Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597866#p597866:1707ntut je napisao(la):
puskele » 26 Jan 2019 08:35 am[/url]":1707ntut]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597593#p597593:1707ntut je napisao(la):
WLABmz » Pet Jan 25, 2019 12:22 pm[/url]":1707ntut]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597299#p597299:1707ntut je napisao(la):
spatiotecte » Čet Jan 24, 2019 11:50 am[/url]":1707ntut]Na planu je nacrtano da je pruga dvokolosecna do Golubinaca, sto bi uradili lazan plan?
A opet dogradnja drugog koloseka do spajanja sa prugom za Sid nije neka investicija, u pitanju je 2.7 km nove pruge.

Plan je nejasno nacrtan. Ako tako tumačiš plan ispada da ide 3 koloseka do Zagreba. Ako tumačiš plan na način na koji je zamišljen, videćeš da Golubinci, Zagreb stoji u nastavku, dakle Golubinci nisu u planu uopšte. Na planu se vidi da se ta dva koloseka iz Inđije spajaju u jedan tako što desni završava bikom. Zbunjuje samo što su 2 koloseka iz Stare Pazove i 1 iz Inđije nacrtani paralelno.

Dogradnja drugog koloseka nije neka investicija ali nije ni potrebna za tako mali obim saobraćaja na toj pruzi.
[/quo

Idemo ispočetka. Gledano iz Inđije dva koloseka postoje do stanice Golubinci (blok 1), desni kolosek u stanici Golubinci pre "bika" kako ste naveli ima skretnicu koja ga spaja sa levim kolosekom iz Inđije. "Bik" tj. štulc kolosek je napravljen iz bezbednosnih razloga, neophodna stvar u slučaju nemogućnosti voza da se zaustavi na ulaznom signalu.
Levi kolosek iz Inđije u koji je ušao desni kolosek iz pravca Inđije čine stanični kolosek u stanici Golubinci. Na šemi koloseka fali još koloseka sa leve strane u stanici Golubinci, ali su oni ne bitni za ovaj projekat, pa nisu predstavljeni. Ta vaša tri koloseka se spajaju u dva, ali treba malo mašte i poznavanja železničke terminologije i infrastrukture, jer na šemi nije predstavljen blok 2 u stanici Golubinci, pa ispadne kao da tri koloseka idu prema Rumi. Panjemaješ!

dobro objasnjeno +1
Bio bi crtez jasniji da je nacrtana kolosecna situacija stanice Golubinci ali kao sto kazes treba malo maste jer na semi nema bloka 2.
i uveren sam da je situacija na terenu takva.
Stulc na crtezu se vidi da je stulc stanice Golubinci a ne neki buduci stulc odmah posle stanice Indjija nakon sto bi se oba koloseka od Indjije ka Sidu spojili posle nadvoznjaka kao sto je Wlab predpostavljao jer na crtezu je taj stulc pozicioniran na mestu gde se spajaju pruga Pazova Golubinci i Indjija Golubinci sto odmah ukazuje da se radi o stulcu stanice Golubinci a 3 koloseka su zapravo pocetak stanice golubinci fali crtez skretnicke lire (odnosno kolosecne situacije same stanice) da bi bilo jasnije o cemu se radi.
 
U stanici Golubinci ne postoji tzv.stulc na bloku 1.
Ovo sto je predstavljeno na grafičkom prikazu može biti samo nova odvojna skretnica ili rasputnica sa stulcom za bočnu zaštitu na mestu gde dva koloseka iz smera Indjije prelaze u jedan.
 
Mozda planiraju da napreve stulc u stanici Golubinci?
Jer mesto gde dva koloseka prelaze u jedan kako je nacrtano deluje da se nalazi na ulazu stanice Golubinci a ne na izlazu stanice Indjija.
 
Spatio,možda. Nemamo projekat tog dela ka Golubincima pa možemo da nagadjamo.
Mada ne vidim potrebu da se duplira ceo kolosek od Indjije ka Golubincima.
 
Idemo logikom. Da se pruga spaja na izlazu iz Inđije ili negde na otvorenoj pruzi kako tvrdite, da li se isplati praviti nadvožnjak i toliki nasip za prugu koja je dvokolosečna u dužini od 200m. Umesto toga remontovali bi samo postojeći kolosek ka Golubincima i gotovo. A to što tvrdite da tamo nema saobraćaja i da je dvokolosečna pruga nepotreban, to je greška. Ovo je projekat za 100 godina ubuduće. Stanica Novi Sad kada se pravila 60-ih godina oko nje su pasle krave, a sada je malte ne u centeu NS na vrhu bul. Oslobođenja najjače ulice u gradu.
 
Pitanje je da li se po projektu brze pruge Beograd Budimpešta predvidja i modernizacija,odnosno dupliranje koloseka celom dužinom do Golubinaca. Pa povrh toga,da li je predvidjeno i da se menja skretnička situacija u samoj stanici Golubinci?
Ne znamo kako se i dokle tretiraju priključne pruge na buduću brzu prugu.
Probaću da se raspitam ovih dana kod otpravnika u Indjiji i Golubincima o ovom "problemu".
 
Ljudi, neće biti 2. kolosek do Golubinaca! Nikakvog projekta za to nema, niti za menjanje skretnične situacije u Golubincima koja bi bila potrebna.
 
Поздрав људи,

Већ дуже време пратим форум и тек сад сам се регистровао :)
Случајно сам налетео на овај форум и тему везану за модернизацију железнице, тако да сам претходних 150 страна прочитао у даху и сазнао неке инфо које до сада нисам знао, а иначе сам велики возољубитељ, осим у ГСП у аутобус не улазим :mrgreen:
Имам питање на које вероватно знате одговор. Мој ћале сваки дан већ 14 година путује возом на посао на релацији Инђија - Тошин бунар/НБГ или откад је почео овај затвор између Инђије и Пазове путује из Голубинаца. Свако јутро иде са 341, али пошто се 1. фебруара затвара пруга комплет 341 више не саобраћа, па ме интересује јел се зна нови ред вожње? Круже неке приче да ће 4201 да продуже из Голубинаца до Београда, или да ће БГ:воз да продуже до Старе Пазове док траје затвор? :) :?:
Иначе, видео сам да су на Прокопу ставили лифт за инвалиде, хтедох да окачим слику али пише да је датотека превелика.. :roll:
 
Поздрав и добродошао. :) Ево даћу ти савет за слику, ако је на мобилном телефону, можеш да направиш скрин шот слике, он углавном буде одговарајуће величине.
 
Хвала :)

Нисам слао сам са компјутера, али хвала за савет кад шаљем слике преко телефона :wink:
 
Da li je ovo stvarno ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oFEefgpGdXw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597954#p597954:292frieg je napisao(la):
mvbg1 » Sub Jan 26, 2019 4:29 pm[/url]":292frieg]Spatio,možda. Nemamo projekat tog dela ka Golubincima pa možemo da nagadjamo.
Mada ne vidim potrebu da se duplira ceo kolosek od Indjije ka Golubincima.

Da otklonimo nedoumice :)
Indjija.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598098#p598098:vztzm5t0 je napisao(la):
mvbg1 » Ned Jan 27, 2019 10:33 am[/url]":vztzm5t0]Pitanje je da li se po projektu brze pruge Beograd Budimpešta predvidja i modernizacija,odnosno dupliranje koloseka celom dužinom do Golubinaca.
Evo šta je predviđeno projektnim zadatkom, citat:
Prugu za Golubince zadržati prema postojećem stanju kao jednokolosečnu, uz projektovanje i drugog koloseka prema Golibincima
Dakle to je razlog, verovatno se u budućnosti, kroz neki drugi projekat, planira realizacija dva koloseka ka Golubincima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598282#p598282:1k7nqj87 je napisao(la):
ttbgd » 28 Jan 2019 09:29 am[/url]":1k7nqj87]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597954#p597954:1k7nqj87 je napisao(la):
mvbg1 » Sub Jan 26, 2019 4:29 pm[/url]":1k7nqj87]Spatio,možda. Nemamo projekat tog dela ka Golubincima pa možemo da nagadjamo.
Mada ne vidim potrebu da se duplira ceo kolosek od Indjije ka Golubincima.

Da otklonimo nedoumice :)
Indjija.jpg
Dakle,kao što sam i pretpostavio.
 
Takve ljude treba slati u psihijatrijsku ustanovu jer su skloni samoubistvu - suicidu ako su sami u vozilu, dok ako je u vozilu još neko onda su za zatvor jer ugrožavaju život saputnika. A ako se nesreća desi lepo treba da plate svu štetu koju su prouzrokovali železnici.

Gde je policija da pronađe tu dvojicu, pa neka ta dvojica bar ostanu bez vozačke dozvole, možda treba ponovo da uče znakove i pravila u saobraćaju. Uz to moraće da plate ponovno polaganje vozačkog ispita i obavezan detaljan lekarski pregled prvenstveno kod psihijatra i okuliste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598504#p598504:221ns9q6 je napisao(la):
Stomatolog » Uto Jan 29, 2019 2:12 am[/url]":221ns9q6]Takve ljude treba slati u psihijatrijsku ustanovu jer su skloni samoubistvu - suicidu ako su sami u vozilu, dok ako je u vozilu još neko onda su za zatvor jer ugrožavaju život saputnika. A ako se nesreća desi lepo treba da plate svu štetu koju su prouzrokovali železnici.

Gde je policija da pronađe tu dvojicu, pa neka ta dvojica bar ostanu bez vozačke dozvole, možda treba ponovo da uče znakove i pravila u saobraćaju. Uz to moraće da plate ponovno polaganje vozačkog ispita i obavezan detaljan lekarski pregled prvenstveno kod psihijatra i okuliste.

Koje crno ponovno polaganje vozačkog ? Trajno oduzimanje , dve godine društveno korisnog rada i poprilična kazna.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fVRaHEZBl84[/youtube]
 
ја сам за трајно одузимање возачке дозволе + новчана казна од минимум 300.000 динара, и то само за пролазак кроз спуштену рампу. за изазивање несреће, ако преживи, трајно одузимање возачке дозволе + 1.500.000 динара казна + 3 године затвора + плаћање настале штете на пружном прелазу/возу
 
Realno, bolno je saznanje da je Srbija suštinski napredovala dok je još bilo fizičkog kažnjavanja, tj. batinanja ovakvih volova. Lepo bi, u vreme Kneza Mihaila, dobio kamdžijom od sreskog kapetana, pa bi ubuduće dobro gledao kuda tera kljuse.
Posle svega, kreteni su ipak pobedili. Mnogo ih je.

Moguće je da bi u ovo savremeno doba drakonske novčane kazne pomogle koliko-toliko. U Gruziji (tradicionalno banditska zemlja), Sakašvili je uveo dosta reda strogim zatvorskim kaznama, tipa 15 godina za krađu džaka sa kukuruzom. Ali, ne znam kakvi su u saobraćaju.
 
Tako je Pantografe. Nažalost, neki narodi u nekim aspektima (rekoh, u nekim aspektima!) više reaguju na prut nego na šargarepu. Na kraju krajeva, i neke druge uspešnije i savesnije zemlje koje svi znamo, nisu došle tu gde jesu tek tako. I oni su nekad bili divlji i neorganizovani. Ali im je nametnuta disciplina pa su se vremenom navikli i doveli u red.

Inače dobro si se setio i to za Gruziju, vidim da se pratilo na času. :D Što kažeš, tradicionalno banditska zemlja, a opet su uspeli da se za malo vreme dovedu u red u nekim aspektima. Sećam se i priče kako su rešili viševekovni problem korupcije među organima reda. Otpustili su pola ljudstva i doveli nove kadrove. Čistka istorijskih razmera. I sad je na tom polju manje korupcije nego ikad. Naravno još uvek njih mori mnogo problema, ali nema spora da su načinili korak napred.
 
Видим да сте живели у Грузији па знате детаље те "идиле". Данас сачува Бог те тортуре.
 
на жалост, за Србе је само батина, и ништа друго. само тако могу да се дозову памети
 
Vrh