Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599054#p599054:2bmmzm5z je napisao(la):
Пантограф » Čet Jan 31, 2019 11:31 am[/url]":2bmmzm5z]Takva odluka - o obustavljanju železničkih veza prestonice sa pola Evrope - ne sme da zavisi od volje jednog najobičnijeg železničkog operatera, tj. od Srbijavoza.

Ima tu i drugi faktor - Infrastruktura Železnice Srbije.
 
Pa, ima i onaj faktor da, ako već imaju u planu da uskoro obnove sve pruge kroz Banat (kako tvrde), onda je trebalo prvo to da urade, pa da puste voz za Peštu preko Zrenjanina i Kikinde, a onda da dižu glavnu prugu. A može i preko Rumunije. Ali, previše je to očekivanja od našeg sistema...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599077#p599077:2gu8ggj9 je napisao(la):
Пантограф » Čet Jan 31, 2019 12:46 pm[/url]":2gu8ggj9]Pa, ima i onaj faktor da, ako već imaju u planu da uskoro obnove sve pruge kroz Banat (kako tvrde), onda je trebalo prvo to da urade, pa da puste voz za Peštu preko Zrenjanina i Kikinde, a onda da dižu glavnu prugu. A može i preko Rumunije. Ali, previše je to očekivanja od našeg sistema...

Srbija Voz poseduje jednu jedinu dizel lokomotivu sa generatorom struje za vagone. Poluispravnim...
 
ти си написао шта би морони могли да ураде, како да организују превоз. но, то су тотални морони

а и реално, могао је СВ да уплати позајмицу ЖС у том износу, па ови да плате Румунима, и тако је решено то дуговање
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597490#p597490:1zz0x5ig je napisao(la):
bobcha78 » 24 Јан 2019, 22:10[/url]":1zz0x5ig]https://www.youtube.com/watch?v=3M8FcG2eQlo

џаба овај лик о томе прича, када у Железницама раде малоумни морони, као што сам напоменуо више пута
 
Od sutra dakle, celokupan lokalni i tranzitni medjunarodni teretni saobracaj ka Backoj, Banatu, Madjarskoj i Rumuniji prolazi kroz beogradske tunele i stajalista Vukov spomenik i Karadjordjev park.
Zna li neko okvirni broj teretnih vozova u 24 h koji ce prolaziti ovom deonicom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599021#p599021:2vudg5i2 je napisao(la):
Piccolo » 31 Jan 2019 12:44 am[/url]":2vudg5i2]Zar stvarno nije mogla nekim alternativnim pravcem da se održi veza tokom radova, vidim da su to sredili za teretni saobraćaj? Koliko se sećam oni su remontovali Pančevo-Orlovat-Novi Sad upravo da služi kao alternativa tokom radova, kako je sad rezervisana samo za teretni?

Moglo je ali debili su resili da projektuju novu brzu prugu tako da stara ne moze da se koristi jer na izlazu iz tunela nova pruga ulazi u bagabarit stare i tako ne omogucava koriscenje stare koja je paralelna sa novom sve do mosta u Novom Sadu.
Idiotizam na kub jer je mogao tunel da se projeltuje tako da vijadukt koji izlazi iz njega preskoci postojecu prugu. Misaona imenica za CIPipiri inzenjere koji su zaduzeni za projektovanje.
 
"Veliki broj putnika je čekao medjunarodni brzi voz 340 na stanici Novi Beograd za Novi Sad, Suboticu. Voz 340 sa stanice Novi Beograd polazi u 21.22. a u 21.10 h preko razglasa je javljeno da je voz otkazan i veliki broj putnika je bukvalno popizdeo, ljudi nisu imali pojma da voz ne saobraća. Dva sata pre polaska voza iz stanice Beograd Centar na displeju je pisao i broj koloseka sa kog polazi a veliki broj putnika mahom stranaca se našao u čudu kada su im saopštili da je voz otkazan. Veliki propust SrbijaVoz i organizacije."

Mislim da se plašim da sa ovakva firma jednog dana treba da me vozi brzinom od 200 km/h...
 
Планински МАСИВ Фрушка гора се савлађује. Обустављен је саобраћај на релацији два најважнија и највећа града у држави!
 
da li je stvarno neophodno da to traje čak 3 godine?? kapiram da za 3 godine može svašta da se uradi kad se hoće, i to svašta ono, kontam da piramide u gizi sada možemo za 3 godine da napravimo!
 
Сигурно кад би се дало више пара да би то ишло брле (више људства, механизације, материјала), али код нас је стандардно да се сви радови које финансира држава развуку.
 
Od svih ljudi ovaj Mansurbek Sultanov nešto još konkretno i kaže. Evo, lepo je rekao na ovom videu da su samo kraći zatvori bili predviđeni, ali je infrastruktura kasnila sa projektnom dokumentacijom, tako da se sada to kašnjenje kompenzuje totalnim zatvorom, kako bi se stiglo vreme.
 
I hoće li neko da odgovara za to? (retoričko)


I kakvi su planovi za deo NS - SU? Možemo li da očekujemo voz za Peštu u narednih 5 godina?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=akJRSXmyEbA[/youtube]
 
[attachment=0]IMG-41ee3d9096dcf9e30559a08d83067fcb-V.jpg[/attachment
Pančevac šine stavljene na vise od pola mosta i nedostaje malo pragova ...nisam strucan da bolje objasnim ali danas baš dosta radnika na celom mostu.
 
Znači kompletan nađ železnički saobraćaj između severa i juga ide preko jednog koloseka???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600084#p600084:2vmk34jy je napisao(la):
Biciklistkinja » Uto Feb 05, 2019 12:12 am[/url]":2vmk34jy]Znači kompletan nađ železnički saobraćaj između severa i juga ide preko jednog koloseka???

Pa i od 1992. do 1. februara 2019. osim prekida 1999. je išao jednim kolosekom, preko Fruške Gore. Ovaj su sad osposobili da može da primi dovoljno osovinsko opterećenje.
 
Od polovnog materijala sa koridora od aprila bi trebalo da se rade remonti Banatsko Miloševo - Kumane i Subotica - Senta. Gledam mapu i trasa pruge Beograd - Pančevo - Zrenjanin - Senta - Subotica ne deluje drastično duža od glavne trase preko Novog Sada. Ako dignu celu prugu na 80 km/h što i planiraju mogli bi za vreme remonta koridora međunarodni vozovi za Mađarsku ići tuda. Ili, pošto SV nema dovoljno dizel lokomotiva, makar da ide DMV 711 iz Beograda do Subotice ili Kelebije pa da se preseda na MAV voz odatle.

Edit: evo videh tarifne km (koji su uvek malo veći od realnih km)

Beograd - Novi Sad - Subotica 199 km
Beograd - Pančevo - Zrenjanin - Senta - Subotica 245 km
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599077#p599077:1g38c9il je napisao(la):
Пантограф » 31 Jan 2019 11:46 am[/url]":1g38c9il]Pa, ima i onaj faktor da, ako već imaju u planu da uskoro obnove sve pruge kroz Banat (kako tvrde), onda je trebalo prvo to da urade, pa da puste voz za Peštu preko Zrenjanina i Kikinde, a onda da dižu glavnu prugu. A može i preko Rumunije. Ali, previše je to očekivanja od našeg sistema...
Требао си да додаш ЕЛЕКТРИФИКОВАНА реконструисана пруга тим правцем под телекомандом, која излази на Сегедин. То је одавно требало шта год да се ради на правцу преко Новог Сада. И требало је да буде приоритет у односу на Стара Пазова - Нови Сад, која је већ била у релативно добром стању у односу на остатак железничке мреже.
 
"Из „РЖД Интернешенел“ упозоравају да се, упркос томе што на деоници од Старе Пазове до Новог Сада возови не саобраћају, контактни вод и каблови енергетског система колосека налазе под напоном 25 КВ, 50 ХЗ. То значи да је приближавање воду контактне мреже на растојању мањем од два метра опасно по живот и угрожава здравље. У том смислу моле грађане да не прилазе зони радова."

Da li je to zbog lokalnih sakupljaca sekundarnih sirovina? :laugh:
 
Због њих је остало укључено, а упозорење је за обичан народ.
 
Vrh