Častila infra otvaranje, vozi se u staničnom Ćićevac - Paraćin.
Od ljudi čujem da je tako već neko vreme i da su primetili da vozovi staju ispred bloka i da trube, nakon čega ulaze u stanicu Paraćin.
Koja količina neukosti i gluposti u 3 minuta, da čoveku opadne IQ dok ovo sluša. "Nećemo podeljenu Jagodinu, hoćemo brzu prugu van gradа", i onda da stanica u pm van grada од 40.000 stanovnika ima 5 putnika dnevno zato što će biti predaleko od svih škola, bolnice, radnih mesta i stambenih naselja, a bez krštenog javnog prevoza (naravno) ? Hoćemo brzu prugu da njome vozovi tutnje prazni 200km/h?...
Jagodina ima 35.000 ljudi naselje, a opština 65.000
Imaju dobar gradski prevoz koji je par godina besplatan. Dve gradske i desetak prigradskih linija, sve besplatno, plus linija Jagodina-Ćuprija-Paraćin, koja od korone ide na pola sata, ali se plaća i to baš skupo. Valjda je gradska karta 80 din, a do Ćuprije 300 ili tako nešto. Monopol.
Nego da se vratim na ovu glupost oko izmeštanja pruge.
Tačno je da pruga prolazi nekih 500m od centra, 100m od pijace. Ali ta trasa apsolutno ne sputava razvoj Jagodine ni na koj način. Naprotiv, oni su jedan od retkih gradova gde su u krugu od stotinak metara autobuska međugradska i prigradska, železnika, kao i peron industrijskog koloseka koji je prevozio putnike, sa 6 polazaka dnevno i to oduvek besplatno.
Kao što sam već pisao, upravo je ta industrijska pruga nešto što sputava Jagodinu, a ne Koridor.
Zapravo, glavni problem nije sama pruga nego planirano ukidanje PP kod starog Juhora. Na nekih 500m u jednom i možda 1km u drugom postoje nadvožnjaci, a između postoji i pešačko biciklistički pothodnik.
Tako da ako bi im ponudili neki podvožnjak i tu gde su ovo snimali, ne bi bilo nikakvih problema.
Inače, firma od koje je počeo Palma se nalazi tu odmah pored tog PP
A što se tiče putnika, večeras je iz Jagodine za Kraljevo krenuo Re voz u kome su bili samo MV i kondukter.