Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Slazem se ni meni nije jasan delijin post. Van politicki posmatrano ako je to ikako i moguce stavite se u poziciju novog direktora zeleznice. Pa toliko smo pricali o smenama i reorganizaciji od vrha pa na dole i sada kada se makar kroz neku brojku i tekst to pokaze onda ni to ne valja. Naravno o delima i potezima tek treba suditi na osnovu uradjenog.
 
Тим људи?! Да ли ви мене зезате?! Па у том тиму му је и Симоновић!

Не, ви мене зезате.

хаха

:violina:
 
Imena nisam video govorim o procesu smene i postavljanja novih ljudi kao logicnog koraka kada dodje novi direktor.
 
Bio je juce u bg hronici kod rade izresetala ga pronadjite snimak i pogledajte.Zalio se da su mu otisli dobri i iskusni ljudi u druge firme za duplo vece plate rzd itd
 
direktor":6nyg38q9 je napisao(la):
STIMULACIJA ZA NERAD Direktori „Železnica" sami sebe nagradili sa po 350.000 dinara

Bojana Anđelić | 27. 01. 2015. - 18:52h | Foto: N. Raus | Komentara: 10
Debeli minus na računu i stalne državne dotacije nisu sprečile poslovodstva Železnica Srbije da sebi na već velike plate isplaćuju i stimulacije.


Stimulisan: Dragoljub Simonović, bivši direktor Železnica, drugi sleva
„Direktorski dodatak” po pravilu dobija poslovodstvo uspešnih preduzeća za dobro vođenje posla. U Železnicama takvog pravilnika nema, pa su direktori, kako tvrdi izvor „Blica”, delili sebi nagrade i šakom i kapom svakog meseca. Poražava što praksa nije nova. Primenjuje se već deceniju. Sagovornik „Blica” kaže da je direktorski dodatak obično 20 odsto zarade.

- Ako je prosečna plata poslovodstva oko 146.000 dinara, to znači da na taj iznos na njihov račun legne još u proseku oko 29.000 dinara svakog meseca. Direktorski dodatak samo za jednog čoveka Železnice Srbije poreske obveznike košta godišnje 350.000 dinara - tvrdi naš sagovornik.


Dodatak za direktora 350.000 dinara
Ako se ide dalje sa računicom, dolazi se do podatka da se na dodatke za čak 56 ljudi, koliko broji poslovodstvo Železnica Srbije, godišnje potroši oko 20 miliona dinara pod uslovom da ih dobijaju svi.

- Te stimulacije dobijaju svi, od direktora sektora pa nagore. Kad ih pitamo odakle novac, oni kažu da se to raspoređuje iz zarade! To je apsurd ako znamo da su Železnice jedan od najvećih državnih gubitaša - tvrdi naš sagovornik.

Nagrađen mestom savetnika
Novi direktor Železnica Srbije Miroslav Stojčić u prvoj nedelji mandata napravio je pravu čistku u tom preduzeću. Na sednici odbora direktora koja je održana u petak smenjeno je čak 29 savetnika, direktora i pomoćnika dirirektora i imenovano 20 novih. Na tom spisku je i bivši direktor Dragoljub Simonović, smenjen zbog bahatog trošenja novca i lošeg rukovođenja Železnicama. To međutim nije sprečilo novo rukovodstvo da nagradi Simonovića i postavi ga za savetnika u stručnim službama Železnica Srbije.

Prema kolektivnom ugovoru, pravo na nagradu imaju i radnici, ali se ona isplaćuje tek ponekom, i to svaki treći mesec jer je firma u krizi. Za direktore po svemu sudeći kriza ne važi. Kako je moguće da poslovodstvo preduzeća koje 2013. godinu završilo sa gubitkom od oko osam milijardi dinara i koje dobija oko 14 milijardi dinara pomoći od države deli bonuse, juče nismo dobili odgovor ni od Železnica ni od resornog ministarstva saobraćaja i infrastrukture.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5296 ... 000-dinara

ahahahahaa koji je ovo WIN. Ponekad pomislim da kradu ideje od NJUZA (mislim na ove nase politikante) :lool:
 
103875577028071331507794.jpg

Vanredni voz- razgledanje pruge Beograd- Subotica, od strane kineskih zvanicnika povodom izgradnje i modernizacije pruge Beograd- Budimpesta.
31.1.2015. Indjija.
Izvor:Vozovi i železnička infrastruktura
 
Mogli su i bolje vagone zakaciti kinezima ajd ovaj priv z1 ali ova druga stroka , trebali su ih u palvi voz potrpati
 
Ovaj drugi plavi vagon je Z2 iz 80tih i uopste nije strokav vec je potpuno uredan i deo je plavog voza.
 
Pogledaj mu krov i nije dio plavog voza mozda je vagon salon republike ili zeljeznice
 
Krov mu je sa rebrima kao na svim Z1 i Z2 vagonima koje imamo i uvrsten je u plavom vozu i ako je iz 80tih, mislim da mu je godina proizvodnje 1986ta.

Ja sam ga video nekoliko puta u sastavu plavog voza a i kolor sema mu je ista kao i na plavom vozu sto svakako nije slucajnost.
 
Rekoh ti vec da je to salon republike ,ili vojske,ili samih zeljeznica , koji se cuvaju u garazi palovg voza takojde su plave boje ponekad se kace u kompoziciju plavog voza ali nisu dio kompozicje koja je voizla tita njegovi vagoni imaju bocne rebraste limove , postoje i kola za automobile i za prtljag .Sve republike su imale svoja salonska kola za vozanje glavesina u bg kad nembi isli redovnim vozovima iz nekih razloga , mislim da su svi saloni ostali po republikama , znam da je cg u garazi u pg , ako se nevaram i s Sap ovi su imali kola koja su pripala nama kad su ukinuti zto ns i pr
 
Naravno da nije vozio Tita kad je proizveden posle njegove smrti.

Ja sam mislio da je on uvrsten u Plavi voz ali mozda si u pravu, moguce da je on salon republike ili vojske ili zeleznice i da ga cuvaju zajedno sa plavim vozom a da on nije deo njega.

Ma da mi onda nije jasna njegova svrha da bude sam tj da ne bude deo neceg.
 
Pa da se vozi generalni direktor nekad su se vozili vozom , imas detaljnije na forumu railserbija.net
 
Očigledno ovi iz železnice čekaju da im stignu svi Flirt-ovi pa tek onda da ih puste u saobraćaj.
 
Мислим да је то највише последица "обезглављености", односно што месецима нису имали директора. Новом директору мислим да ће требати бар пар месеци док све овце скупи на броју...
 
Da li se mozda zna gde ce mozda Flirt_vi voziti tj na kojoj relaciji.
 
Vrh