Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@mvbg1 Koja bese njena funkcija?
Motka za uzemljenje kontaktne mreže ima jednu od glavnih uloga u bezbednosti osoblja koje radi na održavanju KM. Njena primarna funkcija je da obezbedi sigurno uzemljenje kontaktne mreže pre nego što se na njoj obavljaju radovi.Ukratko njena uloga je zaštita od električnog udara. Iako se napajanje isključuje pre početka radova, uvek postoji rizik od indukovanog napona (napona koji se prenosi sa obližnjih, i dalje napajanih, vodova) ili greškom uključenog napona. Motka za uzemljenje fizički povezuje kontaktnu mrežu sa zemljom, stvarajući nultu potencijalnu razliku i time eliminišući rizik od električnog udara za radnike.
 
Klasična procedura za radove na svim mrežama pa i železničkoj
 
Iz Priručnika 227a
1751356579320.png
 
Čiji je ovaj most? Infrin, gradski, puteva Srbije....? Ili je ko Pančevac-ničiji?
 
Iako rekonstrukcija debelo kasni i mahom je zapostavljena ovde, možda barem nekoga zanima.
Pruga polako stiže do same stanice Niš. Na delu pruge kod broja 1 urađen je i gornji stroj, na delu pruge kod broja 2 i dalje samo donji stroj. Stubovi za elektrifikaciju jos nisu postavljeni. Pruga se radi do ulaska u stanicu (crvena linija). Govorim samo o delu između KP doma i Stanice Niš. Kompletna stanica je u takvom haosu, rastinje i sve ostalo, izgleda jezivo. Ali verovatno ni sami ne znaju šta će biti sa stanicom u budućnosti, pa zato i dalje nema nikakvog plana...
Messenger_creation_2392F939-51D7-48B5-B15B-81A585113BAA.jpeg
 
Pozdrav,
753ka upravo, Batajnica - Z.Polje 50km/h...nema požara, ne radi se nadvožnjak, nije ništa iskočilo, šiblje sa obe strane pruge nije /još!!/ preraslo šine...šta li je?

pozdrav,

Petar
 
Vrh