Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Па да можемо, не би звали странце, не би нам пала надстрешница.
Да будемо начисто, осим власти које систематски урушавају струку, кривим и струку која није имала јајца да се икад успротиви власти. Струка мирно гледа како се законска база мења без консултација, струка ћути када се законске процедуре скраћују мимо логогике и на уштрб како регулативе тако и на уштрб безбедности, а све зато што се џапа. Џапа власт, али џапа и струка. А они који неће да узму - њих уплаше.
 
Језив интервју који је у целости у служби одбране одговорних.

Служба у сарадњи са НИН-ом, Временом и ФТН-ом подмеће фабриковане доказе одбрани.
Ово су заправо најстрашнији догађаји од пада надстрешнице који се одвијају испод радара. После ћете се питати како то да нико није крив након судског епилога.
Добро запамтите ове трекстове НИН-а и Времена.

Вучићевић и остали режимски дрекавци су дворске луде док су највећи зликовци угледни новинари и интелектуалци који нагризају то мало здравог ткива у друштву што је остало.
 
Bez namere da ulazim u priču o kokoški i jajetu, Brestovac je duboka provincija bez mnogo stanovništva.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
dsc_6383-jpg.236498

foto @Jelancha

Kakav dokaz neophodnosti rešavanja rasputnice "G"
(tu je i dalje glavni pravac Topčider, a u skretanju tunel za Prokop i Pančevo)
 

Samo inženjeri ostaju zatvoreni, zato što postoji ozbiljna opasnost da utiču na svedoke i ponove krivično delo.
Političari i direktori, uprkos svemu, slobodno se brane sa slobode, jer navodno nema opasnosti da će uticati na svedoke.
Menadžeri, takođe, ostaju na slobodi uz obrazloženje da nema opasnost da pokusaju nekog da podmite.
Politicari ostaju na vlasti jer za sada nema opasnosti da se narod pobuni.
 
Ovo je proces koji je pokrenuolo BG tužilaštvo.

Puštena je jedna inženjerka da se brani iz kućnog pritovra:

Sud je dodatno obrazložio da je prema Stojiljković Milić uklonjen rizik od ponavljanja dela, budući da je dostavila dokaze da je „brisana iz registra licenciranih lica“ i da više ne može obavljati svoju dosadašnju delatnost.
 
Puštena je jedna inženjerka da se brani iz kućnog pritovra:

S obzirom na debeo spisak drzavnih projekata na kojima je JSM (CESTRA d.o.o.) bila tehnicka kontrola, ne bi bilo dobro da je naljute pa da svasta javno iznese, tako da je pustanje osobe koja je potpisala tehnicku kontrolu projekata za gradjevinbsku dozvolu rekonstruckije nastresnice u NS opravdano jer nije vise u registru pa ne moze vise da daje (blanko) overe...? OK
 
6. Maja kreće popravka koloseka na Maloksrničkoj, radove izvodi ZGOP.

Deo mašina sele sa Zaječarske pruge, uopšteno gase pogon u Zaječaru nakon pune 2 godine rada, nažalost IŽS nije raspisao tender za dalje deonice, eho nadstrešnice u Novom Sadu rekao bih...
Sve u svemu, užasne vesti za Istočnu Srbiju, na ovu muku i ovo da nam se desi, između Zaječara i Niša, ostaje 15tak kilometara neodrađeno od 115.
Do Prahova je tek načeta, Majdanpek ništa...
 
Napokon se privodi kraju. Nadam se da će na jesen pruga biti spremna za PT saobraćaj.
Zaboravih da prokomentarišem.

09.10.2024.

Vesić: Pruga Niš-Brestovac biće završena najkasnije u januaru ili februaru sledeće godine (svesno izjavljuje laž i pored toga što zna da nisu započeti radovi na poslednjem nadvožnjaku)​


09.12.2024. započeti radovi na rekonstrukciji podvožnjaka na ulazu u naselje ,,9. Maj". (poslednji šraf na celoj deonici)
Moraćemo da zamolimo građane za strpljenje jer je rok za radove 5 meseci – kaže direktor Direkcije za izgradnju grada Niša Saša Tasković.

Eto prošao i januar i februar, uskoro ističe i tih 5 meseci.

Jednu normalnu izjavu u moru svih laži, dao je Bulajić, direktor Srbijavoza, kada je izjavio da će putnički saobraćaj između Niša i Leskovca krenuti krajem godine, ali i pored toga, Srbijavoz je poslednje dve godine ubacivao u svoj red vožnje voz Niš-Leskovac.

A ne treba ni zaboraviti ni reči gosn pre'sednika na otvaranju radova u septembru 2021. da će pruga biti otvorena u junu 2023. godine.

Mnogi su spremni da do poslednjeg trenutka manipulišu datumima i stvarno ne znam čemu to. I da li mi trebamo da budemo srećni zbog otvaranja i pored kašnjenja od 2 godine. A pri tome voz neće stizati brže do Leskovca jer je deo između Brestovca i Vinarca, za 4 godine propao još više i biće laganih vožnji u samom startu. Ovim tempom, do Preševa ćemo stići 2050. godine. Ko živ, ko mrtav.
 
Vrh