Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ova vlast - SNS - usvojila je taj planski dokument.

Ako mene pitate šta će da se desi - provući će onaj svoj nesrećni metro tuda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576359#p576359:3crp8e2i je napisao(la):
roland » Уто Окт 23, 2018 12:54 pm[/url]":3crp8e2i]Nažalost moram da se složim sa WLAB-om, mislim da trenutno svaki planski dokument gubi svaki smisao. Kao što su sistematski uništene sve institucije u Srbiji tokom ove garniture vlasti, tako su i svi planski dokumenti potpuno irelevantni prilikom donošenja odluka sadašnjih vlastodržaca. Ništa ih ne sprečava, ako sutra požele, da naprave odlagalište nuklearnog otpada u sred Košutnjaka i da to ispromovišu kao veliku razvojnu šansu Beograda.
Роланде,
Када ти следећи пут оваква идеја падне на памет, слободно је задржи за себе, Какав је IQ садашњих вођа, могли би стварно да реализују такву идеју. :bash:
 
Tragac prvi kredit od kuvajta je ugovorila vlada cvetkovica ovo su samo nastavili zapoceto
Skupi vagon likuje uvjek i za cim i kad nema potrebe nikakve apsolutno
 
Ja ne znam sta je za likovanje sto je izgradjena silna mostovska infrastruktura koja nam je odrala kozu koliko je skupo kostala da bi se premostila pruga koja se nekoliko godina kasnije uklanja?
I sta onda? Ostaje raskpetlja, petlja u 3 nivoa kod starog tobogana i sve to da bi ispod bila trava a ne pruga?
 
Naravno da nije za likovanje, pritom nije samo raskrpetlja urađena već i nov nadvožnjak na Novom Beogradu koji ukidanjem starog mosta ničemu neće služiti.

Šta tek sa njime raditi
Pogledajte prilog 1
 
Пантограф":2pkck2wt je napisao(la):
Dobro, hajde sad, lepo i staloženo - a možeš i uz ironiju, nije važno - kako se nečije pozivanje na važeći planski dokument jedini merodavan za uređenje grada može nazvati "halucinacijom"?

Pogledaj planske dokumente za uređenje Beograda, a i Srbije u poslednjih pedesetak godina. Pa uporedi sa onim šta je zaista od toga urađeno. Videćeš da je urađeno maksimalno možda petina od toga, ako ne i manje. Pogledaj sadašnje planske dokumente. Pogledaj za koliko od stvari predviđenih tim planskih dokumenata, postoji projekat i obezbeđen izvor finansiranja ili bar najava izrade projekta ili izvora finansiranja. Pogledaj koliko je vremena potrebno od ideje do realizacije nekog projekta u ovoj zemlji. Mislim da ne treba neko da bude član mense da bi skontao koliko su planski dokumenti u Srbiji ustvari obična halucinacija.

spatiotecte":2pkck2wt je napisao(la):
Covek ocigledno ne voli Glavnu i ne voli stari cvor.

Zamoliću te da ne donosiš neosnovane zaključke o mojim "osećanjima" prema bivšoj Glavnoj i starom čvoru. Uopšte nisi u pravu! Čak nasuprot!

roland":2pkck2wt je napisao(la):
Nažalost moram da se složim sa WLAB-om, mislim da trenutno svaki planski dokument gubi svaki smisao. Kao što su sistematski uništene sve institucije u Srbiji tokom ove garniture vlasti, tako su i svi planski dokumenti potpuno irelevantni prilikom donošenja odluka sadašnjih vlastodržaca. Ništa ih ne sprečava, ako sutra požele, da naprave odlagalište nuklearnog otpada u sred Košutnjaka i da to ispromovišu kao veliku razvojnu šansu Beograda.

Planski dokumenti su bili irelevantni svim vlastodržcima od 90-ih do danas. Samo su se ovi danas prvi drznuli da otvoreno sve gaze, jer su našli način da obesmisle demokratiju. To se dešava u celom svetu, manje ili više, nije samo kod nas...
 
Данас кренуо поподневни пар возова Зрењанин – Орловат – Нови Сад, а сутра креће и јутарњи. С обзиром да се због трасе пруге и паузе у Орловат стајалишту путује 2,5 – 3,5 сата, тешко да ће неко путовати од Зрењанина до Новог Сада, али од Орловата до Новог Сада је време путовања сасвим пристојно. Аутобуси возе од Новог Сада до Титела сат времена (цена 280 или 340 дин.), исто толико треба и возом (цена 242 дин.), а аутом око 45 мин. Велика мана воза је што има свега два пара полазака, док аутобус има 16 пари полазака. макар су ти возови погодни за раднике који раде од 7:00/7:30 до 15:00/15:30. Ваљда ће убацити још који пар возова од децембра.

http://www.srbvoz.rs/page397.html
 
To je vjerovatno za početak, za probu, s novim redom vožnje od decembra će sigurno da bude više polazaka :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576448#p576448:118jryg5 je napisao(la):
Igor » Uto Okt 23, 2018 11:18 pm[/url]":118jryg5]Naravno da nije za likovanje, pritom nije samo raskrpetlja urađena već i nov nadvožnjak na Novom Beogradu koji ukidanjem starog mosta ničemu neće služiti.

Šta tek sa njime raditi
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php

Ako se ne varam samo jedan krak ce biti suvisan.
 
Pa da ovaj sto je prosiren tj izgradjen nov koji vodi ka starom mostu.
 
Novi Beograd
3ab9efffb2248a6e1c48cebf52364197.jpg
c11dec489a45ee7b2166cbc33bada349.jpg


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Posto to zaista nije moja struka, mogu samo laicki vizuelno resenje da predlozim, ali nisam siguran da je tako nesto izvodljivo..... )
 
@lukarts,totalno neizvodjlivo i nepotrebno. Ustvari,izvodljivo je sa gradjevinske strane ali stvarno suvišno i bespotrebno rešenje.
 
Ali zaista je greota da potpuno novi zelenicki most koji je kostao nekoliko miliona evra bude penzionisan posle samo samo par godina koriscenja.
 
Ko kaže da se pruge nekada ipak neće vratiti do ex stanice, možda i hoće. Možda se čak napravi 3-4 čeona koloseka i dva prolazna na -1 nivou. Naravno ne očekujem da se tako nešto desi (bar ne u skorijoj budućnosti), ali prosto nije nemoguće. Pruga do starog mosta i pogotovo preko mosta je bila u totalnom haosu, tako da je svejedno bilo rekonstruisati je ili raditi nekad u budućnosti iznova. A ako baš budu zapeli za šetalište, pa i za tako nešto postoji primer - High Line u New Yorku, nekadašnja industrijska pruga na mostu kroz suvo gradsko jezgro je pretvorena u park. Pa onda lagana šetnja od stanice NBG, preko mosta do starogradske strane Save.
https://www.thehighline.org/photos-videos/seasons/
 
Malo pre sam prosao nadvoznjakom preko zeleznicke stanice Rakovica. Svetli kao u Sava centru nekada. Tu je takva tama vladala da ni voz nije znao da li je na stanici. Dugo nisam prolazi tuda u ovo doba i veliko pozitivno iznenadjenje.
 
Dada stanica Rakovica je las vegas postala u citavoj opstini kao i Capitol park. Ustvari to je samo pokazatelj da je u Rakovici ulična rasveta izuzetno loša .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577133#p577133:1bbyuaa6 je napisao(la):
spatiotecte » 26 Oct 2018 09:16 pm[/url]":1bbyuaa6]Ali zaista je greota da potpuno novi zelenicki most koji je kostao nekoliko miliona evra bude penzionisan posle samo samo par godina koriscenja.
Trebaće jednog dana (crveno postojeće).

1_59262168_untitled.jpg
 
Ako se ne varam, plan je bio da se ostavi zeleznicki kolosek donz stanice i da byde ukopan, da to bude nova linija bg voza i veza sa sinskim sistemom i ka nbg i ka resniku. Tako bi u funkciji ostao i most stari i ovaj nadvoznjak, zato su i bacene pare na nj jer je to bio deo plana.To bi bilo 100 puta bolje nego menjati citav plan metroa na ustrb grada zbog fiks ideje velikog vodje i malog da metro mora da se ukrsta u bnv.

Jos bi se eventualnim tunelom kroz centar moglo spojiti sa koridorom od pancevca do vinjice , i napraviti stanica u centru.

To su bili planovi za bgnavodi pre ove pljacke i stihije koja nas je zadesila.
 
Hau yes nou...

Uz gomilu trave taj "planirani" horor može da prođe kao komedija, doduše crna...
 
Radovi na izgradnji prvog raspona vijadukta Cortanovci.
 
Popravili su dekorativno osvetljenje na Novom železnickom mostu. Sada svi reglektori rade kao kao i ranije. . Nego zašto ne prefarbaju most s obzirom da su mu glavni stubovi krenuli da korodiraju...
 
Evo kako izgledaju najmoderniji vagoni za međunarodni saobraćaj Srbija Voza.

45225012_962616093924755_3593619490413215744_n.jpg



Umesto da te grafite uklone sredstvom za uklanjanje grafita, koji su nabavili tenderom, Srbija Voz to čini amaterskim fotošop izbeljivačem na svojoj oficijelnoj stranici (mogli su bar prozor da ne iseku):

wp0f60f6be_05_06.jpg


:violina:
 
Vrh