Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Mala je verovatnoća da će voz iskočiti iz šina. Još jedna dobra okolnost za voz je što njime uvek upravlja profesionalac.

Sa druge strane ne bih rekao da su troškovi postavljanja branika mnogo veći nego troškovi polubranika. I zašto nije standardizovano vreme izmedju trenutka spuštanja rampe i trenutka nailaska voza. Na nekim prelazima taj razmak je nerezonski dug, a na nekim drugim mestima adekvatan tako da ne ometa previše drum a bezbednost je postignuta.
 
Problem ocigledno nije uvek do nesaveznih vozaca vec i do zeleznice kad branici ostanu spusteni i po vise od pola sata a voza nema.
I sta uraditi onda u tom slucaju nego preci preko pruge sa spustenim branicima.
 
Problem sa branicima je sistematski problem za koji je odgovorna jedino železnica. Logično je da će vozač ako jednom čeka pola sata a voza nema, pa sledeći put isto tako, da treći put prođe pored spuštenih branika. U Japanu gde je greh prekršiti zakon i gde ga se svi drže kao sveto slovo bi vozači prolazili pored spuštene rampe da znaju da će čekati pola sata i to možda uzaludno jer voz neće ni proći. Da čovek na rampi zna da će voz proći brzo i da će serampa posle toga brzo podići niko se ne bi kockao sa životom.
Može da postoji i problem sa kradljivcima železničke opreme ali za to isto postoji sistemsko rešenje unutar železničkog sistema: obaveštavanje učesnika u saobraćaju da je pružni prelaz pokvaren i hitno upućivanje ekipe da ga popravi.

Polu branici služe da bi zarobljena vozila izašla sa druge strane i oni su odlično rešenje ukoliko se učesnici u saobraćaju pridržavaju zakona. Čak su polu branici i "Nepotreban trošak" jer bi običan semafor sa upaljenim crvenim svetlom trebao da bude "Zid" za sve učesnike u saobraćaju da tuda ne mogu da prođu.
 
Oви вагони ресторана Балкан експрес као и они код ресторана Victoria station у блоку 21 некако се утопише и изгубише у овом украсном зеленилу. Боље да су те ресторане направили као композиције са локомотивама попут оне у Панчеву на Тамишу, него овако као неки покушаји зазиданих перона и зараслих колосека.
 
A sta cemo sa ovima koji odnesu branike i porazbijaju sijalice u znaku za prugu, steta minimalna, a zivoti neduznih ugrozeni maksimalno?
Zatvor i novcana kazna.
Zasto neduzni da ginu zbog vandala kojima se sve prasta ceo zivot?
 
Tреба пре свега прогласити сваку крађу и оштећивање железничке инфраструктуре актом тероризма и општег угрожавања нацоиналне безбедности. А онда треба упрегнути полицију да јури и хвата лопове. Е онда тек треба имати судије које ће да осуде стоку на неке реалне казне да им никад не падне на памет да исте свињарије понове.

Са друге стране опет, ја сам лично за денивелисање што је могуће већег броја укрштања пруге са путевима. А нелегалне пешачке прелазе пруге треба заградити.
 
Samo stroze kazne i aktivnija policija, u Srbiji nista drugo ne pomaze jer smo cast izuzecima masovno nevaspitan narod.

Kradu saobraćajne znakove kako bi pekli papriku!
Samo je na putevima u okolini Šapca u protekle četiri godine ukradeno oko 1.000 saobraćajnih znakova.
Kazne za krađu znakova se kreću od 15.000 do 30.000 dinara, ili zatvor do 30 dana. Ipak, počinioce retko uhvate.
http://www.pressonline.rs/info/drustvo/ ... priku.html
 
Deo grafikona novog reda vožnje na potezu od Nove Pazove do Bgd Centra

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421947#p421947:1v2du2co je napisao(la):
Stomatolog » 09 Dec 2016 03:53[/url]":1v2du2co]Samo stroze kazne i aktivnija policija, u Srbiji nista drugo ne pomaze ....
Ima istine u tome
ali
kad vec se uzima novac od svih i od svega na ime unapredjenja lokalnih i širih zajednica
a vec postoje i tehnička rešenja koja se ne iz(u)gradjuju

prečesto se ta sredstva troše ne namenski (čitaj plate, dnevnice , isforsirani ko-važnii projekti)
onda nije sva odgovornost na ,,priprostom,, narodu
nego na alavoj i samozadovoljavajucoj nj. upravi, te to kažnjavanje ostaje besmisleno
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421808#p421808:fn0lk28r je napisao(la):
tragac » 08 Dec 2016 15:54[/url]":fn0lk28r]Ne trebaju nam branici, polubranici su sasvim dovoljni. Za ostalo se pobrine prirodna selekcija. Mada opet - treba pokrenuti kampanju da policija čeka u grmlju iza spuštenih polubranika i svakome ko prodje da sledi KRIVIČNA prijava, 20-50 000 kazna, plus oduzimanje dozvole i vraćanje nazad u auto školu. Profesionalne dozvole oduzimati trajno, dožibvotno.

Vidim mislis ti i na policiju , koja se bas obraduje kada se prebroje uplate od kazni.

Jasno je da treba bezbednost da se digne na veci nivo, mi smo i ovako kaznjeni sto zivimo u Srbiji, samo nas kaznjavaju mesto da primene ovo sto je vec pomenuto:

1. Odradi se podvoznak sa predvidjenom pesackom zonom tj traka
2. Poskidaju rampe, lupe ogradu pored sina

Resen problem.

Bezbednost je na losem nivou, nismo vise u 1930 im godinama, kako smo mi kao pojedinci odgovorni, tako isto je i "drzava" kriva :notok:
Kapiram neke sto deluju zasitnicki prema zeleznici ali ne treba biti pristrasan nego realan i objektivan, ima krivice na sve strane.
 
Највише је крива бирократија и робовање неким сулидм правилима и одредбама. Мислим да одржавање рампи треба да буде на локалном нивоу.
 
Dzaba odrzavanje, nova tehnika kada imas divljake koji sve uniste, dovoljno je pogledati onaj video na prosloj strani da se zakljuci da je ova zemlja puna divljaka koji nista ne postuju, sve pokradu ili uniste i za njih ni jedno pravilo ne vazi.
 
http://www.blic.rs/vesti/hronika/nesrec ... ra/02m0kkd
Muškarac star oko 40 godina izvršio je samoubistvo oko 13.30 kada je skočio pod putnički voz koji saobraća na relaciji Beograd-Novi Sad.
Očigledno je u pitanju Štadler na vozu 748. U komentarina na „Blicu“ piše da je voz prepun i da stoje u tunelu. Nikada neću razumeti ljude koji ovako stvaraju traume mašinovođama i još otežavaju putovanje tolikim ljudima. Ako već žele da se ubiju, postoji toliko drugih načina.
 
Другар је једном путовао из НС за Београд, сео је у воз на станици и чекао око пола сата, а онда су им рекли да је негде на прузи неко скочио под други воз испред те да неће још кренути, па је овај био приморан да пређе на бус.
 
Čekao čovek novi red vožnje.

Da li se u ovim situacijama čeka novi mašinovođa?
 
Evo kako se u Srbiji unapređuje železnički saobraćaj...

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/sombo ... 81948.html
Према новом реду вожње први воз из Богојева стиже у Сомбор тек после пола десет, а из Врбаса у 9,50. Путници из кажу да укидање јутарњег воза ствара проблеме онима који иду на посао и да се није водило о интересима оних који путују на локалним релацијама од Богојева до Сомбора.

http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... -kuci.html
Kako pojašnjavaju građani, većini radnika se radni dan, a studenti i đacima nastavni i školski čas, završavaju posle 15 časova u prvoj i 22 časa u drugoj smeni (za radnike, uglavnom), stanovnici lokalnih mesta nemaju kako da se vrate kući.

Sada ima već dosta DMV-ova i nije mi jasno zašto se škrtarilo sa polascima na prugama gde su solidne ili čak odlične brzine za naše uslove, a udvostručeni su polasci na nekim prugama koje se raspadaju.

Na pruzi Novi Sad – Bogojevo – Sombor često su vozovi krcati, ljudi stoje, brzina je 100 km/h na 57,5 od ukupno 106,2 km, ostatak uglavnom 80 km/h, ima nekoliko kraćih deonica od 60 km/h. I onda Srbija voz ne poveća broj polazak i čak smanji broj polazaka u smeru ka Novom Sadu.
 
Zato sto se u zs vode brojem prodatih karata a ne pokusavaju da podignu naplatu
 
Nikola, imam ja par pitanja za ovu prugu NS-Sombor, ako znas:

1. da li je to jednokosecna pruga.
2. na koji nacin vozovi ikod Bogojeva vrse manevar jer mi se cini da pruga odvaja prema Erdutu (hrvatska)
3. da li uopste saobracaju vozovi iz Erduta
 
Vrh