Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

RioBL":i15g6ffv je napisao(la):
Nikola, imam ja par pitanja za ovu prugu NS-Sombor, ako znas:

1. da li je to jednokosecna pruga.
2. na koji nacin vozovi ikod Bogojeva vrse manevar jer mi se cini da pruga odvaja prema Erdutu (hrvatska)
3. da li uopste saobracaju vozovi iz Erduta
Cesto se vozim ovom prugom do Odzaka...
Jeste jednokolesecna je pruga na zalost
Vozovi idu do Bogojeva pa se vracaju tj masinovodja menja pravac :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422453#p422453:12yx5mke je napisao(la):
RioBL » Нед Дец 11, 2016 3:38 pm[/url]":12yx5mke]
3. da li uopste saobracaju vozovi iz Erduta
Saobraćaju radnim danima, ujutru HŽ vozi od Osijeka preko Erduta do Bogojeva i nazad (u Bogojevu postoje veze iz/za Novi Sad i Sombor), a popodne Srbija voz od Sombora preko Bogojeva do Erduta i nazad (ne postoji veze iz/za Novi Sad).

kruuki":12yx5mke je napisao(la):
Vozovi idu do Bogojeva pa se vracaju tj masinovodja menja pravac :D
Tu bi dobro bilo napraviti direktan kolosek Bogojevo selo – Sonta kako bi se dobila trijangla i kako se ne bi gubilo 15–20 min na promenu smera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422462#p422462:6aqaxt4y je napisao(la):
Nikola NS » 11 Dec 2016 03:24 pm[/url]":6aqaxt4y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422453#p422453:6aqaxt4y je napisao(la):
RioBL » Нед Дец 11, 2016 3:38 pm[/url]":6aqaxt4y]
3. da li uopste saobracaju vozovi iz Erduta
Saobraćaju radnim danima, ujutru HŽ vozi od Osijeka preko Erduta do Bogojeva i nazad (u Bogojevu postoje veze iz/za Novi Sad i Sombor), a popodne Srbija voz od Sombora preko Bogojeva do Erduta i nazad (ne postoji veze iz/za Novi Sad).

kruuki":6aqaxt4y je napisao(la):
Vozovi idu do Bogojeva pa se vracaju tj masinovodja menja pravac :D
Tu bi dobro bilo napraviti direktan kolosek Bogojevo selo – Sonta kako bi se dobila trijangla i kako se ne bi gubilo 15–20 min na promenu smera.
Promena smera je 2-3 minuta, ali obično su ukrštavanja u Bogojevu.ređe u drugim mestima.

Inače, peticiju je moguće potpisati na sledećem linku, pa nek se širi dalje:
http://www.peticije24.com/pravo_na_zele ... revoz#sign
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422458#p422458:2kjf0ges je napisao(la):
kruuki » 11 Dec 2016 02:57 pm[/url]":2kjf0ges]
RioBL":2kjf0ges je napisao(la):
Nikola, imam ja par pitanja za ovu prugu NS-Sombor, ako znas:

1. da li je to jednokosecna pruga.
2. na koji nacin vozovi ikod Bogojeva vrse manevar jer mi se cini da pruga odvaja prema Erdutu (hrvatska)
3. da li uopste saobracaju vozovi iz Erduta
Cesto se vozim ovom prugom do Odzaka...
Jeste jednokolesecna je pruga na zalost
Vozovi idu do Bogojeva pa se vracaju tj masinovodja menja pravac :D


Sent from my iPhone using Tapatalk


Пре око 35 година је, упркос протестима становништва, укинута директна пруга Оџаци - Сомбор. Ако бисмо је обновили, а најскупљи објекат, мост на каналу ДТД и даље постоји, било би још више путника ка Сомбору, а одлив становништва из великих и (некада) богатих села би био у најмању руку успорен.
 
цео тај коридор је, на основу сателитског снимка, неизграђен, тако да остају само основни грађевински радови. и када би се хтело, за 6 месеци до годину дана је то готово
 
Узео сам ред вожње, и покушао да поласке за Прокоп спајам са Панчевом, користећи ограничење звано исти број гарнитура, и поштовање графикона реда вожње за све пруге осим Прокоп-Панчево.

Закључак је да је турнусе гарнитура састављао болестан ум. На пример, за 2204 (Прокоп - Шид) и 2209 (Шид - Београд) је коришћена гарнитура за воз 780 (Краљево - Прокоп) и 781 (Београд - Краљево). Односно, маса гарнитура се користи за возове на различитим правцима, а при томе нема спајања возова типа Краљево - Нови Сад или Шид - Лапово, како би се користила тренутно, и по важећим плановима неинтеграције једина предност Прокопа! Гарнитуре лако преседају, а људи, који на велико разочарење канцеларијске секте нису роботи, имају муке за казну што су изабрали воз уместо аутобуса!
 
Волео бих да сазнам ко смишља слогане на сајту Србија воза http://www.srbvoz.rs:
Нови возови - Нови ред вожње - Нова година. Повежи се - превези се!
Ја бих на ово додао и „Нове цене“ или „Нова поскупљења. Од 11.12. додатак за регио возове (а сада су то сви некадашњи путнички које покривају ЕМВ 413 и ДМВ 711) износи 50 динара. Похвално је што је додатак за „брзе“ возове за растојања до 50 километара сада 50 дин. (мада би боље решење била да се рачуна линеарно од 0 до 50 дин.), а за растојања од 51 километар и више остаје 100 дин. Чини ми се да су и претплатне карте поскупеле, а Србија флексипас сада важи 8 дана (досад је било 10 дана) уз исту цену (која је пре годину-две већ повећана за 500 динара).

Ипак, проблем је што већина тих „брзих“ возова има бављење у станицама на сваких 5–10 километара (макар је тако на прузи Београд – Нови Сад) па их није ред тако називати, а ни тарифирати. Немам ништа против ни да тај додатак буде 150 или 200 динара, али да тај воз онда стаје на мање станица и има неко пристојно време путовања (а не да стаје у Карловачким виноградима и сл.). Овако ће само отерати путнике. Џаба им и ниже цене и комфор када им број полазака и брзина нису јача страна у односу на конкуренцију (аутобусе).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422767#p422767:e71xh9em je napisao(la):
Karlo del Ponte » 14 Дец 2016, 19:55[/url]":e71xh9em]Закључак је да је турнусе гарнитура састављао болестан ум.

болестан ум? срамота је нешто такво назвати уопште умом
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422469#p422469:l87p6gqt je napisao(la):
Дошљак » Ned Dec 11, 2016 3:49 pm[/url]":l87p6gqt]Станица Топчидер данас.


file.php

Kako dobro i moderno izgleda ovaj povecani logo pored bocnog prozora.

Povraca mi se kad pomislim kako ce se jednog dana preurediti u onaj imbecil od loga, koji je forsiran od nekog guzonje u zeljeznici
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423378#p423378:142h97nj je napisao(la):
Lurker » Sat Dec 17, 2016 6:46 am[/url]":142h97nj]Blagi off-topic, ali tiče nas se i te kako: vrlo lep članak od autora onog teksta o BnV:

http://www.forbes.com/sites/wadeshepard ... 97b6b97f24

Ovaj tekst se bavi sličnom temom, a odnosi se na Srbiju. The Port of Piraeus – Opportunity for Railways in South East Europe? Suština problema je da smo dozvolili da nas evropski koridori zaobiđu, sad ako dozvolimo da budemo izostavljeni i sa ovog koridora, treba glave da lete. A Mrkonja da odgovara što su pod njegovim gazdovanjem upropaštene železnice (a bome i CIP).
 
Ovo ima više veze da li smo mi deo Evropske unije i zašto nismo? Odgovor će te naći kada pretražujete Slobodan Milošević, Srbija '90-tih, protesti 1996/97, ubistvo PM 2003, neutralnost Srbije 2014. U minus smo za Evropom i neposrednim okruženjem za minimum 25 godina.
 
Samoupravni komunisti upropastili, Mrka ih je samo dokrajčio, demokrate se pravile da železnica ne postoji, a ovi sada kucaju srebrne eksere u sanduk.

deo gornje mape:


a ima i ovo:
a41f726b0533165b4b7f16.jpg

http://www.chinadaily.com.cn/china/2015-02/28/content_19675258.htm


Kao što sam pisao, zabiđoše nas u širokom luku sa kargo vozovima.

Dugolinijski putnički saobraćaj je svuda u velikom padu i stvarno ne znam ko mašta o nekom novom Orijent ekspresu ili slično. Pa, vožnja voza koji ide >200km/h po kilometru košta više nego avion, tako da se isplati samo na kraćim rastojanjima.

Lepo otrežnjenje je vožnja novim vozovima koji prikazuju trenutnu brzinu. Npr. Lapovo Varoš-Jagodina-Gilje je čitavih 50km/h sa par sporih sa 30km/h na pruzi koja je projektovana i izvedena za 100km/h (možda i za 120) a onda od Gilja do Paraćina 100km/h na pruzi koja je za 160km/h...

:violina:
 
@mair

Ma sta mislio o Milosevicu, pun mi je vise ku(fer) alibija i opravdanja.
16 godina je proslo od njegovog pada! 16 godina!
16 godina je bilo vise nego dovoljno Poljskoj, Ceskoj, Slovackoj, Madjarskoj, Sloveniji, nekadasnjim pribaltickim republikama...
Samo balkanci imaju uvek opravdanje ya svoju nesposobnost.
Ovde kao prvo ne postoji konsenzus oko bilo koje vayne odluke, pa ni oko ulaska u EU.
Mi bi smo da udjemo, al da nam `ne udje` .
E pa drugi imaju pravila svog kluba u koji mi zelimo ili ne zelimo. Na nama je da odlucimo, a ne da kao kalimero stalno kukamo na nepravdu, na belosvetsku zaveru i na bivsu vlast (vecita tema i opravdanja).

A cinjenice su nesto drugo. Cinjenice su da mi ne znamo sta hocemo. Cinjenice su da konacno posle cetvrt veka potpisasmo sa nemcima sporayum na osnovu kojeg se nase vozacke dozvole priznaju u Nemackoj. Do sada su ljudi morali ponovo da polayu ispit ! Jedna nefunkcionalna BiH je odavno potpisala takve bilateralne sporazume.
Toliko o nasoj sposobnosti. :kafa:
Ovim zavrsavam ofovanje i izvinjavam se...
 
@laki
Ako ne mozes da se izboris sa protivnikom ti mu se pridruzi pa ga obori iznutra.
 
Okačiću ovo i ovde:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423509#p423509:3lcibkhq je napisao(la):
Kokos » 17 Dec 2016, 17:11[/url]":3lcibkhq]Prosto mi je fascinantno da nešto što je već na ovako niskim granama može da ide još niže kao srpske železnice. A novi red vožnje to pokazuje. O ukidanju noćnog voza za Sofiju, voza za Skoplje, činjenici da noćni voz za Ljubljanu postaje sezonski kapiram da ne vredi raspravljati. Kakvi su nam vagoni i pruge dobro je da još neko hoće da sarađuje sa nama na tom planu.

Primedbe udruženja ljubitelja železnice su se uglavnom odnosile na veće promene i sistemsko poboljšanje železničkog putničkog saobraćaja, ali glavešine iz železnica to ili ne žele ili su jednostavno nesposobne. E sad ne znam da li ste vi zainteresovani da im predložite neke mikropromene koje na manjem planu mogu doneti dosta. A kapiram da ako stignu kao zvaničan predlog možda ih i ispoštuju.

- poslednji polazak iz Novog Sada je pomeren na 23:25, što je lepo, lepo je uvek ostati malo duže u Novom Sadu, ali postoje dva problema: voz je ranga "brzi", što znači da staje na manje stanica. Konkretno u Beogradu samo u Batajnici, na Novom Beogradu i Prokopu, što je drugi problem. Kapiram da ne moram da objašnjavam zašto je potrebno vratiti ovaj voz na Glavnu jer kada posle ponoći stignete na Prokop možete samo da skočite pod voz kojim ste došli. Takođe da staje na svim stanicama.
- Srbija fleksipas je smanjen na 8 dana u okviru mesec dana, to vratiti na 10
- BG voz u smeru ka Ovči polaske u 09:12, 17:12, 17:42, 19:57 produžiti da idu normalno, tj do Ovče.
- - - Subotom takt od pola sata postoji samo u jutarnjem špicu, obezbediti ga i u popodnevnom

Takođe, ovi rangovi vozova, imamo 3 ranga vozova za unutrašnji saobraćaj. Putnički koji je verovatno vezan za par preostalih RVR-ova u unutrašnjem saobraćaju, Regio koji su ustvari putnički na kojima saobraćaju Štedleri i Brzi u koje spadaju ovih nekoliko međunarodnih i Štedleri koji staju na manje stanica u principu oni koji su bili Regio pre novog reda vožnje. Po neki brzi imaju duže vrme putovanja od regio na relaciji Beograd - Novi Sad. Prilično je zbunjujuće sve to.
 
шта је спорно? нису ни прва ни последња фирма која је купила/купује пола воза
 
To nije voz namenjen za vožnju već za kanibalizaciju. Preteraše ga drugari iz Blica
 
Kao što napisa Johnny,šta je sporno???
U tekstu je sve objašnjeno,mada senzacionalistički naslov može navesti čitaoce da pomisle da je neka muljačina u pitanju. Ugovorom izmedju SV-a i Rusa predvidjeno je i isporuka rezervnih delova u odredjenom iznosu. Takodje smo dobili i rezervni frem pa je iskorišćena mogućnost da se kompletira cela polovina i tako dopremi u Srbiju.
 
Vrh