Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jel može neko da mi tačno pinuje na mapi ŽS Sajlovo. Jel to ovde, ako nije nek pinuje ko zna.

Screenshot_20250617-081632_YouTube.jpg


Preseo mi je Petrovaradin, daljina i saobraćajna infrastruktura do NS... a pošto sam na Detelinari u bul Evrope možda će mi od Sajlova biti zgodnije i brže ako ne puste NS stanicu u nekom delu da se izađe na perone.

Valja neće i taj kraj avgusta ponovo da pomere za puštanje pruge do SU.
 
Jel može neko da mi tačno pinuje na mapi ŽS Sajlovo. Jel to ovde, ako nije nek pinuje ko zna.

Pogledajte prilog 241764

Preseo mi je Petrovaradin, daljina i saobraćajna infrastruktura do NS... a pošto sam na Detelinari u bul Evrope možda će mi od Sajlova biti zgodnije i brže ako ne puste NS stanicu u nekom delu da se izađe na perone.

Valja neće i taj kraj avgusta ponovo da pomere za puštanje pruge do SU.
Железничка станица Сајлово је искључиво за потребе саобраћаја и није и неће бити отворена за пријем и отпрему путника.
Сајлово је овде у дну фотографије, ове две кућице са десне стране, док је нова зграда са леве стране и не види се на овој фотографији.
Једина опција је стајалиште ТПС Сајлово, прекопута Square Gardena.
Но, отом - потом, видећемо још каквих опција ће бити у оптицају.
 
Hvala Železničar. Pošto je nabrojana kao jedna od stanica do Subotice u jednom članku, mislio sam da će i tu onda stajati voz. Jeste blizu glavne, ali otkud znam... Odatle bi mi više odgovaralo nego i od glavne stanice u NS. Baš sam se ponadao i baš je lepa lokacija van gradske gužvetine...

A to stajalište Sajlovo je u nekom planu predviđeno da bude za prijem putnika?
 
Licno postavio bih tramvajske šine po tim starim a sada van upotrebe žel. nasipima koji zapravo čine lepu mrežu imedju manjih mesta i regionalnih centara.
Nosivost tranvajskih vozila i nj. prikolica je veca nega šleperskih kamiona sa prikolicama.
Tako bi obnovili mnoge teretne i putničke veze ujedno oslobodili bi smo se sezonskih zagušenja u drumskom saobracaju. Narocito kad formiraju ,, kamionske vozove,, za prevoz repe,kukuruza,žita plus gradjevinskog materijala cevi itd.
Danas te kratke obnovljene relacije mogli da predju i bez potpune elektricne mreže sa električnim punjivim stajalištima.
Koristi i od putničkog tramvajskog saobracaja da ni spominjem.


Cargo tramvaj u Cirihu
14502850258_754f6d9b7d_t.jpg
 
Пијачни карго-трамвај звучи као занимљив концепт, тако нешто би ваљало и у Београду. Такође и за доставу маркетима и продавницама, што би могло ноћу да се ради.
 
 
Što se tiče NBG, mislim da su u fazonu da se tu neće mnogo cimati dok se ne završi stanična zgrada. Tako da jbg.
 
Hvala Železničar. Pošto je nabrojana kao jedna od stanica do Subotice u jednom članku, mislio sam da će i tu onda stajati voz. Jeste blizu glavne, ali otkud znam... Odatle bi mi više odgovaralo nego i od glavne stanice u NS. Baš sam se ponadao i baš je lepa lokacija van gradske gužvetine...

A to stajalište Sajlovo je u nekom planu predviđeno da bude za prijem putnika?
Пардон, у питању је стајалиште ТПС Нови Сад. Њега ће опслуживати возови на пругама ка Богојеву и Римским Шанчевима. Возови ка Суботици нису предвиђени да пролазе њиме.

@Železničar

Kolosek koji se odvaja odmah ispod zaokruzenog je za lozionicu ili?
Тај колосек се одваја за ранжирну станицу Нови Сад. Некадашња ложионица нема више колосечну везу са јавном железничком инфраструктуром. У преводу, одсечена је од мреже пруга.
 
Пардон, у питању је стајалиште ТПС Нови Сад. Њега ће опслуживати возови на пругама ка Богојеву и Римским Шанчевима. Возови ка Суботици нису предвиђени да пролазе њиме.


Тај колосек се одваја за ранжирну станицу Нови Сад. Некадашња ложионица нема више колосечну везу са јавном железничком инфраструктуром. У преводу, одсечена је од мреже пруга.
Baš gledam odakle TPS Sajlovo tu gore al me mrzelo da bacim pogled ponovo

Htedoh da napišem još tada -- video sam pre nekoliko meseci da staju vozovi tu i koliko sam video ima putnika
 
Umesto ogromnih opterećenja zbog toga bićemo, čvrsto verujem u to, u prilici da eventualno u tim delovima Niša sagradimo ili laki metro, možda novu saobraćajnicu tipa drumskog bulevara, a možda, zašto da ne, i jedan lep linijski park - rekao je Pavlović.
Ovo gradonacelnik Niša bira naučnom metodom eci peci pec
Verovatno bolja metoda od Ganguline
Pretpostavljam da kad kaže laki metro misli na lrt
 
Zbog lošeg stanja do daljnjeg je zatvoren drumsko-železnički most u Svilajncu.

Još nije izvesno da li će se rušiti i praviti "kršten" most na tom mestu ili se rekonstruiše ovaj koji deli kolovoz i kolosek u istoj traci.
Danas prelazio most, i dalje mogu automobili, dok se ne postavi ponton, vozovi i kamioni su zabranieni. Na kolosek postavljen znak da je zatvoren.
Ljudi iz SV kažu da će ga rekonstruisati u sadašnjoj formi - naizmenicno propuštanje auta + kolosek u traci
 

Ovo gradonacelnik Niša bira naučnom metodom eci peci pec
Verovatno bolja metoda od Ganguline
Pretpostavljam da kad kaže laki metro misli na lrt
Pišite komentare, neko to čita. Ekapija je jedan od retkih ozbiljnijih portala, koga čita dosta uticajnih ljudi. Moj ćete lako prepoznati.
 
Zbog povećanja obima posla u stanici Bor Teretna od skora su operativna svih 10 koloseka. Zbog lošeg stanja 7, 8, 9 & 10 su remontovani. Opravke koje su bile na 10. Koloseku prebačene su u stanicu Zagrađe. Po prvi put nakon 30 godina pauze stanica se koristi u punom kapacitetu.
1000058180.jpg



Novina od prošle godine za prevoznike jeste parkiranje lokomotiva, više ih ne mogu ostavljati na kolosecima, već samo na štulcu ka Zaječaru.

Evo i šeme cele stanice, ako nekog zanima:
bor-teretna.jpg
 
Misliš iz Infre? SV nema ništa s tim.
Е али ово форсирање "инфра нема везе са св" и "карго нема везе са св" је као кад ми неко каже поко није шаоми и хонор није вуавеј, бог те мазо.
Zbog povećanja obima posla u stanici Bor Teretna od skora su operativna svih 10 koloseka. Zbog lošeg stanja 7, 8, 9 & 10 su remontovani. Opravke koje su bile na 10. Koloseku prebačene su u stanicu Zagrađe. Po prvi put nakon 30 godina pauze stanica se koristi u punom kapacitetu.
Pogledajte prilog 242093


Novina od prošle godine za prevoznike jeste parkiranje lokomotiva, više ih ne mogu ostavljati na kolosecima, već samo na štulcu ka Zaječaru.

Evo i šeme cele stanice, ako nekog zanima:
Pogledajte prilog 242092
Poskupeo brod iz kinee eeehh nema vise cilemile

Sta je 2 meseca od kine do srbije bre, ako smo cekali brod mesec i po mozemo i ovo dva i po
 
Е али ово форсирање "инфра нема везе са св" и "карго нема везе са св" је као кад ми неко каже поко није шаоми и хонор није вуавеј, бог те мазо.
Ali stvarno,kakvih dodirnih tačaka imaju infra,sv i kargo osim što su državna čeda?
 
Е али ово форсирање "инфра нема везе са св" и "карго нема везе са св" је као кад ми неко каже поко није шаоми и хонор није вуавеј, бог те мазо.

Хајде прочитај још једном. Нисам то написао. Написао сам да СВ нема везе са мостом, што је апсолутно тачно јер Инфра управља мостом, а ниједан воз СВ никада није прешао преко тог моста. Но, свеједно. На крају се испоставило да је под СВ аутор поста мислио на Свилајнац. 😁
 
Vrh