RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.725
Ne ljutim se ja mvbg sto je ovo "moj najveci biser do sada" (imam ja njih još mnogo :wink: )
Ja se ljutim što ova tzv stanica već 45 godina nema wc. Što nema natkrivene perone.Što putnici ne koriste željeznicu i što se ljudi koji upravljaju tom
željeznicom prema njoj ponašaju maćehinski.
A najviše se ljutim što ljudi to prihvataju "zdravo za gotovo". Svi. I što uopšte nije izgledno da se bilo šta promjeni u dogledno vrijeme. Pa ni to da stanica dobije najobičniji mobilni wc.
Brate, ako ne možeš održavati imovinu kojom raspolažeš onda je prodaj ili iznajmi. To je normalno ekonomisanje. Čekanje da nešto padne s neba ili da država digne neki kredit vodi upravo tu gdje smo sada. U propadanje željeznice.
Naravno, ne mora se prodavati ni zemljište in objekti. Može se i iznajmiti. Na određen rok. Mogu se izvući one trule kompozicije iz Topčidera, uz ugovor s nekim preurediti, pretvoriti u restorane, prodavnice, hotele šta god. Parkirati na nekoliko perona i iznajmljivati. Valjda bi od tog novca mogli nabaviti wc za stanicu.
U teoriji, rješenja ima mnogo ali u stvarnoj srpskoj željeznici nema. U stvarnosti, država loše gospodari imovinom koja pripada željeznici i to uz pomoć ljudi koje imenuje i plaća da sjede na čelu željeznice i da čekaju. Da čekaju i ne rade ništa. Ko treba da postavi wc na stanici? Direktor stanice? Direktor Željeznice? Predsjednik Vlade? Ko? Sistem je takav da svi okreću glavu. Svi. Od običnog građanina do Predsjednika Vlade.
Ja znam da "moj biser" nema nikakvu šansu za realizaciju ali isto tako znam da najveću šansu ima to da se ništa neće promjeniti u narednih 10 godina.
Zar se ne može ranžiranje i priprema vozova vršiti u TPS-u?
Ja mislim da stanica ima toliko kolosjeka jer je u SFRJ 70-tih vladao optimizam u pogledu budućnosti željeznice. Ni od SFRJ ni od željeznice naravno nije ostalo (gotovo) ništa.
Ja se ljutim što ova tzv stanica već 45 godina nema wc. Što nema natkrivene perone.Što putnici ne koriste željeznicu i što se ljudi koji upravljaju tom
željeznicom prema njoj ponašaju maćehinski.
A najviše se ljutim što ljudi to prihvataju "zdravo za gotovo". Svi. I što uopšte nije izgledno da se bilo šta promjeni u dogledno vrijeme. Pa ni to da stanica dobije najobičniji mobilni wc.
Brate, ako ne možeš održavati imovinu kojom raspolažeš onda je prodaj ili iznajmi. To je normalno ekonomisanje. Čekanje da nešto padne s neba ili da država digne neki kredit vodi upravo tu gdje smo sada. U propadanje željeznice.
Naravno, ne mora se prodavati ni zemljište in objekti. Može se i iznajmiti. Na određen rok. Mogu se izvući one trule kompozicije iz Topčidera, uz ugovor s nekim preurediti, pretvoriti u restorane, prodavnice, hotele šta god. Parkirati na nekoliko perona i iznajmljivati. Valjda bi od tog novca mogli nabaviti wc za stanicu.
U teoriji, rješenja ima mnogo ali u stvarnoj srpskoj željeznici nema. U stvarnosti, država loše gospodari imovinom koja pripada željeznici i to uz pomoć ljudi koje imenuje i plaća da sjede na čelu željeznice i da čekaju. Da čekaju i ne rade ništa. Ko treba da postavi wc na stanici? Direktor stanice? Direktor Željeznice? Predsjednik Vlade? Ko? Sistem je takav da svi okreću glavu. Svi. Od običnog građanina do Predsjednika Vlade.
Ja znam da "moj biser" nema nikakvu šansu za realizaciju ali isto tako znam da najveću šansu ima to da se ništa neće promjeniti u narednih 10 godina.
spatiotecte":2e5hzqyo je napisao(la):negde sam procitao da stanica Zemun treba da ima toliki broj koloseka jer je pocetna stanica svih vozova koji izlaze iz TPD Zemuna.
Zar se ne može ranžiranje i priprema vozova vršiti u TPS-u?
Ja mislim da stanica ima toliko kolosjeka jer je u SFRJ 70-tih vladao optimizam u pogledu budućnosti željeznice. Ni od SFRJ ni od željeznice naravno nije ostalo (gotovo) ništa.