Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Rečeno je, i od direktora RŽD-a da je pruga geometrije koja može da podnese da se, jednog dana, prepravi i za 250 km/h i više, ali ne i da su elementi ove pruge projektovani za takve brzine. Da jesu, pruga bi bila još više stotina miliona evra skuplja.
 
WLAB ovo je deo projekta koji je iznet javnošću 2012te a projektovan je od 2010te i kao sto vidiš već je bio tada za 220 i kao takav već spada u brze pruge sto si ti uvek negirao.

U medjuvremenu kad su ušli u priču kinezi i rusi taj projekat je revidiran i donji stroj kao i svi ostali zemljani i gradjevinski radovi su planirani za brzine PREKO 250 Sto je potvrdio i sam direktor Ruskih Drzavnih Železnica.

Mi ovu prugu od BG do SU plaćamo 2 milijarde evra za 190 km brze pruge.

Marokanci su platili 2 milijarde evra za 200 km brze pruge za brzine od 300 na sat (kupili francuske TGV vozove)

Tako da se po ceni poklapa o sa standardom brze pruge u rangu te brzine. To sto će voz po njoj ići 200 ili 300 ne menja cenu više od 15% jer su najskuplji zemljani i gradjevinski radovi a ne šine i gornji vod.
 
Tačno ali takodje ne treba zaboraviti da su kupili eskadrilu TGV Duplex-a koji koštaju 30 miliona evra po komadu.

Pritom njihov standard i njihove plate su prilično slične kao i u Srbiji pa su se ipak opredelili za rešenje od 300 km/h.
Naravno to je bila politicka odluka i prestiž da budu prva afrička zemlja sa brzom prugom.
 
Nemaju frušku goru ali imaju na trasi jedan izuzetno dugačak vijatukt koji je slične dužine kao ovaj naš.

a80837d659dd73534473cda2633a7a41.jpg
62b10c4ace4b6ce795f02378638a3a06.jpg


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Siromašniji je Maroko dosta od Srbije, ali ta pruga povezuje ogromne gradove i zato ima smisla.

Meni je inače palo na pamet da bi mogle da se traže stare TGV garniture, koje Francuzi već izbacuju, od Makrona kao donacija, pa nek voze za Suboticu i za Peštu 160 (200).
 
Te prve serije su stare 40 godina ali francuzi planiraju da ih koriste i dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696595#p696595:zgdrws5x je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jan 08, 2020 3:13 pm[/url]":zgdrws5x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696503#p696503:zgdrws5x je napisao(la):
WLABmz » 08 Jan 2020 12:59 pm[/url]":zgdrws5x]
spatiotecte":zgdrws5x je napisao(la):
Samo se ti smej, ali zemljani radovi same platforme pruge kao i gradjevinski objekti, Mostovi tuneli, radijusi trase, usponi su uradjeni po istim standardima kao za TGV i ICE i to je 85% vrednosti jedne pruge, samo je postavljena kolosecna oprema i gornji vod za 200 jer kao društvo nemamo novca ni da održavamo prugu za 300 ni da platimo cenu Karte voza koji bi išao tom brzinom.
I to je dobro sto je uradjeno tako jer bar postoji mogućnost da se u budućnosti podigne brzina kako bude rastao standard Srbije.

Dokument moliću koji to pokazuje?

Izvoli:

PRAVILNIKO PROJEKTOVANJU REKONSTRUKCIJE I IZGRADNJE ODREĐENIH ELEMENATA ŽELEZNIČKE INFRASTRUKTURE POJEDINIH MAGISTRALNIH ŽELEZNIČKIH PRUGA

("Sl. glasnik RS", br. 100/2012)

Ovaj pravilnik je prestao da važi aprila 2016. godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696623#p696623:2av3sd53 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jan 08, 2020 6:03 pm[/url]":2av3sd53]
U medjuvremenu kad su ušli u priču kinezi i rusi taj projekat je revidiran i donji stroj kao i svi ostali zemljani i gradjevinski radovi su planirani za brzine PREKO 250 Sto je potvrdio i sam direktor Ruskih Drzavnih Železnica.

Opet izmišljaš. Projekat, molim te, po hiljaditi put gde lepo piše za koju brzinu je projektovan koji parametar pruge.

Generalni direktor Ruskih železnica Oleg Belazjorav je klasičan ruski političar koji je u svojoj karijeri menja pozicije po ministarstvima i javnim preduzećima u Rusiji, kome su tehnički parametri rekonstrukcije pruge Beograd - Subotica potpuno nepoznati i mlati se sa brzinama gore od naše Zorke. Vrlo sam upućen u Ruske železnice, tako da znam o čemu pričam.

spatiotecte":2av3sd53 je napisao(la):
Mi ovu prugu od BG do SU plaćamo 2 milijarde evra za 190 km brze pruge.

Marokanci su platili 2 milijarde evra za 200 km brze pruge za brzine od 300 na sat (kupili francuske TGV vozove)

Po tome se vidi koliko se potkrada ovaj narod.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=emb70kxvptI[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696864#p696864:idxc5uqd je napisao(la):
WLABmz » 09 Jan 2020 12:51 pm[/url]":idxc5uqd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696623#p696623:idxc5uqd je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jan 08, 2020 6:03 pm[/url]":idxc5uqd]
U medjuvremenu kad su ušli u priču kinezi i rusi taj projekat je revidiran i donji stroj kao i svi ostali zemljani i gradjevinski radovi su planirani za brzine PREKO 250 Sto je potvrdio i sam direktor Ruskih Drzavnih Železnica.

Opet izmišljaš. Projekat, molim te, po hiljaditi put gde lepo piše za koju brzinu je projektovan koji parametar pruge.

Generalni direktor Ruskih železnica Oleg Belazjorav je klasičan ruski političar koji je u svojoj karijeri menja pozicije po ministarstvima i javnim preduzećima u Rusiji, kome su tehnički parametri rekonstrukcije pruge Beograd - Subotica potpuno nepoznati i mlati se sa brzinama gore od naše Zorke. Vrlo sam upućen u Ruske železnice, tako da znam o čemu pričam.

spatiotecte":idxc5uqd je napisao(la):
Mi ovu prugu od BG do SU plaćamo 2 milijarde evra za 190 km brze pruge.

Marokanci su platili 2 milijarde evra za 200 km brze pruge za brzine od 300 na sat (kupili francuske TGV vozove)

Po tome se vidi koliko se potkrada ovaj narod.
Mi smo ruska kolonija, a dokaz je što metropola Rusija ovde šalje svoje najgore kadrove da vode kolonijalne poslove, po kazni.
Nego, da li u Rusiji ima pruga projektovanih za 200 (ne računajući Sapsan koji je nemačka licenca)?
 
Ми смо пре свега немачка колонија јер нам та држава контролише извршну власт, здравство, школство, економију и демографију.

Русија и Кина само имају отворен приступ остварењу неких својих интереса овде. Нпр Аустрија има много већ уплив у ову колонију него те две државе. Још једна кључна разлика је што те источне државе нису овде и у улози окупатора, за разлику од ових западних.
 
@tragač
Sapsan je voz, nije pruga, a Sovjeti su odavno imali kompozicije za 200 km/h. Na jednom delu pruge Moskva-Petrograd može da se vozi i 250.
Planiraju odavno da grade pravu brzu prugu Moskva-Kazanj, ali su očigledno prednost dali autoputu Moskva-Petrograd.
Nema para za sve (nije to Srbija).
 
O preskupi i presvjetli veliki vagonu daj neke dokaze projekte koje si spominjo da imas nego si ih bas zaturio pa nikako da nam otkrijes sta to sve krije vlast u zavijer sa Kinezima i naravski sa Rusima kolika Ce biti brzina na famoznoj pruzi bg madj granica
Kartu da nam pokazes sa brzinama ineke papire u sve upućeni prosvjetli nas....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696864#p696864:24pdk9de je napisao(la):
WLABmz » 09 Jan 2020 12:51 pm[/url]":24pdk9de]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696623#p696623:24pdk9de je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jan 08, 2020 6:03 pm[/url]":24pdk9de]
U medjuvremenu kad su ušli u priču kinezi i rusi taj projekat je revidiran i donji stroj kao i svi ostali zemljani i gradjevinski radovi su planirani za brzine PREKO 250 Sto je potvrdio i sam direktor Ruskih Drzavnih Železnica.

Opet izmišljaš. Projekat, molim te, po hiljaditi put gde lepo piše za koju brzinu je projektovan koji parametar pruge.

Generalni direktor Ruskih železnica Oleg Belazjorav je klasičan ruski političar koji je u svojoj karijeri menja pozicije po ministarstvima i javnim preduzećima u Rusiji, kome su tehnički parametri rekonstrukcije pruge Beograd - Subotica potpuno nepoznati i mlati se sa brzinama gore od naše Zorke. Vrlo sam upućen u Ruske železnice, tako da znam o čemu pričam.

spatiotecte":24pdk9de je napisao(la):
Mi ovu prugu od BG do SU plaćamo 2 milijarde evra za 190 km brze pruge.

Marokanci su platili 2 milijarde evra za 200 km brze pruge za brzine od 300 na sat (kupili francuske TGV vozove)

Po tome se vidi koliko se potkrada ovaj narod.

Ja nemam ovaj poslednji projekat, imam predposlednji ali bar za razliku od tebe sam izneo neke dokumente dok tvoje tvrdnje podrkepljujes uvek na osnovi rekla kazala.

Mogu i ja da ti tražim projekat koji potvrdjuje ono sto ti pričaš da će ovuda vozovi ići 160-120-80 šta si sve pricao do sad, znaš.

Dakle probacu još jednom slikovito da ti objasnim ono o cemu pričam sve vreme a to je da se ovde radi o pravoj brzoj pruzi koja će se koristiti sa smanjenim kapacitetom.

Znaci ovo je kao da su napravili autoput i umesto asfalta da su stavili kaldrmu.
I da zamislimo sad da je ferrari TGV, taj ferrari po toj kaldrmi ne bi mogao da vozi preko 80 na sat.
I da li zbog te kaldrme taj autoput NIJE autoput?

E vidiš ta kaldrma to su ti kao sine i skretnice na novoj pruzi koje su za 200 a ne za veće brzine. Ako ih zameniš boljim mocice voz da ide brze zato sto sve ostalo je uradjeno po standardu brze pruge. (Prizma, radijusi, donji stroj itd)
 
Najbrzi su ipak direktori Zeleznica a.d. kada je pitanje licni profit. Evo vec dve sa licnom dosijeom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697406#p697406:47ec68jw je napisao(la):
Пантограф » 11 Jan 2020 12:56 am[/url]":47ec68jw]@tragač
Sapsan je voz, nije pruga, a Sovjeti su odavno imali kompozicije za 200 km/h. Na jednom delu pruge Moskva-Petrograd može da se vozi i 250.
Planiraju odavno da grade pravu brzu prugu Moskva-Kazanj, ali su očigledno prednost dali autoputu Moskva-Petrograd.
Nema para za sve (nije to Srbija).
Da li su za Sapsan prugu rekonstruisali svojim znanjem ili su po nemačkim standardima da bi tu mogli da postave nemački voz? Pretpostavljam da je i za ruske i za nemačke inženjere ovo bio izazov zbog klimatskih uslova na trasi. Ovo je najhladnija mreža pruge velikih brzina na svetu. Ali ono što je mene zanimalo jeste dali su ono što sad rade kroz Vojvodinu Rusi negle primenili ranije, i da li imamo primer kvalitetno izvedenog rada or RŽD International Inače koliko god ne voleo ruski sistem i režim moramo priznati da je železnica jedna od retkih stvari gde su stvarno na visokom nivou, makar ovi glavni pravci (jbg kad imaš 70 000km glavnog koloseka ne može sve da bude savršeno pa makar bili Japanci).
 
tragac":15001sir je napisao(la):
Mi smo ruska kolonija, a dokaz je što metropola Rusija ovde šalje svoje najgore kadrove da vode kolonijalne poslove, po kazni.

Prugu Beograd - Subotica Rusi modernizuju samo na 1/4 njenog dela. Ne vidim smisao ovoga što si napisao.

tragac":15001sir je napisao(la):
Nego, da li u Rusiji ima pruga projektovanih za 200 (ne računajući Sapsan koji je nemačka licenca)?

Ima pruga za do 250 km/h. 200 km/h se u Rusiji vozilo puno pre Sapsana na relaciji Moskva - Lenjingrad još od kraja 70-ih, u vagonima vučenim Škodinim lokomotivama ČS200.

direktor":15001sir je napisao(la):
O preskupi i presvjetli veliki vagonu daj neke dokaze projekte koje si spominjo da imas nego si ih bas zaturio pa nikako da nam otkrijes sta to sve krije vlast u zavijer sa Kinezima i naravski sa Rusima kolika Ce biti brzina na famoznoj pruzi bg madj granica
Kartu da nam pokazes sa brzinama ineke papire u sve upućeni prosvjetli nas....

Brzina će po završetku pruge biti 160 km/h. Kad iskopam dokumente, postaviću.

spatiotecte":15001sir je napisao(la):
Dakle probacu još jednom slikovito da ti objasnim ono o cemu pričam sve vreme a to je da se ovde radi o pravoj brzoj pruzi koja će se koristiti sa smanjenim kapacitetom.

Tako je, radi se o pruzi za mešoviti saobraćaj projektovanoj za 200 km/h, na kojoj će se vozovi za prevoz putnika voziti maksimalno 160 km/h, a teretni 80, 100 i 120 km/h u zavisnosti od vrste tereta i vagona, dok ekonomski ne bude bilo isplativo da se brzina za putničke vozove digne na 200 km/h.

spatiotecte":15001sir je napisao(la):
Znaci ovo je kao da su napravili autoput i umesto asfalta da su stavili kaldrmu.
I da zamislimo sad da je ferrari TGV, taj ferrari po toj kaldrmi ne bi mogao da vozi preko 80 na sat.
I da li zbog te kaldrme taj autoput NIJE autoput?

Ti si sve smešniji u svojim metaforama. Vrlo si nestručan u tehnologiji izgradnje i eksploatacije železničke infrastrukture i još pokušavaš da objasniš nekom "o čemu pričaš sve vreme". Znam ja od tvog prvog posta o čemu ti pričaš, ne moraš ništa slikovito da mi objašnjavaš, ali takođe znam da lupaš gluposti o stvarima o kojima se ne razumeš ni dlaku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697474#p697474:38nbvk8r je napisao(la):
tragac » Sub Jan 11, 2020 12:50 pm[/url]":38nbvk8r]
Da li su za Sapsan prugu rekonstruisali svojim znanjem ili su po nemačkim standardima da bi tu mogli da postave nemački voz? Pretpostavljam da je i za ruske i za nemačke inženjere ovo bio izazov zbog klimatskih uslova na trasi. Ovo je najhladnija mreža pruge velikih brzina na svetu. Ali ono što je mene zanimalo jeste dali su ono što sad rade kroz Vojvodinu Rusi negle primenili ranije, i da li imamo primer kvalitetno izvedenog rada or RŽD International Inače koliko god ne voleo ruski sistem i režim moramo priznati da je železnica jedna od retkih stvari gde su stvarno na visokom nivou, makar ovi glavni pravci (jbg kad imaš 70 000km glavnog koloseka ne može sve da bude savršeno pa makar bili Japanci).

O kakvom postavljanju nemačkog voza na prugu i rekonstrukciji pruge pričaš? Pruga na kojoj saobraća Sapsan je od kraja 70-ih bila u funkciji za 200 km/h, čak su rađeni testovi na kojoj su neke testnа lokomotiva TEP80 ostvarila brzinu od 271 km/h 1993. godine (rekord brzine dizel lokomotiva u svetu). U međuvremenu je na jednom delu pruge brzina podignuta za 250 km/h za Sapsan vozove bez neke posebne rekonstrukcije jer je pruga već dozvoljavala tu brzinu, samo nije bilo vozova koji su mogli da razviju tu brzinu, te sad Sapsan savlađuje brzinu od Moskve do Sankt Peterburga za 3 i po sata, a Nevskij-ekspres (lokomotiva + 13 vagona, brzina do 200 km/h) za 4 sata. Sapsan je običan Siemens Velaro (kao ICE-3 u nemačkoj) modifikovan za rusku širinu koloseka.
 
Fabrika RVR je jos davnih dana razvila voz za 250 kmh ali zbog rasturanje SSSR sve je stalo ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697487#p697487:2avwbo7u je napisao(la):
direktor » Sub Jan 11, 2020 1:27 pm[/url]":2avwbo7u]Fabrika RVR je jos davnih dana razvila voz za 250 kmh ali zbog rasturanje SSSR sve je stalo ....

Да, то сам заборавио. РВР ЭР200 је саобраћао од 1. марта 1984. до 28. фебруара 2009. на релацији Москва - Лењинград/Санкт Петербург брзином 200 км/ч. Био је пројекат "Сокол-250", али никад није заживело, па је ЭР200 остао у експлоатацији дуже него што је планирано.
 
Izvini WLAB smem li da te pitam šta si po struci?
Pošto kažeš za druge da se ne razumeju u zeleznicu kao i ti pa da uvidimo odakle ti toliko znanje.
 
Vrh