Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.705
- Pohvaljen
- 49.505
Ne zna čovek da li da se divi ili užasne nad ovom slikom Verovatno pomalo od oba :mrgreen:
Ne zna čovek da li da se divi ili užasne nad ovom slikom Verovatno pomalo od oba :mrgreen:
Na koji ti tačno voz misliš? Trenutno saobraća voz Beograd-Zagreb-Zurich i ide preko Vilacha. Dali ti misliš na taj voz ili se neki novi uvodi?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570534#p570534:1n4j4g4i je napisao(la):WLABmz » Čet Sep 27, 2018 10:29 pm[/url]":1n4j4g4i]I dok traje modernizacija...
Od 9. decembra se voz Beograd Centar - Vilach Hbf deli na 2 voza - Beograd Centar - Zagreb Gl.kol. i Zagreb Gl.kol. - Vilach Hbf. Razlog - Austrijske državne železnice su se žalile na stanje vagona Srbija Voza i MAV-Starta. MAV-Start je obezbedio nove i modernizovane vagone od 9. decembra, a Srbija Voz naravno to nema, tako da će voz iz Beograda završavati vožnju u Zagrebu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570580#p570580:1iz6vsq7 je napisao(la):mario94 » Pet Sep 28, 2018 7:41 am[/url]":1iz6vsq7]Na koji ti tačno voz misliš? Trenutno saobraća voz Beograd-Zagreb-Zurich i ide preko Vilacha. Dali ti misliš na taj voz ili se neki novi uvodi?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570534#p570534:1iz6vsq7 je napisao(la):WLABmz » Čet Sep 27, 2018 10:29 pm[/url]":1iz6vsq7]I dok traje modernizacija...
Od 9. decembra se voz Beograd Centar - Vilach Hbf deli na 2 voza - Beograd Centar - Zagreb Gl.kol. i Zagreb Gl.kol. - Vilach Hbf. Razlog - Austrijske državne železnice su se žalile na stanje vagona Srbija Voza i MAV-Starta. MAV-Start je obezbedio nove i modernizovane vagone od 9. decembra, a Srbija Voz naravno to nema, tako da će voz iz Beograda završavati vožnju u Zagrebu.
https://www.slobodnaevropa.org/a/29514998.htmlOdbijen zahtev RSE za uvid u rusko-srpski ugovor
Sadržaj ugovora sa ruskom kompanijom „Ruske železnice (RŽD) International“ koja modernizuje železnicu u Srbiji nije javan, a takav će i ostati, proizlazi iz odgovora koji je na upit Radija Slobodna Evropa upućen iz “Infrastruktura železnica Srbije”.
Objavljivanje detalja ugovora bi “ugrozilo međunarodne odnose”, piše u odgovoru.
Preduzeće “Infrastruktura železnice Srbije” AD u vlasništvu Republike Srbije tako je odbilo da dostavi RSE ugovore i anekse ugovora koje je potpisalo sa ruskom kompanijom “RŽD International”, koja je osnovana u okviru holdinga „Ruske železnice“ (RŽD) i angažovana na izgradnji železničke infrastrukture u Srbiji.
RSE je uputio žalbu na ovo rešenje „Infrastruktura železnice Srbije” Povereniku za informacije od javnog značaja Srbije budući da se modernizacija železnica po ugovorima sa ruskom kompanijom finansira iz ruskog državnog kredita koji se otplaćuje novcem iz budžeta Srbije.
Ruska Federacija odobrila je Srbiji, prema Sporazumu o odobrenju državnog izvoznog kredita Vladi Republike Srbije iz 2013. godine, kredit u iznosu od 800 miliona dolara „za finansiranje 85 procenata vrednosti svakog ugovora o isporuci robe, obavljanju radova i pružanju usluga u oblasti železnice na teritoriji Republike Srbije između srpskih i ruskih ovlašćenih kompanija“.
Prema ovom sporazumu, srpska strana ruskoj plaća kamatu na korišćenje kredita po stopi od 4,1 procenta godišnje.
Iz “Infrastruktura železnice Srbije” su prvo u odgovoru RSE tražili duži rok za dostavljanje dokumentacije zbog obimnosti traženih informacija. Nakon toga, ovo preduzeće šalje drugi odgovor u kom odbija da tražene informacije dostavi.
U odgovoru “Infrastruktura železnice Srbije” navode još da je „članom 1.11 Ugovora i pripadajućih aneksa, čije je dostavljanje zahtevano, propisano da se sve informacije koje se nalaze u Ugovoru i Aneksima smatraju poverljivim“.
Takođe, kako se u odgovoru tvrdi, članom 1.4 Ugovora sa ruskom kompanijom „RŽD International“ uređeno je da se „pravni odnosi ugovornih strana, nastali u okviru Ugovora i koji proističu iz njega regulišu zakonodavstvom Ruske Federacije osim imperativnih normi zakonodavstva Republike Srbije u delu projektovanja i izgradnje“.
U zaključku odgovora navodi se da bi dostavljanjem traženih informacija RSE nastupile „teške pravne posledice“ koje pretežu nad interesom za pristup informacijama.
Ruska kompanija „RŽD International“ trenutno je angažovana na izgradnji deonice železničke pruge od Stare Pazove do Novog Sada u okviru projekta modernizacije pruge Beograd-Budimpešta. Prema pisanju medija, radovi su počeli 11. avgusta 2017. godine, a vrednost posla je oko 337,6 miliona dolara.
„RŽD International“ radio je i na rekonstrukciji šest deonica dugih 112 kilometara na projektu razvoja „Koridora 10“ po ugovoru potpisanom u martu 2014. godine.
Sam-2":38usuaum je napisao(la):A gde to, u belom svetu postoji obaveza polaganja racuna bilo kojoj medijskoj kuci ???
Ugovaraci su jedino obavezni pred drzavnim organima poloziti dokumentaciju na uvid..
Kako je pocelo, uskoro ce neki RTV da zatrazi uvid i u moje ugovore o prodaji auta ili kupovini gaca...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570886#p570886:1bnugo8t je napisao(la):Sam-2 » Sat Sep 29, 2018 12:14 pm[/url]":1bnugo8t]A gde to, u belom svetu postoji obaveza polaganja racuna bilo kojoj medijskoj kuci ???
Ugovaraci su jedino obavezni pred drzavnim organima poloziti dokumentaciju na uvid..
Kako je pocelo, uskoro ce neki RTV da zatrazi uvid i u moje ugovore o prodaji auta ili kupovini gaca... :lol:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570534#p570534:28eyhxcn je napisao(la):WLABmz » Čet Sep 27, 2018 10:29 pm[/url]":28eyhxcn]I dok traje modernizacija...
Od 9. decembra se voz Beograd Centar - Vilach Hbf deli na 2 voza - Beograd Centar - Zagreb Gl.kol. i Zagreb Gl.kol. - Vilach Hbf. Razlog - Austrijske državne železnice su se žalile na stanje vagona Srbija Voza i MAV-Starta. MAV-Start je obezbedio nove i modernizovane vagone od 9. decembra, a Srbija Voz naravno to nema, tako da će voz iz Beograda završavati vožnju u Zagrebu.
Isto mi je palo na pamet ali sam se onda setio. Mozemo! Opremiti ok vagonima medjunarodne kompozicije kojih je realno malo i odrzavati je miki maus investicija za preduzece velicine zeleznice, kao i opremanje svih vagona wifi-em koji sporost zeleznice mogu donekle da ublaze.Žika":l7onij5a je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570534#p570534 je napisao(la):WLABmz » Čet Sep 27, 2018 10:29 pm[/url]":l7onij5a]I dok traje modernizacija...
Od 9. decembra se voz Beograd Centar - Vilach Hbf deli na 2 voza - Beograd Centar - Zagreb Gl.kol. i Zagreb Gl.kol. - Vilach Hbf. Razlog - Austrijske državne železnice su se žalile na stanje vagona Srbija Voza i MAV-Starta. MAV-Start je obezbedio nove i modernizovane vagone od 9. decembra, a Srbija Voz naravno to nema, tako da će voz iz Beograda završavati vožnju u Zagrebu.
Gledam i ne mogu da verujem koja smo mi rupa u Evropi. Imamo 5 vagona i njih ne možemo da operemo i održavamo. :notok:
Malo sam pratio Nemačko/Francusku železnicu, oni relaciju Sarbriken-Pariz/Gare de l'Est (oko 400 km kolima) prevale za manje od dva sata ??????
Ujutru ima u 9 voz i pre 11 je u Parizu, uveče u 19 i ti si već nazad do 21.
Čak je u velikoj prednosti u odnosu na avion jer voz sleće u srce grada.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e7LA5eEajVs[/youtube]
Računaj na x2 transfere i gubitke vremena.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570991#p570991:31tv4pka je napisao(la):astrodule » Sub Sep 29, 2018 9:26 pm[/url]":31tv4pka]A koliko je skuplji od low cost avio karte?
Vozovi su prilično skupi u Evropi, (između ostalog) upravo iz tog razloga što "sleću u centar grada".
Ali zato su tačni u sekund, čisti, udobni...
Mi smo navikli na jeftine vozne karte, a toga u Evropi nema baš tako lako da se nađe.