Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501793#p501793:27p9c0re je napisao(la):
Nikola NS » Pon Dec 18, 2017 9:57 pm[/url]":27p9c0re]Видео сам у суботу у железничкој станици Петроварадин руске машине. Нажалост, нисам стигао да сликам. Зна ли неко куда су се упутиле?

Jedino je logicno da su isli u Cortanovce. Tamo su zapoceli radovi kod tunela i vijadukta na strani prema Karlovcima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501836#p501836:349pirx7 je napisao(la):
hiavata » Tue Dec 19, 2017 8:08 am[/url]":349pirx7]Ne vidi se lepo bas, slika u pokretu, Flirt iskocio iz sina kod garaze plavog voza.
8eae9d663eb123d062644a1eefa2e7a9.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Flirtovi,iako su relativno novi,ipak ne mogu da izdrze surove uslove eksploatacije na nasim prugama,bez ikakvog odrzavanja vozila i pruga.
 
Ovo mi vise deluje kao da je skretnica prebacena dok je prelazio preko nje.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/mister ... ja/7jydcfx

Zbog "vanrednog događaja između stanica Rakovica i Beograd Centar" (Prokop) privremeno je izmenjen saobraćaj, a vozovi iz unutrašnjeg saobraćaja iz pravca Niša i Užica saobraćaju do i od stanice Resnik, saopštilo je preduzeće "Srbija voz".
 
A taman sam hteo ko čovek do Lazarevca, sad moram opet da se makljam u 581.
 
u 19 i većem delu 20og veka se cenio manuelni rad. Sada ni na Zapadu ne bi mogao da nađeš dovoljno ljudi da grade velike infrastrukturne projekte, već bi morao i njih da uvezeš iz Azije. Na Zapadu, pa i u Srbiji danas ima više kancelarijskih pacova koji ne dižu ništa teže od kašike. Tada su se pruge gradile bez mašina, jer su ljudi bili voljni da dižu teret 10+ sati svakog dana i bili su jako jeftini. To je važilo i za Rusiju i za Zapad, i sve ostale zemlje. I to je tajna kineskog ekonomskog procvata u 21. veku.

EDIT sad vidim ove najnovije postove. Da li je ijedan medij preneo da je oštećen Flirt kao i kolika je šteta na vozu? I da li ima odgovornih, naloga za suspenziju....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501849#p501849:gj6mxnlv je napisao(la):
Srafciger » Уто Дец 19, 2017 10:17 am[/url]":gj6mxnlv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501793#p501793:gj6mxnlv je napisao(la):
Nikola NS » Pon Dec 18, 2017 9:57 pm[/url]":gj6mxnlv]Видео сам у суботу у железничкој станици Петроварадин руске машине. Нажалост, нисам стигао да сликам. Зна ли неко куда су се упутиле?

Jedino je logicno da su isli u Cortanovce. Tamo su zapoceli radovi kod tunela i vijadukta na strani prema Karlovcima.
Нисам нагласио да није у питању механизација за земљане радове, већ механизација за постављање колосека. Пошто се се код Чортановаца неће ускоро постављати колосек (јер ће се и тунел и вијадукт градити доста дуго), могуће је да је за неки други део деонице Стара Пазова – Нови Сада. Милио сам да неко има инсајдерске информације одакле крећу радови на отвореној прузи на руској деоници.

Кад је већ реч о прекидима саобраћаја, синоћ је пукла шина код Инђије Пустаре па је брзи 1750 стајао у Инђији сат времена, а каснио је и ИЦ 345. Прво смо стајали десетак минута, онда нас је кондуктер обавестио да је пукла шина и да се не зна колико ћемо чекати (уз коментар да су људи који поправљају квар тек стигли) па је доста путника отишло на аутобус. Срећом, после 45–50 минута (кад сам размишљао да и ја кренем на аутобус јер је то био последњи полазак аутобуса за Нови Сад) кондуктер је рекао да крећемо за десетак минута. У Нови Сад смо стигли у 20:55 уместо у 19:51. На сајту је све време писали да имамо 0 минута кашњења.
 
Danas je i na teretnoj obilaznici oko Beograda na delu pruge Jajinci-Ostružnica pukla šina tako da je i teretni saobraćaj bio u totalnom prekidu više od 8 sati.
 
Poštovani čitaoci,
Čest sam na ovom forumu i čitam informacije koje delite i sve se suzdržavam da pišem probleme sa kojim se sreće ova napaćena železnica u mom okruženju.
Kao osoba koja direktno učestvuje u organizaciji saobraćaja i to u ne maloj stanici tj. čvoru mogu da konstatujem da situacija nikada nije bila gora. Pre svega mislim na sistematizaciju koja predstoji. Na magistrali od Novog Sada do Subotice izvršno osoblje masovno uzima otpremnine, a zamene tj. novih zaposlenih nema. U velikim stanicama radi po jedan otpravnik vozova,gde je ranije radilo dva, većina su premešteni ka severu, osoblje putuje i više od 50km do radnog mesta, bez naloga. O ličnom dohotku ne treba trošiti reče. Ljudi su ogorčeni, pa većina koja je htela da ostane da radi na železnici kada su saznali gde su premešteni takođe uzima otpremninu. Rukovodstvo u beznađu, štadleri ispadaju iz šina, kvarovi u mom čvoru stoje poslednjih 10 godina bez nade da se poprave, bezbednost na najnižim granama. Po nekim informacijama iz preduzeća Infrastrukture od 1600 ljudi koliko treba da ode, 1200 je izvršna služba. Posle prve sistematizacije izvršna služba je bila u deficitu, ali očigledno ne dovoljnom za drugu sistematizaciju gde je desetkovana. Kako će se sve ovo završiti ne znam. Pruga Titel-Rimski Šančevi se radi, kao alternativni pravac. Na toj pruzi ima dva otpravnika u Kaću i Titelu, putnih prelaza milion. Plan je da se sa magistrale prebaci osoblje kada krene saobraćaj, ali samo ne znam koje osoblje. Možda će se raditi 12/24/12/24, ne bi me ništa čudilo jer rukovodstvo će sve uraditi samo da svoje botove ostave tamo gde jesu. Na žalost stiče se utisak da ova železnica nikom ne treba, iskreni železničari koji vole svoj posao nose sav teret tranzicije, a posle kada izgube zdrastvenu grupu ima samo da ih šutnu. Sinoć je štadler iz rezerve iz Novog Sada poslat za Beograd, verovatno kao dopuna ovog što je iskočio.
I još jedno pitanje. Koliko ljudi je primetilo koliko ravnih površina ima na štadlerima. U nekim garnituram je toliko nesnosna buka od konstantnog udaranja ravne površine o šinu da čovek ne može pričati. Eeej, nov voz sa takvim defektom. Kladim se da štadler na strug koji mi imamo ne može da ide, ili će to Pera brusilicom da malo sredi i eto. Ako se setim još nečega pisaću, kao i u vezi čarobnih događaja kojih će sigurno biti.
Pozdrav.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501994#p501994:5217mx4z je napisao(la):
Nikola NS » 19 Dec 2017 04:57 pm[/url]":5217mx4z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501849#p501849:5217mx4z je napisao(la):
Srafciger » Уто Дец 19, 2017 10:17 am[/url]":5217mx4z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501793#p501793:5217mx4z je napisao(la):
Nikola NS » Pon Dec 18, 2017 9:57 pm[/url]":5217mx4z]Видео сам у суботу у железничкој станици Петроварадин руске машине. Нажалост, нисам стигао да сликам. Зна ли неко куда су се упутиле?

Jedino je logicno da su isli u Cortanovce. Tamo su zapoceli radovi kod tunela i vijadukta na strani prema Karlovcima.
Нисам нагласио да није у питању механизација за земљане радове, већ механизација за постављање колосека. Пошто се се код Чортановаца неће ускоро постављати колосек (јер ће се и тунел и вијадукт градити доста дуго), могуће је да је за неки други део деонице Стара Пазова – Нови Сада. Милио сам да неко има инсајдерске информације одакле крећу радови на отвореној прузи на руској деоници.

Кад је већ реч о прекидима саобраћаја, синоћ је пукла шина код Инђије Пустаре па је брзи 1750 стајао у Инђији сат времена, а каснио је и ИЦ 345. Прво смо стајали десетак минута, онда нас је кондуктер обавестио да је пукла шина и да се не зна колико ћемо чекати (уз коментар да су људи који поправљају квар тек стигли) па је доста путника отишло на аутобус. Срећом, после 45–50 минута (кад сам размишљао да и ја кренем на аутобус јер је то био последњи полазак аутобуса за Нови Сад) кондуктер је рекао да крећемо за десетак минута. У Нови Сад смо стигли у 20:55 уместо у 19:51. На сајту је све време писали да имамо 0 минута кашњења.
RZDI je dobio posao gradnje zeleznickog prilaza mostu i postavljanja koloseka na Zezeljev most, tj jednom recju oni su podizvodjac u gradnji Zezeljevog mosta.
 
puskele

Dobro došao ti nama :D
...Koliko ljudi je primetilo koliko ravnih površina ima na štadlerima.
U nekim garnituram je toliko nesnosna buka od konstantnog udaranja ravne površine o šinu da čovek ne može pričati.
Eeej, nov voz sa takvim defektom. ...

Pa valjda je neko primio voz na preuzimanju a tad su sigurno gledali i točkove ... plus ako su nastala kasnije ...bilo je garantnog roka
 
Sta ako su ravne povrsine nastale po isteku garantnog roka,mozda ih Mile od Kusadak sredi brusilicom,ako je nije odneo kuci da sredi ceona vagonska vrata koja je ugradio na svinjac.
 
Bitno je da je mene letos saletelo i "uhapsilo" SEDAM starkelja zaposlenih kao sekjuriti jer sam fotkao rasputnicu G... Špijuna i botova nikad dosta ovoj udbaškoj vlasti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501954#p501954:4h39p08t je napisao(la):
tragac » Uto Dec 19, 2017 4:05 pm[/url]":4h39p08t]u 19 i većem delu 20og veka se cenio manuelni rad. Sada ni na Zapadu ne bi mogao da nađeš dovoljno ljudi da grade velike infrastrukturne projekte, već bi morao i njih da uvezeš iz Azije. Na Zapadu, pa i u Srbiji danas ima više kancelarijskih pacova koji ne dižu ništa teže od kašike. Tada su se pruge gradile bez mašina, jer su ljudi bili voljni da dižu teret 10+ sati svakog dana i bili su jako jeftini. To je važilo i za Rusiju i za Zapad, i sve ostale zemlje. I to je tajna kineskog ekonomskog procvata u 21. veku.

EDIT sad vidim ove najnovije postove. Da li je ijedan medij preneo da je oštećen Flirt kao i kolika je šteta na vozu? I da li ima odgovornih, naloga za suspenziju....

potpuno se slazem, danas je cilj raditi sto manje a zaradjivati sve vise, kradja i pljacka se zovu snalazenje, uskoro ce silovanje biti snalazenje, ovaj prelaz na kapitalizam je najgora moguca stvar koja moze da se desi bilo kojoj drzavi sveta

kad me pitaju cime ces ze baviti u zivotu posle srednje i faxa, ja kazem da samo znam cime necu, sigurno necu sedeti u kancelariji, ne mogu da primam platu a da ne radim, to se kosi sa svim mojim principima, a ljudi me gledaju belo, kazu ti si bu****, treba da se "snalazis"

kada neko ko se "snalazi" preskoci nekog postenog, posteni je kriv sto se i on ne "snalazi", to je kao da tebi neko ukrade auto, ti ga prijavis policiji, i policija ti kaze "pa sto i ti ne ukrades nekom drugom?"

mentalitet nam je bolestan
 
Kancelariju imati kao radno okruzenje ne znaci po automatizmu biti neradnik. Ljudi mogu da budu neradnici i na terenu i u kancelariji podjednako.
Pod kancelarijom mislim zatvoreni prostor koji moze da bude i neka tehnicka, kompjuterska laboratorija itd...
Tvoja iskljucivost po tom pitanju takodje nije dobra....jer sebe ogranicavas. Jedna je stvar ako ne volis zatvoren prostor, zidove...onda trazis zanimanja koja podrazumevaju rad napolju....ali definicaja, kancelarija jednako nerad te moze nekad ograniciti u tvom profesionalnom radu ili razvoju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502383#p502383:k48pedbp je napisao(la):
voz » 21 Dec 2017 12:38 pm[/url]":k48pedbp]Kancelariju imati kao radno okruzenje ne znaci po automatizmu biti neradnik.
Sa ovim bih se složio.


voz":k48pedbp je napisao(la):
Ljudi mogu da budu neradnici i na terenu i u kancelariji podjednako.
Po mom mišljenju ovo je potpuno pogrešno. Manevrista na terenu ne može da cinculira što se tiče posla. Ili kači vagone ili ne, nema tu nekog izbora.
Ako ne radi svoj posao vozovi neće ići i to je jasno. Isto važi i za kompletno izvršno osoblje sa sve otpravnicima vozova i mašinovođama.Ako ne rade
svoj posao vozovi će stati u to nema sumnje.
Onaj administrativac može da aljkavo radi svoj posao ili da ga uopšte ne radi i vozovi zbog toga neće stati. Tu je razlika.
Problem je što je rigidnom i potpuno besmislenom sistematizacijom izmišljen višak zaposlenih među izvršnim osobljem a ne u
administraciji što će direktno dovesti, i već dovodi do neželjenih situacija u smislu kašnjenja vozova i vanrednih događaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502383#p502383:1946fbo5 je napisao(la):
voz » Čet Dec 21, 2017 1:38 pm[/url]":1946fbo5]Kancelariju imati kao radno okruzenje ne znaci po automatizmu biti neradnik. Ljudi mogu da budu neradnici i na terenu i u kancelariji podjednako.
Pod kancelarijom mislim zatvoreni prostor koji moze da bude i neka tehnicka, kompjuterska laboratorija itd...
Tvoja iskljucivost po tom pitanju takodje nije dobra....jer sebe ogranicavas. Jedna je stvar ako ne volis zatvoren prostor, zidove...onda trazis zanimanja koja podrazumevaju rad napolju....ali definicaja, kancelarija jednako nerad te moze nekad ograniciti u tvom profesionalnom radu ili razvoju.

kad sam reko kancelarija mislio sam bas na kancelariju kao klasicno biznis okruzenje, neki glup posao najcesce sa excelom i tako to, te poslove smatram potpuno nepotrebnim, samo nametnutim, ljudi to rade da bi radili, ne da bi bili korisni, kao npr 90% drzavnih sluzbi, ne rade nista, ne resavaju osnovne probleme, vec one koje je stvorila isto tako neka bangava sluzba

nije stvar u zatvorenom prostoru :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502420#p502420:1brot87m je napisao(la):
Rile » Čet Dec 21, 2017 2:38 pm[/url]":1brot87m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502383#p502383:1brot87m je napisao(la):
voz » 21 Dec 2017 12:38 pm[/url]":1brot87m]Kancelariju imati kao radno okruzenje ne znaci po automatizmu biti neradnik.
Sa ovim bih se složio.


voz":1brot87m je napisao(la):
Ljudi mogu da budu neradnici i na terenu i u kancelariji podjednako.
Po mom mišljenju ovo je potpuno pogrešno. Manevrista na terenu ne može da cinculira što se tiče posla. Ili kači vagone ili ne, nema tu nekog izbora.
Ako ne radi svoj posao vozovi neće ići i to je jasno. Isto važi i za kompletno izvršno osoblje sa sve otpravnicima vozova i mašinovođama.Ako ne rade
svoj posao vozovi će stati u to nema sumnje.
Onaj administrativac može da aljkavo radi svoj posao ili da ga uopšte ne radi i vozovi zbog toga neće stati. Tu je razlika.
Problem je što je rigidnom i potpuno besmislenom sistematizacijom izmišljen višak zaposlenih među izvršnim osobljem a ne u
administraciji što će direktno dovesti, i već dovodi do neželjenih situacija u smislu kašnjenja vozova i vanrednih događaja.

moze se i na terenu zabusavati, ali mnogo teze, to dosta zavisi od posla, a i od kontrole
 
Ja sam video na terenu kako dvojica radnika kopaju rupu a osmoro gleda kako ovi kopaju.
 
Pa ako si tako nesto gledao, svakako ne znaci da nakon zavrsenog iskopa prva dvojica nisu sela da odmore, a ovi koji su stajali i gledali sisli dole i radili neke intervencije na podzemnim instalacijama.

Nije mi cilj da ti kontriram cisto radi kontriranja, ali sam primetio da smo svi zajedno prilicno skloni da komentarisemo tudji rad i to uglavnom u negativnom kontekstu.
I to rad koji ne poznajemo.
A dozvolices da kao sto ti kao arhitekta neces raditi statiku, niti projekat gasnih instalacija, tako ni intervenciju na podzemnim vodovima nece raditi fizicki radnik.

Takodje, ne negiram ja da ima nerada, ali mnogo veci problem je da u zemlji u kojoj smo prepravljeni ljudima sa diplomama menadzera i slicnim strucnjacima koji jednostavno nemaju ni znanja ni iskustva u organizaciji posla.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ma nije mi cilj bio da kritikujem radi kritikovanja. Vise puta sam video takve situacije gde jedan ili dvojica rade a ostali gledaju i par sati kasnije da situacija bude opet ista.
I prosto sam se zapitao, zar ti ne bi?
 
Zavrsena je rekonstrukcija dionice Kolasin-Kos na pruzi B-B kroz CG.
Izvodjac radova je bila kineska firma CCECC, koja radi i remont dionice Rasputnica G-Resnik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502534#p502534:1xbxzw80 je napisao(la):
spatiotecte » 21 Dec 2017 08:07 pm[/url]":1xbxzw80]Ja sam video na terenu kako dvojica radnika kopaju rupu a osmoro gleda kako ovi kopaju.

Pogodio si suštinu spatio :)
Od njih osam jedan je poslovođa, drugi je desetar, treći nadzornik pruge, četvrti šef pružne deonice itd. i njihov posao nije da kopaju.
A dva radnika rade svoj posao, kopaju. I onda se dogodi sistematizacija koja kaže da je jedan od ta dva radnika višak. I
ostane samo jedan da kopa...
Tako otprilike izgleda sistematizacija u infrastrukturi o čemu je pisao i moj kolega puskele, a rezultati će
se vrlo brzo videti.


Putnički za Novi Sad napušta Zemun
 
Није. Ово данас се десило у Новом Бечеју на прузи Кикинда – Зрењанин, а замена за дорћолску пругу је Београд – Нови Сад – распутница Сајлово – Римски шанчеви – Орловат – Панчево. http://www.zeleznice.in.rs:8080/forum/d ... hp?id=6192.
 
Vrh