Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

1739581181367.png
 

Prilozi

  • KT3680-2024.pdf
    7 MB · Pregleda: 241
Није смешно, оперативно је сасвим оправдано прво искључути потенцијални тероризам.
 
Mislim da i ne mora stajalište na aerodromu biti veće jer verovatno voz neće biti primaran način kretanja ka gradu imajući u vidu položaj stanica i odnosu na terminal i u odnosu na centar grada kao i da je u planu direktan metro sa Trga republike.
 
Možda je naslov pretenciozan... ili nije? Kakve su ovo pukotine imeđu stubova i greda, laički ne izgleda kao kozmetika????


U međuvremenu republička građevinska inspekcija se pravi mrtva.
 
Možda je naslov pretenciozan... ili nije? Kakve su ovo pukotine imeđu stubova i greda, laički ne izgleda kao kozmetika????


Jel ovo AI generisano? Neka mi neko kaže da jeste! Bilo ko? :oops:
 
Možda je naslov pretenciozan... ili nije? Kakve su ovo pukotine imeđu stubova i greda, laički ne izgleda kao kozmetika????


A na tom "plafonu", kojeg drzi taj ispucali stub, se zapravo nalaze kompletne poslovne zgrade, ako dobro razumem...
 
Колико чујем, испала цистерна је испала у Липама и била је вучена од Липа до Врчина, где се изврнула. Том приликом је оштећено око 10 000 прагова.
 
Колико чујем, испала цистерна је испала у Липама и била је вучена од Липа до Врчина, где се изврнула. Том приликом је оштећено око 10 000 прагова.
Muka mi je od ovakvih vesti.
Pa druga su vratili sa tehničkog jer mu nije radila prskalica na zadnjem staklu, a ove raspadnute cisterne prve haos po prugama i nikom ništa.
 
Да се напомене да нису способни да за 6 година оспособе сигнализацију и све пружне прелазе са семафорима и полубраницима (који су пре реконструкције имали исте)
 
Да се напомене да нису способни да за 6 година оспособе сигнализацију и све пружне прелазе са семафорима и полубраницима (који су пре реконструкције имали исте)

1881-1884. za tri godine izgradiše 243 kilometara pruge Beograd - Niš.
 
Muka mi je od ovakvih vesti.
Pa druga su vratili sa tehničkog jer mu nije radila prskalica na zadnjem staklu, a ove raspadnute cisterne prve haos po prugama i nikom ništa.

U Boru, redovno na dnevnom nivou izbacuju iz saobraćaja po 2-3 cisterne tog tipa, što je mnogo.
Prvobitno su od ATIR-a uzeli 200 komada u najam, međutim remont na postrojenju u Boru se završio i posao je uvećan pa su polako zbog povećanog transporta počeli da vraćaju ove mrtve Zacs-z i na kraju praktično svaka druga kompozicija im je sastavljena od njih.

Inače, evo u Radincu otišlo vagonče..

1000050779.jpg

1000050780.jpg
 


Da li je neko pronašao ovaj projekat?
Vidim da je na listi objavljene dokumentacije, ali ga nisam našao u onom haosu nebitnih dokumenata.

Dokument je pod stavkom 323 i 324: http://списак-објављене-документације-1.pdf
 
i da je bio dostupan onima koji su vrsili rekonstrukciju.
Ali nije ih zanimao.
Jesi li ti pročtio ceo članak ili samo naslov:

"Ona je sastavila dopis kojim se institut CIP kao zvanični projektant obratio Infrastrukturi železnice Srbije kao investitoru. Traženi su i projekti svih drugih objekata na trasi od Novog Sada do Subotice.
Na zahtev za dobijanje originalnog projekta stanične zgrade iz šezdesetih godina Infrastruktura železnice – nije odgovorila. Projektantkinja nije obaveštena da li ga imaju."
 
Jesi li ti pročtio ceo članak ili samo naslov:

"Ona je sastavila dopis kojim se institut CIP kao zvanični projektant obratio Infrastrukturi železnice Srbije kao investitoru. Traženi su i projekti svih drugih objekata na trasi od Novog Sada do Subotice.
Na zahtev za dobijanje originalnog projekta stanične zgrade iz šezdesetih godina Infrastruktura železnice – nije odgovorila. Projektantkinja nije obaveštena da li ga imaju."
Kako su onda nastavili rad na rekonstrukciji bez originalnog projekta?
Zasto nisu trazili od zeleznice da razjasni ima li ili nema projekta?
Zar nije moguce da je sve iscenirano, da se odglumi da nema projekta?
 
Pisano je već da postoje ljudi iz senke koji u ime Žvalavog ubrzavaju projekte i teraju odgovorne da potpišu ono što inače ne bi.

Fenomenalna taktika u neuređenom sistemu Nadam se da će i odgovarati svi ti, jer nisu valjda inženjeri ludi da ćute da su bili prisiljeni da potpisuju nešto zbog čega im preti robija.

edit: ha, evo i teksta na N1 od danas https://n1info.rs/vesti/kako-je-vuc...nezakonito-ubrzavao-infrastrukturne-projekte/
 
Poslednja izmena:
Vrh