Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Još jedan dokaz da je Starting bio nametnut od strane vlasti.
Instrukcija MGSI-a Kinezima praktično ih primorava da potpišu ugovor za dodatne radove sa trenutnim podizvođačima (Starting) – bez tendera, bez ikakvog postupka.

1740510100683.jpeg
 
Одакле недељнику Време записници са саслушања? Да ли сте свесни да ће ова вероватна подметачина службе преко корисних идиота (у најбољем случају идиота, лично мислим одувек чланова удбе) из Времена бити основ за скидање одговорности са целокупног државног апарата и власти?!
 
Одакле недељнику Време записници са саслушања? Да ли сте свесни да ће ова вероватна подметачина службе преко корисних идиота (у најбољем случају идиота, лично мислим одувек чланова удбе) из Времена бити основ за скидање одговорности са целокупног државног апарата и власти?!
Nema razloga jer su sva objavljena dokumenta trebalo i inače da budu objavljena - od strane nadležnih.
 
Нико није објављивао нити сме да објављује записнике са саслушања.
Брате сабери два и два. После овога иде наратив: Весић и режим мучки преварени фалсификовањем докумената на основу којих је станица пуштена у приовремени рад. Сасвим згодно она Хуљина Димоски пријавила фалсификовање, наравно после трагедије.

А какво нам је судство, то ће бити више него довољно за ослобађајуће пресуде и за то мало чланова режима који су оптужени.
 
Па да. И сад имају доказ да су оптужени из редова власти заправо жртве фалсификовања. Хвала удбашима из Времена.
 
Ето ти.

А Време је, јелте дошло у посед наводно фалсификованог документа и добило је транскрипт саслушња?! То им пало с неба претпостављам?

Но, издајници из Времена ме не занимају. Оно што ће се даље дешавати јесте урушавање поступака против то мало окривљених политичара. Институције не могу да прораде док су пуне режимског талога.

Јасно је куда ово иде. Или ми или они.
 
Poslednja izmena:
Ето ти.

А Време је, јелте дошло у посед наводно фалсификованог документа и добило је транскрипт саслушња?! То им пало с неба претпостављам?

Но, издајници из Времена ме не занимају. Оно што ће се даље дешавати јесте урушавање поступака против то мало окривљених политичара. Институције не могу да прораде док су пуне режимског талога.

Јасно је куда ово иде. Или ми или они.
Ovaj napad na Vreme je jadan najblaze receno... Sve ovo sto se desava smo ocekivali. Studenti su u blokadi preko 3 meseca bas zbog toga sto je SNS narkomafija zauzela sve institucije a tebi je krivo jedno Vreme...
 
@Igor Razmotrite da pad nadstrešnice u Novom Sadu dobije posebnu temu. Osim meni, mislim da i mnogima koje zanimaju železnice nisu tako zanimljive teme stručne i nestručne visokogradnje. Razumem da mnogima nije interesantna nikogradnja, koja onih poput mene više zanima, a zato postoje i teme.
Istina je da je ova tema skroz preplavljena vestima o padu nadstresnice i sada se pretvorila u spansku seriju o istrazi, sudjenju, obrtima raznoraznim i toliko ocekivanim hapsenjima + raznorazne gradjevinske analize o kolapsologiji.
Slabo se ovde prica o prugama i vozovima u poslednje vreme, zavrsetak pruge NS-SU koji je recimo bio jako pracen slikama i dron snimcima je sada potpuno zaboravljena tema.
 
@Igor Razmotrite da pad nadstrešnice u Novom Sadu dobije posebnu temu. Osim meni, mislim da i mnogima koje zanimaju železnice nisu tako zanimljive teme stručne i nestručne visokogradnje. Razumem da mnogima nije interesantna nikogradnja, koja onih poput mene više zanima, a zato postoje i teme.
Trebalo je odavno. Niti ti nas što mlatimo o nadstrešnici mnogo zanimaju pruge, niti vas železničare mnogo zanima ovo naše.
Trebao bi neko da odvoji par sati pa da prebaci zadnjih 100 strana tj. od 1. novembra u zasebnu temu, a zatim da odatle postove o železnici vrati u originalnu temu. Mislim da bi tako bilo najlakše jer je velika većina postova na ovih 100 strana o nadstrešnici. Pogotovo iz početaka.
 
Istina je da je ova tema skroz preplavljena vestima o padu nadstresnice i sada se pretvorila u spansku seriju o istrazi, sudjenju, obrtima raznoraznim i toliko ocekivanim hapsenjima + raznorazne gradjevinske analize o kolapsologiji.
Slabo se ovde prica o prugama i vozovima u poslednje vreme, zavrsetak pruge NS-SU koji je recimo bio jako pracen slikama i dron snimcima je sada potpuno zaboravljena tema.
Pa pruga NS-SU je zavrsena, al ce biti pustena jednog lepog dana. Niko nece ni uci u taj voz koji prolazi kroz NS dok se ne ispune zahtevi i neko normalan ne uradi procenu stanja i sanaciju zgrade stanice u NS. A i mislim da kad bi prosao voz kroz ovu stanicu da bi nekom pukla licna pa bi postali sve sem neneasilni protesti posto bi to ne prelilo casu nego je izvrnulo
 
Завршетак пруге и све позитивно у вези са тим засенила је трагедија која се догодила.
Поред тога што је страшна трагедија ово је озбиљан ударац за железницу.
Између БГ и НС кренуло је врло лепо што се броја путника тиче иако су и Прокоп и НБГ и даље у изградњи а повезаност Прокопа и даље лоша.
Пратио сам како напредују радови, радови на прузи, станицама... жељно ишчекивао дан када ће Соко да продужи до Суботице.
Очекивао се завршетак пруге, радови су напредовали изненађујуће добро, било је питање дана када ће бити отворена и већ се лицитирало са датумима.
Пратило се и тестирање и увођење у саобраћај новопристиглих гарнитура.
Надао се да је тај део коридора зачетак неке нове и боље железнице па да се онда исто тако крене ка Нишу а онда се догодило шта се догодило.
Прва асоцијација и прва слика када се помене ова пруга неће бити ни то што је, изненађујуће, завршена пре рока ни набавка нових возова већ пад надстрешнице и губитак живота.
Нажалост.
 
Poslednja izmena:
Vrh