi će biti kod nas na 4-kolosečnoj deonici, samo će konzola biti "naša".

97562558_3015425978534466_402163875555835904_n.jpg
 
Neće biti portala svuda na četvoro kolosečnoj deonici, već je postavljeno po 4 stuba, jedan za svaki kolosek na većem delu te deonice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738193#p738193:24vfcrq2 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 13, 2020 9:30 pm[/url]":24vfcrq2]Neće biti portala svuda na četvoro kolosečnoj deonici, već je postavljeno po 4 stuba, jedan za svaki kolosek na većem delu te deonice.

Vidi se na slikama busspoter par postova ranije o tome o čemu pričam. Neće biti na delu gde ne može da bude iz određenih razloga.
 
Vrh