Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372535#p372535:estcdxk4 je napisao(la):
tragac » 21 Feb 2016 02:48 am[/url]":estcdxk4]Misliš samo tu deonicu? Prekratka je to relacija a on prevelik, Rus je tu idealan, ili uzeti neki dvodelni EMV (to bi bilo najbolje, kao i za neke sporedne linije npr Lapovo-Smederevo, ako to još postoji, Kraljevo-Prijepolje, Niš-Vranje, NS-Mitrovica).

Flirtovi se proizvode i u dvodelnoj i trodelnoj verziji..
 
20160220_131313.jpg


20160220_131457.jpg


20160220_131721.jpg


20160220_131728.jpg
 
Nazalost mislim da od ovih vagona nema vajde, sve je to planirano za kasaciju.
 
Каменован нови Рус на улазу у Зрењанин...
Срећом, нема оштећења.

:bash:
 
Hrvatski Koncar je predstavio prototip svog EMV,dok se strucnjaci na nasoj zeleznici srecu sa neopisivim problemima,koje im zadaje zamena kocionih umetaka na svim voznim sredstvima na mrezi ZS.
 
Pustili su da skitnice totalno devastiraju vagone st***
 
Končar je isporučio HŽPP-u 11 regionalnih EMV, 11 prigradskih EMV i 1 regionalni DMV. Nadamo se potpisivanju daljnje narudžbe za još 20-ak vlakova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373379#p373379:1053i20j je napisao(la):
direktor » Čet Feb 25, 2016 11:36 pm[/url]":1053i20j]
20160220_131313.jpg


20160220_131457.jpg


20160220_131721.jpg


20160220_131728.jpg
TO su vagoni koji su pripadali zeleznicama ostalih SFRJ republika koji su stajali na slepim kolosecima u mnogim stanicama, i koji nisu korisceni od raspada SFRJ. Ovi vagoni su se zatekli u Srbiji u momentu raspada drzave SFRJ i propali su godinama na kisi, pokradeni su od naroda posto ih niko nije obezbedjivao. Nasi vagoni koji su se zatekli u ostalim republikama su ostale republike koristile kao svoje, a mi smo vecito ostali glupaci. Greota ziva. Godinama stajali u stanicama Kusadak, Kovacevac, Glibovac, Topcider ............ i propali, sve sto je imalo vredno narod je odneo
 
Ima i tih vagona,ali to je zaista mali broj.Vecina ovih vagona je bila u saobracaju do pre par godina,a neki i do pre par meseci.Ovde ima vagona koji su proizvedeni u Gosi krajem osamdesetih,ali strucnjaci su odlucili da ih kasiraju,jer je lakse kupiti polovne vagone stare po pedeset godina nego remontovati svoje i uposliti domacu industriju.A da,mi nemamo industriju,svi remonteri vagona,lokomotiva i ostalih zeleznickih vozila su unisteni i zatvoreni.Zato je lakse kreditima kupovati nove garniture koje kroz porez otplacuju gradjani.Zavrsice i te nove garniture kao i ovi vagoni,vec kroz par godina.
 
Gedeon":7ijqwnr6 je napisao(la):
Končar je isporučio HŽPP-u 11 regionalnih EMV, 11 prigradskih EMV i 1 regionalni DMV. Nadamo se potpisivanju daljnje narudžbe za još 20-ak vlakova.
Koliko je ucesce zeleznice u ukupnom transportu putnika na relaciji
Dalmacija (Split, Sibenik, Zadar) - Zagreb?
Deluje mi da je A1 odvukao znacajan broj putnika?

I kakva je sudbina pruge Novska - Bihac - Knin?
Ona je nekada bila elektrificirana, a vidim da je mreza skinuta.
Jasno je da pruga koja krivuda sa dve strane drzavne granice u ovom trenutku nije bas najbitnija, ali sirenje EU ce promeniti tu situaciju, zar ne?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Slabo. Samo 2 para putničkih vlakova na dan, koji nisu nešto popunjeni. Autbusnih polazaka je preko 30. Vlak je nažalost prespor unatoč tome kaj postoji potencijal da bude jednako brz. Duga priča... Po ljeti je mrvicu bolje jer noćnim i agencijskim vlakovima putuje dosta mladih turista.

Unska pruga... zaboravi. Sumnjam da bu ta pruga revitalizirana za naših života. Možda se iznenadim.
 
Vagoni koji su pripadali drugim ztp putnicki bili su na drugoj lokaciji ovdje su sve vagoni zs koja se ponasa nedomacinski rasipnicki stetocinski
Inace zs ne remontuje ni vagone zto pristina ili makose koje bi mogle da voze ili dolaskom rusada budu u rezervi itd .Gdje pocinje zeljeznica tu prestaje sva logika
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373714#p373714:gs86qnq8 je napisao(la):
direktor » Ned Feb 28, 2016 4:01 pm[/url]":gs86qnq8]Vagoni koji su pripadali drugim ztp putnicki bili su na drugoj lokaciji ovdje su sve vagoni zs koja se ponasa nedomacinski rasipnicki stetocinski
Inace zs ne remontuje ni vagone zto pristina ili makose koje bi mogle da voze ili dolaskom rusada budu u rezervi itd .Gdje pocinje zeljeznica tu prestaje sva logika
U pravu si potpuno, to sam gledao dok sam se skolovao u Beogradu od 1993 godine, bas tu istu Zeleznicku srednju i visu sam zavrsio, i potpuno su radnici sa rukovodstvom uzeli, osakatili i unistili sve sto je vredno bilo na zeleznici. Najgore je sto jos uvek se tako ponasaju, i tu ce biti muke dovesti stvari u red. Jednostavno radnici zeleznice se ne ponasaju kao da je to njihova firma vec kao da je tudja, kada budu poceli da cuvaju sluzbena orudja i prostorije kao svoje stvari kod kuce, bice nesto od njih
 
Према предвиђеној динамици извођења радова са данашњим даном завршено је полагање последњих метара колосека и спајање са неревитализованим делом на потезу Мала Крсна – Велика Плана. Завршено је комплетно уређење 10,5 км колосека, а настављају се радови на уградњи туцаника и уређењу осталог дела колосека, путних прелаза и одводних канала. Упоредо са завршетком грађевинских радова, приводе се крају и радови на електротехничким постројењима.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
izvor:infrastruktura zeleznice Srbije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373921#p373921:2lcxhfqi je napisao(la):
direktor » Uto Mar 01, 2016 12:23 am[/url]":2lcxhfqi]Jos kad bi pokosili ovu dzunglu do njemackog bunkera
To bi radnici u stanici Velika plana mogli da odrade. Ionako sede u magacinu i bulje u zidove.
Nece nikome da padne kruna s glave. Ionako je sad pravi period, nema zmija
 
Pogledao sam sad ovaj prilog o stanici Zemun pa se pitam da li se sta moze uciniti da se popravi stanje na samoj stanici. :roll:

S obzirom da peroni i kolosjeci trunu i propadaju vec godinama bez neke izgledne mogucnosti za rekonstrukciju a da ne govorimo o prosirenju stanice i izgradnji stanicne zgrade, pada mi na pamet jedno radikalno rjesenje. Prodaja!

Od 8 kolosjeka koji vape za investicijama, mozda je najbolje prodati 6 zajedno sa peronima i podhodnikom, nekom privatnom investitoru koji bi tu gradio sta zeli a zauzvrat renovirao posljednja 2-3 kolosjeka i dvije platforme. Jednu visoku za BG vozove i jednu nisku za Stadlere. Potrebno bi bilo vjewrovatno dodati jos jedan kolosjek na kraju tak oda bi stanica onda imala ukupno 4 kolosjeka (perona) na dvije platforme.



p.s.
naravno, ne vjerujem ni sam da je tako nesto moguce :?
 
Prodao bi koloseke, perone i podhodnik???

Vazi rio, evo sad cemo

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije to ništa čudno. Vlada Srbije je to već uradila u savskom amfiteatru sa mnogo većom stanicom. Samo što novac od prodaje ne ide u željeznicu.
 
Pa ništa. U savskom amfiteatru će biti stambeno naselje a ni u Zemunu neće ljudi još dugo pišati po grmovima jer će preći na autobus ili automobil. Sve u savršenom redu.
 
negde sam procitao da stanica Zemun treba da ima toliki broj koloseka jer je pocetna stanica svih vozova koji izlaze iz TPD Zemuna.
 
Au bre,Rio. Pa gde ti ode? Koju bi ekonomsku računicu imao potencionalni investitor da kupi perone i to u Zemunu??? Stanica Zemun ima toliko perona jer je deo celokupnog projekta Beogradskog železničkog čvora kao i nedovršen TPS Zemun i TPS Kijevo.
Nemoj se naljutiti ali ovo ti je najveći biser do sada.
 
Vrh