Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398188#p398188:2jc9f4jg je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Jul 2016 02:26 pm[/url]":2jc9f4jg]Koliko Vreoci imaju koloseka?
Имају 8, од чега је први манипулативни, уз 3. и 4. су перони, 4. је главни пролазни, а од 5-8 су углавном вагони за угаљ. У прудужецима 3. колосека са обе стране је веза са пругама ТЕНТ-а, а у продужецима 3. колосека је веза са пругама РЕИК-а. Како је вероватно ЦИП направио пројекат за реконструкцију, не очекујем ништа добро.
 
Hoce li biti siroki peroni sa nadstresnicama kao sto su uradili za pojedinacne stanice izmedju Pancevackog mosta i Panceva?
 
Spatio,mislim da nema nista od rekonstrukcije staničnih kapaciteta osim remonta samih koloseka.
 
Eh steta, a ovo je bio pravi trenutak da se urade peroni tamo gde ih nije bilo.
 
Am 21. Juni 1931 raste der Schienenzeppelin von Franz Kruckenberg zwischen Hamburg und Berlin mit 230,2 km/h über die Gleise. Damals Weltrekord für ein Schienenfahrzeug.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b9TbJuLlsqU[/youtube]
Schienenzeppelin
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398340#p398340:31dnj8dc je napisao(la):
spatiotecte » 20 Jul 2016 03:54 pm[/url]":31dnj8dc]Hoce li biti siroki peroni sa nadstresnicama kao sto su uradili za pojedinacne stanice izmedju Pancevackog mosta i Panceva?
Неће, и нема потребе:
1) Треба имати у виду да они немају пројекте. Разлог зашто је кренуто са делом Ресник-Ваљево је зато што су за то имали пројекат, иако је највећи део тог дела Барске пруге ремонтован 2006 и 2007.
2) У питању је једноколосечна пруга, на којој се у једној станици, осим утоварних, ретко налазе више од два воза.
3) Око саме станице Вреоци насеље више не постоји. Исељено је, и са обе стране ће се налазити копови. Раније су планирали "Ѕ" кривину око будућих копова 4-5 километара заадно, са померањем и Ибарске, али сада званично пруга остаје на истом месту, а Ибарска магистрала на том делу ће бити сабијена уз пругу. Односно, остаће један насип са коповима са обе стране.

Једино место где би евентуално требало направити широк перон између колосека са надстрешницом је Лазаревац.

Не знам да ли је у пројекту предвиђено, али било би паметно направити стајалиште Велики Црљени. Пруга иде кроз сред насеља од око 10.000 становника (не држите ме за реч за тачан број). Још пре пар деценија, направљен је договор, локалне камионџије су обећале да ће бесплатно довести шљунак за поравнање платоа стајалишта. Међутим, железнице су условиле прескупим ЦИП-овим типским стајалиштем, за који би морали откупити пројекат.
 
Bitno da su stavili onaj logo a pogotovo Srbija Kargo a.d. veliku oznaku fali ima adresa i PIB na lokomotivi :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398457#p398457:3lpcrua1 je napisao(la):
Igor » Thu Jul 21, 2016 6:50 pm[/url]":3lpcrua1]Bitno da su stavili onaj logo a pogotovo Srbija Kargo a.d. veliku oznaku fali ima adresa i PIB na lokomotivi :)

Ko zna sta vreme nosi mozda ce i adresu i PIB da stave ne bi me iznenadilo. Srbija vozu su inace mogle da pripadnu severine ali ovi su to odbili.
 
Ne znam brojno stanje ako ga i ono znaju :) ali zar Kargu nisu prioritet 461
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398487#p398487:3idzsw2f je napisao(la):
Igor » Thu Jul 21, 2016 11:50 pm[/url]":3idzsw2f]Ne znam brojno stanje ako ga i ono znaju :) ali zar Kargu nisu prioritet 461

Jesu Kargu ima sve lokomotive serije 461 podserija 200, podserije 300, 400 i podserija 500 serije 441 takode pripada Kargu, podserije 441 600 i 700 je pripala Srbija vozu. E sada podserija 200 od 461 je ista kao i 444 samo sto podserije 200 nije tiristorizovana.
 
Zaboravih da napisem da Kargu takodje pripada 441 podserija 000. A sto se tice 461 meni je podserija 200 bolja od klasicnih rumunki jer je laksa za voznju ista kao 444 samo sto mozes ugasiti ventinaciju vucnih motora kada stojis u mestu na 461 podserija 200 a na 444 moras da iskljucis glavni prekidac da ne bi bile bucne.
 
Izbegnuta katastrofa, Stadler greskom usmeren na sporedni kolosek u stanici vreoci koji cak nema ni kontaktnu mrezu!
Masinovodja zaustavio voz 70 metara pre udaranja u stari vagon koji se nalazio na tom slepom koloseku.

09-voz.jpg


http://www.novosti.rs/вести/београд.491 ... гнут-судар
 
Licno sam video svojim kada lokomotiva prodje kroz granje i jedna od grana je zakacila pantrograf i posle 100 metara samo od jednom cujes bam kratak spoj nije nista bilo strasno izbaci osigurac pa posle CDU dize.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398496#p398496:1d4awsm6 je napisao(la):
tragac » Fri Jul 22, 2016 12:39 am[/url]":1d4awsm6]Zbog ovoga bi trebali da pljušte otkazi. Ali pošto su na Železnici svi zaposleni preko veze i svi imaju ledja, neće biti apsolutno nikakvih posledica.

To nije nikakva novost evo uzecu za primer telekomandu tu su TK dispecari najbezobrazniji jer se uvek prave pametni. Nekoliko puta se moglo desiti da puste voz na voz. Znaju oni da upute i po koju uvredu preko RDV-a recimo i da te pozuruju kada treba da se gura neki voz ili slicno ali jednostavno masinovodje ne mogu da lete. :D
 
pa kad bi radili ljudi koji vole taj posao tj nikada nisu dobili šansu da ga rade, a imali su bolje ocene od svih onih koje su zaposlili očevi, stričevi, majke, babe, dede, partijski drugari koji nisu ni prošli kroz železničku školu, ovakve slike ne bi gledali.

Pomoćnik šefa stanice u Jagodini ima 50.000 platu bez noćnog rada??? KAko? Gde on da zaradi tu platu?? Na čemu će železnica da zaradi od njegovog rada, a ima 4 stepen stručne spreme, a inženjeri za železnički saobraćaj sede kući.
 
Objašnjenje zašto voz nije uspeo da stane brze iz članka u novostima mi deluje bezveze,
"Није смео нагло да кочи да не бисмо попадали. Зауставио се седамдесет метара од напуштеног, старог вагона."

Naime, putnik tvrdi da mašinovođa nije smeo naglo da koci zbog putnika.

Da li je to logično ili je samo novinska budalaštinama?
 
Stanica Ripanj odavno nije posednuta ima stanicnog radnika. Telekomanda radi ocajno svoj posao to jest pojedinci tamo koji misle da su najpametniji i najbolji a u stvari su lose osobe na poslu i van posla.
 
441-707 na vozu B431 ,,Tara" Beograd - Bar sa ruskim(RŽD) i češkim(ČD) kolima, prelazi vijadukt Ribnica I
28387977501_0e979b233d_b.jpg
 
Najlepsi su mi ovi crnogorski vagoni, bas su legantno i diskretno ofarbani
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398708#p398708:3o9tnbkp je napisao(la):
milanche » Sun Jul 24, 2016 11:07 am[/url]":3o9tnbkp]Najlepsi su mi ovi crnogorski vagoni, bas su legantno i diskretno ofarbani

Jedino je glupo sto nemaju automatska vrata.
 
Vrh