[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424263#p424263:48s02ga6 je napisao(la):
tragac » 21 Dec 2016 06:31 pm[/url]":48s02ga6]Sa novim redom vožnje počeo je zatvor pruge na deonicama BG-Lajkovac i sve južno od Niša. To će trajati mesecima. Zašto nisu uvedeni privremeni vozovi za zamenu Beograd-Kragujevac-Užice sa 711 u sinhronu ili nešto slično? Od ovolikih zatvora pruga imamo višak voznih sredstava u putničkom saobraćaju.
Постоје 2,5 пара возова дневно, за које је обезбеђена замена аутобусима на релацији Београд-Лајковац:
У 9:10 за Бар
У 15:25 за Пријепоље
У 4:02 из Ужица Пријепоље-Београд
У 10:15 из Ужица Врбница - Београд
У 15:32 из Ужица Бар-Београд
voz":48s02ga6 je napisao(la):
Zaustavljanjem međugradskih linija (regio vozovi, tj brzi vozovi) na stajalištima gradske železnice, sa velikom verovatnoćom se remeti takt vozova same gradske železnice. Međugradske linije su podložnije kašnjenju, pa ih je lakše prevući do krajnje stanice u Bgd ili barem do većih stanica ako se ne zaustavljaju na svakom stajalištu. Koliko ja znam, svi lokalni vozovi iz pravca Subotice tj Novog Sada i Šida se zaustavljaju na svim stajalištima. Samo brzi vozovi ne stoje na svim stajalištima. Te vozove ne treba zaustavljati, jer to niko u svetu ne radi....brzi voz služi da preveze putnike od tačke A do tačke B, što je brže i kvalitetnije moguće. Samim tim, prijem gradskih tokova putnika, na teritoriji grada Beograda, je protivno ideji tj nameni takvih voza, kao i kapacitetima koje ti vozovi imaju. Bitno je takve vozove zaustaviti na mestima gde postoje značajnija čvorišta sa linijama gradskog prevoza.
Ideje koju si predložio je identična situaciji da međugradski autobus kada uđe u grad Beograd staje na svako stajalište gradskog prevoza na svom putu do BAS-a.
Нема ту ни велике ни мале вероватноће. Ако говоримо о пропусној моћи пруге, и могућности формирања кашњења из саобраћајних разлога, максимум пропусне моћи и поузданости саобраћаја је када су сви возови истог ранга. Дакле, обрнуто, уколико се сви возови заустављају на свим станицама, већа је поузданост и капацитет. Чак, Стедлери имају боље карактеристике убрзања од РВР-ова за БГ:ВОЗ, и нижи под, што надокнађује мањи број врата.
Добро је погодио поенту неко, да су нека значајнија убрзавања вредна само ако заиста имамо јако пуно возова. Други случај је када немамо баш премало возова, а на одређеним станицама заиста немамо неки озбиљан прилив путника. Став Србија воза, зашто мало возова стаје на Тошином бунару, је да постоји врло висока фреквенција локалних возова између Новог Београда и Батајнице, па путници између могу да преседају. Наводили су ми школски пример са саобраћајног факултета, о уштедама коришћењем зонске станице, али који је применљив само за изразито моноцентричне градове. Званичан предлог реда вожње на релацији Београд - Нови Сад у мају месецу, када смо га предали, био је да свака два сата буду локални возови Нови Сад - Панчево Војловица, а између њих брзи возови, од којих је само један био Београд - Нови Сад. Остало, Крагујевац- Сомбор 2 пара, Нови Сад-Краљево један пар, Београд-Суботица један пар, 3 међународна ка Будимпешти, од чега 2 из Ниша, Суботица - Бар један пар и међународни Скопље - Суботица.
Међутим, у самом Удружењу, доста чланова мисли да би и међународни возови требало да стају у Тошином бунару и у Земуну, са чиме се ја не слажем. Односно, слажем се једино уколико се међународни воз пребаци у Прокоп, па је заустављање свих возова на Тошином бунару и у Земуну борба за сваког путника. Иначе, уколико би се остварио план уређења Земуна по захтевима петиције, коју правимо, имало би смисла да се готово сваки воз зауставља у Земуну.