Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Probajte na Google Earth da vidite kolike su "krivine ."
 
Sve je to ok, siguran sam da su krivine projektovane za 200 km/h, ali su nepotrebne, a potrošnja šina u krivinama veća, naročito ako je superelevacija urađena za 200 km/h, a prugom idu vozovi koji su ograničeni na 160, 140, 120, 100 i 80 km/h...
 
Ovo ko u onoj priči o jednoj prugi u carskoj Rusiji. Car povuko lenjirom al oko prsta. Mislite da je neko smeo da ispartvi cara i napravili luk. Možda imamo i mi jednog ovakog. :D

Oće optička varka da bude al ovo bre max 50, kakvih 200km/h a uz to ulaz u stanicu a ovo delje kao da je krak iz Šida koji ulazi u Inđiju.
 
56585981_10213791523807027_8894778455703420928_o.jpg


Malo da razjasnimo, nova pruga ide trasom stare pruge. Pravac nije ispravljen jer nije bilo potrebno da se vrsi eksproprijacija jer je radijus iako na slici deluje ostro zapravo nije pa samim tim podrzava 200 tako da nisu radili nikakvu prepravku.

ob_9128b2_dsc05550.JPG


Evo primera gde iako na slici deluje da je krivina velika to je samo opticka varka, ovde vozovi voze 300
 
Ja ne sumnjam da leteći automobili iz kine tu mogu i 500 ali mi ne deluje baš prijatno ići tuda sa 200. no šta ja znam :D
 
:bg4:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614648#p614648:271prbu1 je napisao(la):
WLABmz » Ned Apr 07, 2019 8:08 pm[/url]":271prbu1]Sve je to ok, siguran sam da su krivine projektovane za 200 km/h, ali su nepotrebne, a potrošnja šina u krivinama veća, naročito ako je superelevacija urađena za 200 km/h, a prugom idu vozovi koji su ograničeni na 160, 140, 120, 100 i 80 km/h...
Kako može biti ok .U predhodnom postu nisi tako mislio i kad da ti verujemo?
Ja sam totalni laik što se železnice tiče ,koristim jedino Bg voz ponekad i to iz znatizelje sa klincima .Pratio sam tvoje postove i dosta ti verovao ali u poslednje vreme ili namerno unosiš zabunu (broj ispravnih emv) ili je neznanje u pitanju .Volio bi da je ovo drugo .
 
Хвала свима на подршци :sesir: , биће још слика са овог градилишта.
Овде је требало да се насип пробија сасвим другачије, али предлог није прихваћен, али о томе сад не могу, обећао сам, можда кад се заврши градња.
Пробијање насипа у Булевару уметности неће бити баш тако наивно, једноставно и брзо, како неки мисле.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614685#p614685:j2ng4pic je napisao(la):
Гага » 08 Apr 2019 01:41 am[/url]":j2ng4pic]Хвала свима на подршци :sesir: , биће још слика са овог градилишта.
Овде је требало да се насип пробија сасвим другачије, али предлог није прихваћен, али о томе сад не могу, обећао сам, можда кад се заврши градња.
Пробијање насипа у Булевару уметности неће бити баш тако наивно, једноставно и брзо, како неки мисле.

Браво Гаго, најбољи форумаш, увек позитиван а да не причамо о стотинама слика и информација из прве руке, мало су ови наши плусићћи за похвалити и одужити се ... :sesir:
Што се тиче насипа код Булевара уметности, мислим да је ту потребно бар месец дана потпуне обуставе жел.саобраћаја, а не знам да ли је то предвиђено?
 
Kinezi su napravili ovaj otvor (oko 7m) bez potpune obustave saobraćaja? Ne verujem da je toliki problem da se napravi duplo širi otvor i eto ti pola podvožnjaka. Podvožnjak u Omladinskih brigada ima stub po sredini (ukupno je oko 30m širok).

Ne znam, prevelika nauka se pravi oko tog podvožnjaka, a izgleda da je glavni problem bila predviđena preniska cena.

Pogledajte prilog 1
 
Pa tim pre, ako je potrebna kompletna obustava saobracaja, zar nije ovo idealan trenutak, kada je saobracaj vec obustavljen ka Novom Sadu?
 
Jeste, ali trebaju da nameste igru nekome ko nema dovoljno radnika / mašina za sva gradilišta. Tako da im vreme ne ide na ruku.
 
Mislim da može to da se uradi pogotvo ako imamo jedan kolosek. Iskopaš ovo isto pa dođe mašina i pobije šipove. Kad zasmeta prugu šetaš sa levog na desni kolosek pomoću skretnica i nazad dok mašina ne pobije šipove a i mostić premeštaš. Kad završe stub pokriješ sve i zatrpaš sve. Onda sledeći srednji stub pa na kraju treći. Kad su stubovi gotovi postoje više varijnti. Da se most napravi pored u visini i nagura na stubove. Otkopa se samo oko 0,5m pre naguravanja. Kad se most nagura, prioritet je da se osposobi što pre barem jedan kolosek a onda kreće iskop zemlje. Druga metoda je da se dok je jedan kolosek operativan radi jedna po jedna strana mosta. Ovde bi talpe išle između koloseka podužno a mogu da se osiguraju i bušenjem nasipa ispod operatinog koloseka pa kontra vezom pomoću sajli isto na talpe ili neke ankere. Iskop bi se radio taman toliko da može da se uradi konstrukcija mosta. Možda može radni kolosek i da se skrene u stranu malo.

Može da se naprave i ovi mostići da budu duži sa privremenim oslanjanjem na pola raspona između gotovih stubova sa iskopom oko 2m od vrha nasipa Pustiš kolosek a drugi se radi, pa okreneš.

Ima toliko načina da se uradi proboj samo da oće. Možda ima mesta pa bi mogli i devijacijom da rade. Prošire nasip na jednu strani pa puste jedan kolosek tuda, npr od Petoševića pa do tramvaj depoa. Ovamo poskidaju sve . Pobiju talpe do dela gde je privremeni kolosek i pa udri.

Ovo gore su samo neke moje ideje. Neke su možda izvodljive a neke ne. Neke su preterane. Moguće je da ja nisam uzeo u obzir neke stvari pa nešto ne može. Npr. naguravanje betonskog mosta ne znam da li je ikad izvedeno kod nas.

Kako god za nas možda i jeste problem al za kineze ne verujem.
 
Evo kako se to uradi za dva dana (dobro nije pruga, ali sve se može kad se hoće) bez obustavljanja saobraćaja

[YouTube]https://youtu.be/btOE0rcKDC0[/YouTube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614759#p614759:2rblt7mo je napisao(la):
Veliki Vracar » 08 Апр 2019 12:33 pm[/url]":2rblt7mo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614685#p614685:2rblt7mo je napisao(la):
Гага » 08 Apr 2019 01:41 am[/url]":2rblt7mo]Хвала свима на подршци :sesir: , биће још слика са овог градилишта.
Овде је требало да се насип пробија сасвим другачије, али предлог није прихваћен, али о томе сад не могу, обећао сам, можда кад се заврши градња.
Пробијање насипа у Булевару уметности неће бити баш тако наивно, једноставно и брзо, како неки мисле.

Браво Гаго, најбољи форумаш, увек позитиван а да не причамо о стотинама слика и информација из прве руке, мало су ови наши плусићћи за похвалити и одужити се ... :sesir:
Што се тиче насипа код Булевара уметности, мислим да је ту потребно бар месец дана потпуне обуставе жел.саобраћаја, а не знам да ли је то предвиђено?
Хвала @Велики Врачар на лепим речима. :sesir: Иначе сам вечити непоправљиви оптимиста и у најтежим тренуцима.

За пробијање будуће саобраћајнице у железничком насипу је предвиђено повремено обустављање саобраћаја и то само ноћу. Пронаћи ћу у техничкој документацији тај део. Захтев железница је да се радови на подвожњаку одвијају без прекида железничког саобраћаја. Иначе на том делу пруге код подвожњака ће бити четири колосека.
Немојте вас буни, на цртежу раскрснице пише улица др. Агостина Нета, то је сад Булевар Црвене Армије.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614771#p614771:8afwh05w je napisao(la):
astrodule » 08 Апр 2019 01:12 pm[/url]":8afwh05w]

Podvožnjak u Omladinskih brigada ima stub po sredini (ukupno je oko 30m širok).
Ne znam, prevelika nauka se pravi oko tog podvožnjaka, a izgleda da je glavni problem bila predviđena preniska cena.

file.php
@Дуле, и овде ће подвожњак да има носећи стуб по средини, ево ти цртеж, а већ сам га раније постављао.
Па јесте велика наука око изградње овог подвожњака, прочитао сам целу техничку документацију и из 2014, 2015, и 2018.године. Нисам грађевинац, али треба све то урадити како је планирано.
 
Naravno da ne može, ali gornji snimak samo pokazuje kako se sve može uraditi brzo i sa što manje ometanja saobraćaja ako se sve pripremi i organizuje.

Naši će prvo zatvoriti prugu, onda mesec dana raditi stvari koje su mogle da se urade i bez zatvaranja pruge i onda 10-ak dana raditi konkretno na probijanju nasipa i onda još mesec dana raditi stvari koje se mogu raditi i bez zatvaranja pruge (i to sve u najboljem mogućem scenariju)
 
Већ сада могу да се побију шипови за стубове носаче натпутњака за колосек који је уклоњен, као и сами стубови, па чак и да се постави мостовна конструкција за тај колосек, па да се друга половина уради у време радова на другом колосеку. И тада да се уклони земља што буде испод направљеног натпутњака.
 
Изгледа Кинези притисли Мађаре:

Konzorcijum za rekonstrukciju dela pruge Budimpešta-Beograd u Mađarskoj biće izabran do kraja aprila?
Mađarski ministar finansija Mihalj Varga rekao je da bi do kraja aprila mogao da bude izabran konzorcijum za rekonstrukciju železničke pruge Budimpešta - Beograd, koju finansira Kina.

Posle razgvora u Pekingu sa predstavnicima kineske Eksim banke, koja velikim delom finansira projekat, Varga je rekao da će rekonstrukcija pruge koja treba da bude završena do 2023. omogućiti Mađarskoj da ostane konkuretna u trci za transportne rute za kineske kompanije koje dopremaju robu u Evropu.

Mađarska Vlada je u decembru najavila da će raspisati novi tender za projekat pošto su početne ponude bile 20% više u odnosu na procenjeni trošak od oko 1,8 mlrd EUR za deonicu kroz Mađarsku.

Извор: еКапија
Линк: https://www.ekapija.com/news/2465955/ko ... izabran-do
 
Радови на потходнику код будуће железничке станице "Тошин бунар" теку без проблема, две данашње слике из Булевара хероја са Кошара.

Pogledajte prilog 1
 
Vrh