Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613606#p613606:1b43m7o2 je napisao(la):
Nikola NS » 03 Apr 2019 11:12 am[/url]":1b43m7o2]Гради се галерија на месту укрштања старе и нове трасе пруге Београд – Нови Сад у близини некадашњег стајалишта Чортановци Дунав и северног портала будућег тунела Чортановци.

file.php

Koja ce biti funkcija te galerije?
 
spatiotecte":2n3cqfm4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613606#p613606 je napisao(la):
Nikola NS » 03 Apr 2019 11:12 am[/url]":2n3cqfm4]Гради се галерија на месту укрштања старе и нове трасе пруге Београд – Нови Сад у близини некадашњег стајалишта Чортановци Дунав и северног портала будућег тунела Чортановци.


Koja ce biti funkcija te galerije?
Iznad galerije ide trasa nove dvokolosečne pruge, a kroz nju prolazi levi šidski kolosek.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
 
Ups, izvinjavam se, pogrešna stacionaža.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613608#p613608:1j7yofr4 je napisao(la):
Mirođija » 03 Apr 2019 11:16 am[/url]":1j7yofr4]
spatiotecte":1j7yofr4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613606#p613606 je napisao(la):
Nikola NS » 03 Apr 2019 11:12 am[/url]":1j7yofr4]Гради се галерија на месту укрштања старе и нове трасе пруге Београд – Нови Сад у близини некадашњег стајалишта Чортановци Дунав и северног портала будућег тунела Чортановци.


Koja ce biti funkcija te galerije?
Iznad galerije ide trasa nove dvokolosečne pruge, a kroz nju prolazi levi šidski kolosek.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока

Da li to onda znaci da ce da se zadrzi stara zeleznicka pruga u funkciji?
Jer ne vidim poentu izgradnje galerije kako bi se preskakala stara trasa ako se ona ukida tj demontira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613361#p613361:3tjiwgjg je napisao(la):
ttbgd » Uto Apr 02, 2019 1:36 pm[/url]":3tjiwgjg]Ovo je klasični medijski spin. Ajde malo da uključimo mozak i da sagledamo stvari realno. Kakvim to ugovorom se može naterati neko da nakon srednje škole ode u Nemačku? Kako se škola može obavezati da nekome isporuči 10 mašinovođa godišnje, pa to su deca, nije to belo to roblje. Druga stvar je ako su deca (odnosno roditelji) potpisali stipendije pa su deca dužna da nakon srednje škole određeni period rade kod onoga ko ih je stipendirao, ili da vrate novac. Ali te stipendije su postojale još za vreme SFRJ-a. Danas su nešto ređe u srednjoškolskom obrazovanju ali ih ima na studijama. Nikakva tajna nije da vrhunske kompanije vrbuju studente tehnike na završnim godinama. Kako se to uopšte može sprečiti? Pa vrlo lako, mašinovođama u Srbiji se mora ponuditi dovoljno dobra zarada da nemaju ekonomski interes da idu u inostranstvo.

obavezuje ih to sto ih cela okolina truje "e brate sad imas priliku pali tamo, ovde je zivot sranje a u nemackoj je bajno i krasno", od vrha vlasti do najsiromasnijeg prosjaka, svi mrze ovu zemlju, zato i jeste raspala
 
Модернизација пруге Јајинци – Мала Крсна, на међународном железничком Коридору 10, почиње 15. маја

„Инфраструктура железнице Србије“ 15. маја 2019. године почеће модернизацију пруге Јајинци – Мала Крсна, на међународном железничком Коридору 10 кроз Србију.

Радове изводи конзорцијум фирми који чине француска компанија „Колас“ и домаћа „Енергопројект“. „Инфраструктура железнице Србије“ уговор о извођењу радова са овим конзорцијумом потписала је 28. децембра 2018. године, након спроведеног међународног тендера, у складу са правилима Европске банке за обнову и развој, јер су финансијска средства обезбеђена из кредита ЕБРД 5. Вредност посла је 39,2 милиона евра.

Уговором је предвиђена модернизација укупно 68,8 километара колосека и електротехничких постројења, као и радови у осам станица, шест стајалишта, три тунела и на два моста. Поред тога, грађевински ће бити уређен и 31 путни прелаз на овој деоници.

Модернизацијом пруге брзина возова између Јајинаца и Мале Крсне биће подигнута на пројектовани ниво до 120 км/сат. Тренутна брзина возова на већем делу ове пруге је око 50 километара на сат.


Радови ће се одвијати у условима потпуне обуставе железничког саобраћаја на прузи од Јајинаца до Мале Крсне. Током извођења радова, сви возови ће саобраћати пругом Београд – Младеновац – Велика Плана.

„Инфраструктура железнице Србије“ је повећала носивост пруге преко Младеновца са 20 на 22,5 тона по осовини и на тај начин омогућила да се и у условима обуставе саобраћаја на деоници Јајинци – Мала Крсна, теретни железнички саобраћај на Коридору 10 у потпуности редовно одвија. Истовремено, реконстукцијом и поседањем станичним особљем станица Ковачевац и Кусадак повећана је пропусна моћ пруге преко Младеновца.

Током извођења ових радова, несметано ће се одвијати теретни железнички саобраћај преко Мале Крсне од Велике Плане до Смедерева и Пожаревца, као и путнички железнички саобраћај између Пожаревца и Смедерева, што је предвиђено Редом вожње за 2019. годину.

Предвиђени рок за завршетак радова је 450 дана.

http://infrazs.rs/2019/04/moderniza...a0FcYk7Kuk9yc-5Nxly2ersstKf0iHBJ8PAzg5h_p6ZEU
 
Изградња тунела и вијадукта „Чортановци“ у складу са динамиком
Објављено 4. априла 2019. 18:28
Све активности на изградњи вијадукта и тунела „Чортановци“ одвијају у складу са предвиђеном динамиком.

Градилиште тунела и вијадукта „Чортановци“ део је реконструкције и модернизације пруге Стара Пазова – Нови Сад, у оквиру изградње пруге за велике брзине између Београда и Будимпеште. Тунел и вијадукт у „Чортановцима“ су једно од највећих инвестиционих и инфраструктурних градилишта у овом делу Европе.
http://infrazs.rs/2019/04/izgradnja-tun ... 3lOjLbNPMQ
 
"U okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograd Centra i Stare Pazove, izvođač radova do sada je završio demontažu gornjeg stroja (koloseka) i kontaktne mreže levog koloseka pruge od stanice Beograd Centar do ulaska u stanicu Zemun.
Trenutno se izvode radovi na izgradnji donjeg stroja levog koloseka pruge na potezu od stanice Novi Beograd do stanice Zemun.
Izvođač radova je konzorcijum kineskih firmi China Railway International Co. & China Communications Construction Company.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1"
izvor:Infrastruktura zeleznice Srbije
 
Farbaju se stari stubovi ....strasno
Plus ni pomena o proboju ulice nema ...
 
Kakvi se to stubovi farbaju?
Meni je ovo inače katastrofa na šta liči stanica Nbg. Čini mi se da nikad nije ni završena a sada kako je sve zardjalo + oštećenja od vlage itd. Pitam se da li je ta ploča uopšte bezbedna.
 
Stari stubovi kontaktme mreze se farbaju umjesto novi da se stave
 
Da li si siguran u to, ne verujem da su im stubovi najveći trošak pa da je nužno štedeti na novim.
 
Koliko ja vidim na slikama stavljaju je novi stubovi jer se prave novi betonski temelji.
Tesko da se farbaju stari stubovi koji su zardjali, morali bi da ih smirglaju pre farbanja to se ne isplati.
 
IMG-20190330-120454.jpg


IMG-20190330-120450.jpg


IMG-20190330-120212.jpg


IMG-20190330-120011.jpg


IMG-20190330-115502.jpg


Samo je beton oko stubova obijen i naliven novi
Stubovi su zamackani farbom
Izuzev gdje ce nova stanica biti
 
Pa jel si ih video da farbaju?
Na tvojim slikama ovi stubovi deluju kao da su novi a ne kao da su ofarbani.
 
Spatio farbaju nisam iz voza uspio da fotkam to su stari zamackani stubovi nazalost nzm zasto se klosari tu ...
 
Јучерашња - 06.април 2019., фотореопортажа о пробијању потходника кроз насип, а за будућу железничку станицу Тошин бунар.

Таман док сам сликао радове, кинези су постављали таблу о радовима за потходник, а то је уствари више обавештајна табла, а не грађевинска, јер је на њој само текстуално техничко објашњење и цртеж потходника. Нажалост то објашњење ја само на кинском и енглеском(!!!), а нема на српском, што ме је прилично изненадило. То сам баш рекао кинезима који су постављали ову таблу, у реду је што је на кинеском, али зашто на енглеском !! Рекох им да су радови на територији Србије, а не на територији Брегзитленда. Рекли су да ће то пријавити свом шефу !

Па да кренемо са сликама, а ево прво те табле, а за следећи пут ћу гледати да сликам цртеже, али не са табле, a уколико буде могуће :) :
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Слике гледано од стране Булевара Милутина Миланковића из унутрашњости блока 40, тј. од оближње штампарије једних дневних новина. Виде се силне талпе и подупирачи, а стављају се и додатна ојачања. Још се копа земља да се изравна до нивоа постојеће блоковске уличице.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
И таман сам се спремао да кренем да идем около да сликам потходник са друге стране насипа, јер ми нису дали да прођем испод, чуо се РВР на станици Тошин бунар. Наравно одмах сам се вратио да га сликам како прелази имповизовани „мостић“ изнад потходника, али нисам могао да сликам РВР баш буквално испод самог мостића, због безбедносних разлога, што је наравно у реду.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Слике гледано од стране Булевара хероја са Кошара, а са те стране се налази и горе споменута табла.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Одмах уз насип, а са његове десне стране гледано у правцу града, се поставља оптички кабл и ти радови се обављају паралелно са радовима реконструкције пруге.
Pogledajte prilog 1
Толико народе за сад, :sesir:
 
I onda nas ubeđuju da je teško probiti nasip iz Bulevara umetnosti.
Gaga svaka čast na produbljivanju srpsko-kineskog prijateljstva

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Ne nego će sad da postave prugu pa će posle opet da skidaju za to novo probijanje kod bul. Umetnosti. Tako se to radi kod nas. Sečeš novo a farbaš staro. Ajd ovi stubovi nadam se da nisu truli al ne ide na rđu da farbaš ima da budu crni posle godinu 2 opet. Ima se oljuskaju ko auspuh.

Eto u Novom Sadu sve ugasili i dignuli novu prugu i isekli nove šine da kopaju za podvožnjak na 80-100m od postojećeg. Ugasili lepo skroz da voz ne ide. Al ajd kad su ugasili, za to vreme su mogli da sve podvožnjake urade što sa petrovaradinske strane što u samom Novom Sadu gde imate i onaj nadvožnjak gde i čovek mora da se sagne da bi prošao - 1,5-2m visine. Gledam po EU i bregzitlandu menjaju te nadvožnjke i podvožnjake za 2-3 dana max. E al tehnika.

Isprojektuju i naprave ga pored ili iz delova pa kad zatvore prugu onda se sjate i odrade kako treba za 1-3 dana. Sve one ciglene mostiće i dotrajalo odrade začas.

Slično mogu da primene sve nacije. Mislim kinezi tek, poznati kopiranti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614565#p614565:2qs71h1p je napisao(la):
edgeman » Sun Apr 07, 2019 12:09 pm[/url]":2qs71h1p]Ne nego će sad da postave prugu pa će posle opet da skidaju za to novo probijanje kod bul. Umetnosti. Tako se to radi kod nas. Sečeš novo a farbaš staro. Ajd ovi stubovi nadam se da nisu truli al ne ide na rđu da farbaš ima da budu crni posle godinu 2 opet. Ima se oljuskaju ko auspuh.

Eto u Novom Sadu sve ugasili i dignuli novu prugu i isekli nove šine da kopaju za podvožnjak na 80-100m od postojećeg....
Toliki se ljudski skart nasao na pozicijama da odlucuju o raznim projektima da je cudo da jos opstajemo. Bilo da je rec o negatvnoj sekekciji kadra, bilo da su razni igraci koji proteziraju bratskokumovske seme da bi sto vise izmuzli pa sve rade po dva, tri, pet puta.... :blah:
Da i u Novom Sadu su pre godinu dana pravili nasip od nule i sada ga prosecaju za podvoznjak. Debili i lopine!!!
 
Gago, svaka čast na fotografijama :vops:
Eto, dobismo i informaciju o liftu, ako zaista to urade svaka čast. Neverovatno je da će ovo biti JEDINA železnička stanica sa LIFTOM u celoj državi!!! (ako ne računamo Vukov spomenik gde lift ne radi).
 
Vrh