Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Нађите и једно градилиште у Србији где има више од 100 радника.
 
код нас се 37,9 км ради 5 и по година. лепо је сређен овај З1 вагон, само што бих ја променио боје и то је то
 
Kod nas je Kinezima dodeljen posao remonta rasputnica G-Resnik i ko zna da li će ikad biti gotovo.
Nas zapali neki spori Kinezi. :)
 
U Rakovici malo očišćen pothodnik/потходник.
Ubačeno jako LED osvetljenje i stoji RV do decembra. Wild guess je da će Štadleri početi tada da staju.
 
I DB nije kao sto je nekad bio vozah se malo ovijeh dana
Frajburg- Manhajm kasnio u polasku 15 min ispeglo kasnjenje na 5 min.Onda ICE od Manhajma do frankfurta na vrijeme .ICE iz frankfurta za minhen Hb kasnio je u polasku 15min jedava sam stigoh na nocni za bec
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571289#p571289:1ljh8ps1 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Okt 01, 2018 12:25 pm[/url]":1ljh8ps1]зато што им раде наши...

A oni jadni sta ce bili ucenjeni da im ,,rade nasi"? A i u fazonu su ovo je Srbija, svakako ce uzeti nas kredit - sta da se cimamo pa da uopste zavrsavamo?
To sto im rade nasi ne znaci nista! Da li postoji i jedan zeleznicki projekat koji se radio zadnjih godina, a da nisu podizvodjaci bili nasi? Naravno da ne. Tako da opravdanja nema... Ako ti ne valjaju podizvodjaci raskini ugovor sa njima, angazuj drugog - nije da ih nema! A da ne pricam da su imali godinu dana za 15 km pruge! Ej 15 km remonta pruge! Naravno prvih 6 meseci nisu nista radili pa su pred kraj roka krenuli nesto da rade, svecano otvorili tj, kao zavrsili radove i nastavili da sredjuju :lool:
Za razliku od njih Rusi isto imaju maximalno razvucene rokove, ali odrade deo posla koji je ugovoren u tom roku! isto im rade nasi...

Pozdrav
 
у сваком уговору има клаузула да им раде наши. разлика је што су са Русима договорили рокове тако да наши могу да их испоштују, а Кинези су договарали рокове као да им раде Кинези а не наши. и нема пуно фирми код нас које могу да раде ремонт и изградњу пруга
 
Mislim da je jedan od odlučujućih činilaca da se uopšte uđe u kreditni aranžman rekonstrukcije infrastrukture putem državnih kredita Rusije, Kine, Azerbejdžana itd. to što se naši podizvođači ne biraju na osnovu referenci, kvaliteta radova ili cene, nego na osnovu stranačkih i kumovskih veza.

Ovakvi aranžmani, bez tendera, su plodno tlo za korupciju, radovi su preplaćeni, rokovi se probijaju, i na kraju to je najbrži mehanizam da se stotine miliona evra odlije iz državnog budžeta u ruke korumpiranih političara, ministara, direktora javnih preduzeća i vlasnika građevinskih firmi.

Tako da kakvi god da su naši podizvođači, njihova svrha ionako nije da izvedu radove kvalitetno i na vreme, nego da se dobro ugrade svi koji se ugrađuju u Srbiji. Male su šanse da će da menjaju podizvođače samo zato što kasne par godina sa završetkom radova ili zato što radovi nisu izvedeni kvalitetno :violina: .
 
Истина, на доста пројеката РЖД је радио Миљковић, и данас његови камиони и машине имају ознаке РЖД. Са друге стране, коју још фирму поред ЗГОПа имамо да се бави изградњом и ремонтом железничких пруга?
 
ZGOP je u 90% vlasništvu Kazahstanske firme “Integra Construction KZ” LLP, izgleda da su Rusi ubacili i Kazahstance u posao remonta železničke infrastrukture u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572351#p572351:32jtpvnu je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Okt 05, 2018 1:16 pm[/url]":32jtpvnu]у сваком уговору има клаузула да им раде наши. разлика је што су са Русима договорили рокове тако да наши могу да их испоштују, а Кинези су договарали рокове као да им раде Кинези а не наши. и нема пуно фирми код нас које могу да раде ремонт и изградњу пруга

Pa ne bas :mrgreen: Kinezi su imali godinu dana za 7.5km pruge! Znas sta je rok od godinu dana za obican remont! Da kazemo da su samo to uradili kako valja, a perone i ostalo da ne racunam u taj rok (mada su njih posle roka isteka i zavrsili)! Tako da su imali Kinezi i vise nego dovoljno vremena... I na kraju nista nisu uradili :bash:
Sto se tice firmi koje su im radile, imali su itekako izbora; za donji stroj ako pricamo o gradjevinskim firmama ima ih par koje su saradjivale sa Rusima, pa i dalje rade kao podizvodjaci ili su dobili neke ugovore zasebno od IZS (MBA, Energoprojekt, Bauwaisen Lazarevac koji je i radio sa Kinezima itd.), za gornji stroj logicno da nisu nista doneli (ok iznajmili su jednu valjda ex. BDZ manevarsku). Opet svejedno za gornji stroj su mogli da unajme masine od Rusa ili ZGOP-a (kao sto rade i svi drugi, recimo postavljanje sina na Zezelju je radio RZD).
Tako da malo je smesno pravdati ih kad su imakli razvucen rok (kao sto i RZD ima), nisu doneli nista (ok za razliku od njih RZD je bar doneo neke masine i delom uzima podizvodjace), angazovali su iste firme kao i RDZ pre njih (ili Infra ZS) i opet na kraju kad su zvarsili nisu uradili remont kako valja :D
Slazem se, podizvodjace su verovatno morali te da uzmu, ali nisu mednuli preko 6 meseci i tek pred kraj roka su se setili da treba da zavrse remont - za to Kinezi nemaju opravdanje!

Pozdrav

P.S. da ne bude zabune, kredit za remont koji su radili Kinezi do Resnika(China Civil Engineering Construction Corporation) je uzet od EBRD-a, a ne kineski! Nema nikave veze sa brzom prugom ili bilo kojim kineskim kreditom...
 
Ево најава из Инфраструктуре ЖС за следећу годину.
http://infrazs.rs/2018/10/u-2019-go...-rekonstrukcije-280-kilometara-u-ovoj-godini/

Према Јевтићевим речима, у 2019. години планира се обнављање пруга Ниш – Зајечар (108 км), Лапово – Краљево (84 км), Суботица – Сента (38,5 км), Марковац – Ресавица (53 км), деоница Кумане – Банатскo Милошево (28,5 км) на прузи Зрењанин – Кикинда, као и пруга Кикинда – МСК Кикинда (6 км).

Још да видимо какве ће бити деонице које планирају да заврше до краја године.
Подсећамо да је „Инфраструктура железнице Србије“ у овој години већ обновила пругу Шабац – Лозница – Брасина и створила услове да путнички возови поново након тринаест година крену између Шапца и Лознице, као и да су у току радови на пругама Панчево – Орловат – Римски Шанчеви и Орловат – Зрењанин, захваљујући чему ће ускоро након пуних седам година бити поново успостављен редован путнички железнички саобраћај између Новог Сада и Зрењанина. До краја ове године, у оквиру програма обнове регионалних пруга у Србији, „Инфраструктура железнице Србије“ обновиће и пруге Пожаревац – Мајданпек (90 км), Мала Крсна – Пожаревац (16 км) и Предејане – Џеп (4,5 км).
 
Коначно су повезани звучници на перонима у станици Ресник, могу вам рећи да се чује и у возу. Новина која до сада није била (или се није чула са малог разгласа са станичне зградице) јесте да спикер најави и БГ воз који тренутно стоји, на ком је перону и колосеку, кад креће и докле иде.
 
Zeleznička stanica Resnik

18-CEF497-9744-4-D16-A944-34863-E0-E93-FA.jpg


1-E1749-D7-870-B-486-B-8356-023-C8079-F0-EB.jpg


2-BFC8-FD4-EE1-A-411-E-ABB5-9-CCF95-E4-D98-C.jpg


32-EF030-D-9-C92-4841-A163-AE2678-D5-D931.jpg


6072-C9-EE-AD3-B-473-D-BEC3-74-C4851-DC0-BB.jpg


678-E5-C36-163-F-474-D-9-F7-E-1067-C4-F2-FFC7.jpg


7272-B796-70-F3-4955-8-FD1-765545-E1-CCA0.jpg


993-F7509-B975-4974-9823-F558-D1-FB98-BD.jpg


A253-F37-D-8-AC5-4-ADB-87-BA-14-AFEA8-F6-E9-E.jpg


EB2-B4-BCC-BE2-F-4193-A359-D0-BA7-D4-CD914.jpg
 
Како је лепо видети га неишараног. Слике су од 13.јула 2018., станица "Тошин бунар", скроз сам заборавио да их поставим :D . Слабо се види која је гарнитура, али чини ми се да је 416-083 кад увећам слику ! Исправите ме ако није.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575409#p575409:2fvplxe3 je napisao(la):
Гага » 18 Окт 2018, 22:55[/url]":2fvplxe3]Како је лепо видети га неишараног. Слике су од 13.јула 2018., станица "Тошин бунар", скроз сам заборавио да их поставим :D . Слабо се види која је гарнитура, али чини ми се да је 416-083 кад увећам слику ! Исправите ме ако није.

јесте, а и није. то је гарнитура 412/416-083/084, и некада је изгледала овако:

600px-412-083%2C_Serbia%2C_Belgrade%2C_station_New_Belgrade_%28Trainpix_170777%29.jpg
 
Na žalost, JohnnyLee, 083 084 i dalje izgleda tako. Ona koju je Gaga uslikao je 064-092 i ona je jedna od pet novije remontovanih
koje su uspešno sačuvane od ŠTETOČINA grafitera. Ako i zarade poneki grafit negde, odmah se isključe iz saobraćaja i čiste od grafita.
Ove stare nemoguće je očistiti jer im je sloj grafita deblji od samog lima.
 
Vrh