Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Vuk i pancevac netreba dirati niti nove vozove slati ka pancevu .Zemun je rijesen bar privremeno Rakovicu mogu da preskoce . Da staju u kosutnjaku recimo tj neposredno prije rakovice
 
Moglo bi se nesto slicno kao u Zemunu napraviti i u Rakovici. Uraditi privemeni peron na 7.koloseku.Za neupucene to je krajnji kolosek do tramvajskih sina. Naravno obim radova bi bio nesto veci nego u Zemunu zbog potrebe za izgradnjom stepenista do perona i neophodnoj ogradi oko istog.
 
103842981020656861883215.jpg

108461601020656862971242.jpg

109823621020656863063244.jpg

109854991020656863287250.jpg

110224251020656862703235.jpg

110454751020656861839214.jpg

110678291020656863371252.jpg

111501491020656862727236.jpg

111507281020656862955241.jpg

112425501020656862579232.jpg

112294281020656862959242.jpg

112631561020656863331251.jpg

112616961020656862511230.jpg

112698011020656862635233.jpg

autor fotografija:Milan Božić
 
spatiotecte":1bs770qk je napisao(la):
ok hvala na pojasnjenju mvbg1.
Znaci trenutno rade projekte da spuste sve perone u stanici Zemun?

Dobro pitanje Spatio. Koliko ima perona na stanici Zemun? I kako je uopste doslo do toga da postoje peroni sa razlicitim visinama? Sjecam se kako je neko na forumu rekao kako to nije nikakav problem...samo malo polupati betona :roll:
 
Ja bio juce jer sam procitao da se kao rekonstruisu koleseci 1i 10, i da od toga zavisi pustanje novih kompozicija u saobracaj.Stanje je isto kao i pre jedino je malo nasminkan kolosek X, a prica je takva jer su ostala peronska stajalista visoka i ne mogu da prihvate nove vozove. Dakle na stanici Zemun ima 10 koloseka. Ima i slika ali sam negde zaturio USB od mobilnog. :bash:

PS: Izvinjavam se ,ali nisam bas pratio temu tako da nisam znao da je ovo vec pojasnjeno i slikano.
 
Jankauskas,samo je napravljen peron na 10.koloseku a na 1. ce se koristiti samo leva strana koja je gotovo u ravni sa kolosekom. A sto se tice broja koloseka njih u stanici ima 8.
Sesti i deveti kolosek nisu izgradjeni,a ni treci nije u funkciji.
 
Evo kako to izgleda na centralnom uređaju stanice Zemun kojim rukuje otpravnik vozova. Kroz deseti kolosek, iz smera Batajnice prema N. Beogradu prolaziće samo oni (Štadler) vozovi koji budu imali bavljenje u stanici Zemun. Isto važi i za suprotni smer i prvi kolosek. Na desetom koloseku postoji problem što taj kolosek nije opremljen izlaznim signalom što može baš da usporava saobraćaj. Nadam se da će se i to rešiti...
 
Rile pa gdje si ti trebamt te molim te reci mi koji pravilnici definisu cistocu vozova to si negdje ranije postavio nemogu da nadjem .Da ih malo nagazim za bg voz ajd iskopaj to hvala unapred
 
Rile":1qvsgy64 je napisao(la):
Evo kako to izgleda na centralnom uređaju stanice Zemun kojim rukuje otpravnik vozova. Kroz deseti kolosek, iz smera Batajnice prema N. Beogradu prolaziće samo oni (Štadler) vozovi koji budu imali bavljenje u stanici Zemun. Isto važi i za suprotni smer i prvi kolosek. Na desetom koloseku postoji problem što taj kolosek nije opremljen izlaznim signalom što može baš da usporava saobraćaj. Nadam se da će se i to rešiti...
Да ли је урађена спољна каблажа за десети колосек? Ако јесте, у релејној просторији и на столу све се завршава за један дан. Ако није, то је посао од више месеци (у нашим условима).
 
direktor":2fx3c2id je napisao(la):
Rile pa gdje si ti trebamt te molim te reci mi koji pravilnici definisu cistocu vozova to si negdje ranije postavio nemogu da nadjem .Da ih malo nagazim za bg voz ajd iskopaj to hvala unapred
Nema potrebe direktore, počelo se sa pranjem i to ne samo garnitura od BG voza već i onih ostalih. Danas su oprane dve... Inače, higijena i uopšte nega kola, definisana je pravilnikom 258.

Čika Brana":2fx3c2id je napisao(la):
Rile":2fx3c2id je napisao(la):
Evo kako to izgleda na centralnom uređaju stanice Zemun kojim rukuje otpravnik vozova. Kroz deseti kolosek, iz smera Batajnice prema N. Beogradu prolaziće samo oni (Štadler) vozovi koji budu imali bavljenje u stanici Zemun. Isto važi i za suprotni smer i prvi kolosek. Na desetom koloseku postoji problem što taj kolosek nije opremljen izlaznim signalom što može baš da usporava saobraćaj. Nadam se da će se i to rešiti...
Да ли је урађена спољна каблажа за десети колосек? Ако јесте, у релејној просторији и на столу све се завршава за један дан. Ако није, то је посао од више месеци (у нашим условима).
Koliko ja znam i koliko imam iskustva od toga nema ništa niti se spominje. Ako se deseti kolosek ne opremi izlaznim signalom vozovi će na njega ulaziti brzinom do 10 km/h a izlaziti iz stanice sa uručenim nalogom i brzinom do 30 km/h. To bi bilo privremeno rešenje a kod nas poneka privremena rešenja traju i 30 godina.
 
Mislis skidaju se grafiti spolja ja bi svejdno da ih malo nagazim znaci prvilnik 258
 
^^ Hmmm, buduće stajalište "Sajam" gradsko/prigradske železnice.
 
To bi stajaliste bilo jako skupo s obzirom da bi se moralo graditi prakticno na nadvoznjaku iznad sajma. No mozda u okviru neke investicije u Sajam...jednog dana.
 
Nekoliko reporataža o FLIRT vozu :) :
Обилазак ЕМВ ЖС споља
http://www.youtube.com/watch?v=alNsaNiCivQ

Унутрашњост ŽS Stadler FLIRT воза
http://www.youtube.com/watch?v=I5_alkSh_jI

Кратак преглед 1. и 2. разреда у новом ЕМВ ЖС
http://www.youtube.com/watch?v=M0clU1sdiMs
----------
Na FCB stranici vozovi i železnička infrastruktura imate fantastičnu reportažu našeg forumaša Mladje -radovi na rekonstrukciji desnog koloseka od Golubinaca do Rume evo i par fotki:
111138209026337698103958.jpg

112260549026339831437076.jpg

112595319026336864770703.jpg
 
Ево неких новотарија у ЖС :)

Železnice Srbije nabavile dvanaest višenamenskih bagera za održavanje pruga, mehanizacija već na terenu
Četvrtak, 14. maj 2015.

“Železnice Srbije” nabavile su dvanaest dvoputih bagera za rad na šinama italijanske firme „VAIA CAR“, a u okviru realizacije projekta za nabavku nove mehanizacije za održavanje pruga, koji se finansira sredstvima zajma Evropske banke za obnovu i razvoj. Nova mehanizacija vredna je oko tri miliona evra.
Svih dvanaest dvoputih bagera dobiće organizacione celine za održavanje pruga na teritoriji „Železnica Srbije“.

Nova mehanizacija najpre je upućena na kvalitativni prijem u Batajnici, od čega ih je osam već raspoređeno po železničkim čvorovima širom Srbije. Narednih dana očekuje se preuzimanje i preostala četiri bagera, koja su trenutno na testiranju.
Prema stručnim ocenama nadležnih u „Železnicama Srbije“, dvoputi bageri su se odlično pokazali na terenu.
Nova pružna mehanizacija obezbeđena je sredstvima iz četvrtog kredita Evropske banke za obnovu i razvoj ukupno vrednog 100 miliona evra, u kojem je za nabavku pružne mehanizacije izdvojeno pet miliona evra. Pored nabavke 12 dvoputih bagera za rad na šinama i drumu, ovim kreditom obuhvaćena je još i nabavka jedne kombinovane mašine za zemljane radove, tri železničko-drumska vozila sa priključcima za rad na koloseku, dve mašine za pojedinačnu zamenu pragova i više komponenti lake mehanizacije za održavanje koloseka.

visenamenski_bager_srpskih_zeleznica_za_odrzavanje_pruga_1_l.jpg

visenamenski_bager_srpskih_zeleznica_za_odrzavanje_pruga_2_l.jpg

Једино ми је жао што 14. октобар Крушевац није направио ове двопуте багере. :(

А ево и нечега од данас.

16. maj - "Železnice Srbije" organizuju veliku prolećnu akciju čišćenja i uređenja železničkog prostora i imovine na teritoriji cele Srbije
Petak, 15. maj 2015.

„Železnice Srbije“ u subotu 16. maja 2015 godine, u periodu od 9 do 14 časova, organizuju veliku prolećnu akciju čišćenja i uređenja železničkog prostora i imovine na teritoriji cele Srbije.
U akciji prolećnog čišćenja dobrovoljno će učestvovati preko 5.600 zaposlenih u srpskim železnicama, kao i zaposleni u zavisnim preduzećima i preduzećima čiji je osnivač Vlada Republike Srbije, a obavljaju svoje poslove za „Železnice Srbije“.
Pored velikog broja zaposlenih koji su se odazvali pozivu za učešće u akciji, sa njima će na terenu biti i predstavnici poslovodstva „Železnica Srbije“ na čelu sa generalnim direktorom Miroslavom Stojčićem koji će pored koordinacije radova na terenu, aktivno učestvovati u uređenju železničkog prostora.
Generalni direktor srpskih železnica će tokom trajanja akcije obići železničke čvorove Kraljevo i Kosovo Polje, gde će, rame uz rame sa zaposlenima, učestvovati u akciji uređenja železničkog prostora i imovine. Dvojica izvršnih direktora Nenad Kecman i Rajko Ković, kao i celokupno rukovodstvo kompanije, takođe će obići železničke čvorove širom Srbije i aktivno učestvovati u akciji.
Akcija će biti sprovedena u koordinaciji sa nadležnim komunalnim preduzećima po opštinama širom Srbije, koje će železničarima pomoći time što će obezbediti neophodnu logističku podršku u okviru svojih nadležnosti (odvoženje i odlaganje prikupljenog otpada, pomoć u obezbeđenju priručnog alata i sredstava za odlaganje prikupljenog materijala i drugo).
Sav prikupljeni materijal biće sortiran prema vrsti otpada, i u dogovoru sa predstavnicima nadležnih komunalnih opštinskih službi biće odvožen i odlagan na, za to, unapred predviđene lokacije. Sav ostali materijal koji pripada železnici, a sada predstavlja otpad, radnici će prikupiti i ta sredstva će biti otpisana i kasnije prodata na licitacijama kao staro gvožđe.
Ovom akcijom „Železnice Srbije“ AD žele da pošalju jasnu poruku da svi zajedno moramo početi da vodimo mnogo više računa o životnoj sredini kako bi smo je sačuvali za buduće generacije, i da je bitno probuditi svest o tome da se smeće mora odlagati na mesta koja su za to namenjena.
Извор:http://www.zeleznicesrbije.com/
 
Дошљак":2yyta4oy je napisao(la):
Једино ми је жао што 14. октобар Крушевац није направио ове двопуте багере. :(

Pa naravno. Nece Evropska Banka dati kredit za obnovu domace industrije vec ce dati za kupovinu bagera iz EU. Doduse, ne znam u kavom je stanju ta fabrika iz Krusevca ali to je neka generalna politika EU.
Al, ajd. Dobro je vidjeti novu opremu na nasim prugama, makar i na ovaj nacin.
 
Мени је лично поражавајуће да ми нисмо у стању да купимо 12 вишепутних багера већ морамо од ЕУ да узимамо кредите и за то. Лично бих више волео да смо купили домаће производе па и нашим парама него што купујемо страно и тако унапред смањујемо шансу за ангажман наше привреде.
 
RioBL":1z2y9t8r je napisao(la):
Дошљак":1z2y9t8r je napisao(la):
Једино ми је жао што 14. октобар Крушевац није направио ове двопуте багере. :(

Pa naravno. Nece Evropska Banka dati kredit za obnovu domace industrije vec ce dati za kupovinu bagera iz EU. Doduse, ne znam u kavom je stanju ta fabrika iz Krusevca ali to je neka generalna politika EU.
Al, ajd. Dobro je vidjeti novu opremu na nasim prugama, makar i na ovaj nacin.

Фабрика http://www.14-oktobar.co.rs/ је у јако добром стању, скоро су са аустријанцима закључили добар посао.
Сигурно да су и крушевљани могли да одраде овај део посла, поготово што раде багере, додатак ткз. кашике је само једна врста апликације. Али онај ко даје паре, на неки начин и сугерише од кога ће се узети опрема !
 
Одличан снимак :) Једва чекам да звршетак реконструкције па да прозујим до Руме :D
 
Mene je iznenadilo da, sto se vidi na snimku, da na stanici u Rumi ljudi pretrcavaju kolosjeke. Nisu izradjeni podhodnici ili sta?
 
Vrh