Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Слика и прилика наше саобраћајне културе.
 
Све пружне прелазе са сигнализацијом и рампама опремити камерама и прелаз преко пруге при спуштеним браницима или не заустављање на упозоравајући сигнал узимати дозволу! Свима, без наде да ће помоћи кум. И још обавезно лечење код психијатра о трошку прекришиоца наравно. Због суицидних радњи.
 
ставити оне рампе са ланцима, као што су биле некада. и још би било најбоље када би, паралелно са спуштањем рампе, из пута излазили шиљци који буше гуме
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594284#p594284:2uk8ktrz je napisao(la):
Прле » 10 Јан 2019, 14:46[/url]":2uk8ktrz]Па још има таквих ланаца. Ако мислиш да је ланац као преносни механизам:

https://www.google.ru/maps/@44.8713...=100&yaw=258.02133&pitch=0&thumbfov=100?hl=ru

не, баш као што је гишко поставио, висећи ланци. то сам виђао по Тоскани на неким пружним прелазима
 
Imaju Englezi nešto slično lancima, samo još bolje.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-9PtUOzHtaU[/youtube]

Ali mislim da je ovo suviše rizično. Ako se desi da neko ostane zarobljen u koloseku, osuđen je na smrt. Svrha polubranika i jeste da ako kojim slučajem ostaneš zarobljen u koloseku da možeš da se izvučeš, ili što bi rekli samo po gasu.
Za budalu ne vredi ni vojnik sa AK-47 pored prelaza :bash:
 
вероватно ћу да звучим као екстем, али ако је неко кренуо да прелази пругу у моменту када се спуштају раме и упалила се светлосна сигнализација, нека га и покупи воз
 
Ovakvo rešenje je svakako sigurnije pošto ne ostavlja mogućnost provlačenja. Ako se baš neko napravi pametan i ostane svojom greškom zaglavljen neka probije rampu ali onda treba da postoji na svakom prelazu adekvatan video nadzor koji bi snimio vozilo koje je napravilo prekršaj i napravilo štetu kako bi se kasnije mogla naplatiti. Zanimljivo je da Englezi imaju ozbiljnu preventivu po pitanju uništavanja i krađe što se može videti na snimku.
 
Такође имају и уређаје у близини прелаза који пуштају звук сирене воза иако је воз далеко, много добра фора.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Imamo mnogo prelaza, a i mnogo ljudi koji traže posao od stranke. Evo rešenja. Kod svakog prelaza postaviti kućicu i osobu koja će ručno dizati i spuštati rampu i snimati i prijavljivati one koji ne poštuju rampu.
 
Svaki prelaz 2 stranacka radnika puta broj prelaza i.eto ful zaposlenosti ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594311#p594311:27yyk80r je napisao(la):
ttbgd » Čet Jan 10, 2019 5:20 pm[/url]":27yyk80r]Imaju Englezi nešto slično lancima, samo još bolje.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-9PtUOzHtaU[/youtube]

Ali mislim da je ovo suviše rizično. Ako se desi da neko ostane zarobljen u koloseku, osuđen je na smrt. Svrha polubranika i jeste da ako kojim slučajem ostaneš zarobljen u koloseku da možeš da se izvučeš, ili što bi rekli samo po gasu.
Za budalu ne vredi ni vojnik sa AK-47 pored prelaza :bash:

Nije niko osudjen na smrt, rampe tako lako i padaju zato sto su predvidjene za to.
I taj sistem u Rusiji daje da kad teze vozilo ugazi branik, branik se spusta nazad u zemlju. Ne radi sa motorima i biciklama..
A najjaci mi je onaj snimak sa sleperom kad lik udje na prelaz i ostane "zarobljen" umesto da obori rampu i prodje, napravi stetu od 50 eur, lik ceka da ga udari voz, unisti prikolicu, sleper, voz, i bar par km pruge...
Dzaba sve kad vide rampu ko da je zid...
Mozga bez
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594348#p594348:r2sak0s2 je napisao(la):
Igor » 10 Јан 2019 09:26 pm[/url]":r2sak0s2]Ovakvo rešenje je svakako sigurnije pošto ne ostavlja mogućnost provlačenja. Ako se baš neko napravi pametan i ostane svojom greškom zaglavljen neka probije rampu ali onda treba da postoji na svakom prelazu adekvatan video nadzor koji bi snimio vozilo koje je napravilo prekršaj i napravilo štetu kako bi se kasnije mogla naplatiti.
Нема потребе за тиме. Механизам саме рампе се може конструисати попут оних једносмерних пропусних преграда у маркетима. Дакле рампа се може отворити хоризонтално ка споља да би без оштећења онај који се заглавио на прелазу могао да изађе.
 
Како прочитах из ове Политикине објаве, пише да 15. Јануара пуштају и сигнализацију на прузи Ресник-Раковица, готово годину дана од званичног пуштања у рад. Да ли форумаши који раде у железници могу да потврде ову радосну информацију? То значи да се возови више неће клацкати по 30-40 на сат.
 
Samo da se prisetimo izjave iz železnica nakon skidanja rampe u Somboru u februaru 2017:
"Savremeni trend i u mnogim razvijenijim evrospkim železničkim upravama je skidanje "rampi", jer se na taj način povećava svest o opasnosti i utiče na veću pozornost svih učesnika u saobraćaju"

evo i video reportaže, kratka je pa nije loše odgledati celu, ali deo sa izjavom je na 1:28

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LWrB8xZYiPM[/youtube]
 
Слика и прилика реформи, укинут радник у станици, укинута рампа.
 
Niko nije komentarisao to sto je rampa stajala spustena 10 minuta bez razloga? I, kao sto reporterka kaze, to se vrlo cesto desava. Nekada stoji tako po pola sata a vrlo cesto su vozaci autobusa morali da ih lome jer su satima stajale spustene a autobus ne moze da prodje kao mali auto. Znam jer zivim 100m odatle. Mislite li da u Zeleznika ima bas toliko bahatih pa da TV ekipa izbroji 6 za samo 10 minuta?
Kod svakog spustanja se formira kilometarska kolona sa obe strane i zaglavi se gomila punih autobusa u tim kolonama. Sve to se ponavlja godinama, nekad i vise puta nedeljno pa je onda razumljivo da ljudi vise ne veruju toj rampi. Znamo svi pricu o pastiru i vuku?
Inace, pre nekoliko veceri je ostala podignuta pa je voz imao bliski susret sa autobusom u kom mi je bila supruga. Sreca pa su oba vozaca bila pazljiva i nije se desilo nista. U normalnoj zemlji bi oba vozaca podnela prijavu a neko od odgovornih zavrsio na drzavnoj hrani zbog izazivanja opste opasnosti.

Slazem se potpuno da se svakom ko prodje ispod rampe trajno oduzme dozvola. Evo prijavljujem se dobrovoljno da svoju odmah predam samo pod uslovom da svakog drugog puta kad se ista spusti i ne prodje voz, jedan direktor u zeleznicama dobije otkaz. Ponestalo bi ih vrlo brzo.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
iskreno, ako vec postoji zakon koji kaze da moras da stanes i na otvorenu rampu, koji sluzi samo da skine odgovornost sa radnika/upravnika u zeleznici, onda bolje da ih sve poskidaju, jer apsolutno je logicno da 99% vozaca podignutu rampu vidi kao zeleno svetlo, jer realno, koja je onda poenta rampe kad svejedno moras da stanes

kad se uvede apsolutna odgovornost zeleznice za pogresno spustanje i nespustanje rampe, i kad se izbaci to da moras da stanes svejedno, onda nek ih postave svuda, jer onda ce ubrzati protok u odnosu na neobezbedjeni prelaz, ovako se ne ubrzava nista
 
Онда боље да поставе успориваче испред прелаза, нема другог.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594542#p594542:sfe2jso4 je napisao(la):
nekianonimnilik » 11 Jan 2019 07:47 pm[/url]":sfe2jso4]iskreno, ako vec postoji zakon koji kaze da moras da stanes i na otvorenu rampu, koji sluzi samo da skine odgovornost sa radnika/upravnika
Da li je moguće da si ovo napisao?
 
Vrh