nemanja04
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 21.08.2025.
- Poruke
- 291
- Pohvaljen
- 591
slažem se, meni kao šaBčaninu bi to mnogo značilo (kada posećujem iz Beograda)Beograd Sabac
slažem se, meni kao šaBčaninu bi to mnogo značilo (kada posećujem iz Beograda)Beograd Sabac
Nepomeniku nije nakraj pameti da predloži brzu prugu Beograd-Banja Luka, gde je čak i teren lakši a putnika bi bilo jedno dvadeset puta više nego do bilo kog grada u Federaciji? Očekivano od vlasti koja forsira autoput Beograd-Sarajevo preko Tuzle, a za Republiku Srpsku ih zabole k...... što se putuje 5 i po sati od Rače do Banjaluke, i to noću kada nema nikakvih gužvi.Brzomanija.
![]()
Vučić predlaže brzu prugu Beograd–Tuzla: Putovanje bi trajalo samo sat i po - Biznis Info
Vučić predložio izgradnju brze pruge Beograd-Tuzla, kojom bi putovanje trajalo samo sat i po. Najavljena nova ulaganja.www.biznisinfo.ba
čudno baš pošto bi onda mogli voz da pošalju umesto autobuseNepomeniku nije nakraj pameti da predloži brzu prugu Beograd-Banja Luka, gde je čak i teren lakši a putnika bi bilo jedno dvadeset puta više nego do bilo kog grada u Federaciji? Očekivano od vlasti koja forsira autoput Beograd-Sarajevo preko Tuzle, a za Republiku Srpsku ih zabole k...... što se putuje 5 i po sati od Rače do Banjaluke, i to noću kada nema nikakvih gužvi.
A kuda bi išla ta pruga kroz RS? Kroz zaseoke sa max. 10-15 kuća? Koja je korist takve pruge sem bacanja para? I opet bi udarila na dvije postojeće pruge (Brčko - Tuzla, koja dalje ide do Doboja i Bosanski Šamac - Doboj)... Inače autocesta BG-BL je već ucrtana u planovima:Nepomeniku nije nakraj pameti da predloži brzu prugu Beograd-Banja Luka, gde je čak i teren lakši a putnika bi bilo jedno dvadeset puta više nego do bilo kog grada u Federaciji? Očekivano od vlasti koja forsira autoput Beograd-Sarajevo preko Tuzle, a za Republiku Srpsku ih zabole k...... što se putuje 5 i po sati od Rače do Banjaluke, i to noću kada nema nikakvih gužvi.
Samo bi trebali da izmeste prugu iz postojećeg tunela u drugi. Stanica ostaje na istom mestu. Otprilike izmeštaju deonicu ŽS Bor - Mali Krivelj.Malo im je što su bez preke potrebe ukinuli glavnu borsku stanicu u centru, hoće li sada i celu prugu izmestiti u neki p***ovac daleko od civilizacije? Posle 130 godina R.I.P. putnički vozovi na istoku Srbije![]()
![]()
Projekat izmeštanja pruge u Boru ulazi u postupak procene uticaja na životnu sredinu
Projekat izmeštanja pruge u Boru ulazi u postupak procene uticaja na životnu sredinuistmedia.rs
Kad ne bi bilo blokade u predsedništvu, hipotetički bi mogla da se izgradi i brza pruga preko Tuzle, novom trasom Šabac-Bijeljina-Tuzla-Doboj-Prnjavor-Laktaši-Banja Luka, a mogla bi i preko Brčkog, Modriče i Dervente. A i to bi išlo jako teško ako se Kina ne bi uključila u taj projekat. Nepomenik se besomučno hvali da je "on izgradio 200 kilometara brze pruge u Srbiji", ni od toga ne bi bilo ništa da ta trasa već nije bila ucrtana u kineski projekat Pojas i Put i da Mađarka, Makedonija i Grčka nisu pristupile toj inicijativi. Kinezi su kupili luku Pirej i ceo Koridor 10 od Budimpešte do Pireja će biti brza pruga, ako bi kupili luku Ploče onda bi možda čak i Sarajevo uletelo u jednačinu da se spoji sa brzom prugom Beograd-Budimpešta, ali male su šanse za to i prirodne prepreke su skoro neprohodne bez zaobilaženja.A kuda bi išla ta pruga kroz RS? Kroz zaseoke sa max. 10-15 kuća? Koja je korist takve pruge sem bacanja para? I opet bi udarila na dvije postojeće pruge (Brčko - Tuzla, koja dalje ide do Doboja i Bosanski Šamac - Doboj)... Inače autocesta BG-BL je već ucrtana u planovima:
Pogledajte prilog 258865Od Banja Luke do Rače je 3h30m kroz Bosnu, 3h kroz Hrvatsku (Banja Luka - Bosanska Gradiška - Bajakovo).
Jel se stara stanična zgrada u Kraljevu nalazi ovde između autobuskog parkinga i groblja, tačno iza ovih kioska koji se vide na Gugl Stritvjuu? Tu se nalazi i ložionica sa okretnicom kako je rekao železničar u videu, mislim da je samo napravio lapsus kada je rekao da je nova stanica sagrađena "800 metara zapadno od stare", ovo mesto se na mapi nalazi zapadno od današnje železničke i autobuske stanice.Kraljevo
![]()
34 хиљ. прегледа · 682 реакције | Прва зграда железничке станице у Краљеву саграђена је 1910. године приликом изградње пруге Сталаћ-Крушевац-Краљево. О њеном историјату говори вам историчар Немања Трифуновић, кустос Народног музеја Краљево. #muzejkr
Прва зграда железничке станице у Краљеву саграђена је 1910. године приликом изградње пруге Сталаћ-Крушевац-Краљево. О њеном историјату говори вам историчар Немања Трифуновић, кустос Народног музеја...www.facebook.com
U pravu si, napravio je lapsus, trebalo je da kaže istočno. Uzgred, ovaj što priča nije železničnar nego je kustos Narodnog muzeja u Kraljevu. Obuko je železničku uniformu za potrebe snimanja ovog prilogaJel se stara stanična zgrada u Kraljevu nalazi ovde između autobuskog parkinga i groblja, tačno iza ovih kioska koji se vide na Gugl Stritvjuu? Tu se nalazi i ložionica sa okretnicom kako je rekao železničar u videu, mislim da je samo napravio lapsus kada je rekao da je nova stanica sagrađena "800 metara zapadno od stare", ovo mesto se na mapi nalazi zapadno od današnje železničke i autobuske stanice.
A dobro, nije zaboravljeno već je planirano da se radi do stacionaže ulaznog signala stanice Dimitrovgrad.![]()
Dve vesti sa Železničke stanice Pirot: Počeli radovi, uklanja se šesti kolosek! Radindolci, nema više šestog koloseka, konačno ćete dobiti široku ulicu!
Pre neki dan stigla je dobra vest. Radovi na rekonstrukciji pruge Sukovo – Dimitrovgrad su završeni. Ostalo je da se urade zemljani radovi, biće tu još posla pre svega za radnike ...www.plusonline.rs
Zaboravili 150 metara, pa dokle više![]()