Dešava se zato što nije izgrađena svest da pruga nije pešački. Postavi se ograda, već sutradan je lokalci skinu i krenu da prelaze prugu, jer "prečica".
U Srbiji je normalizovano pešačenje prugom, u Holandiji kada se neko nađe na koloseku ili u blizini njega odmah se piše VD, zove policija...
Ove 2 su prelazile prugu na nedozvoljenom mestu, onaj u Lazarevcu imao ispravne treptače nije se ni potrudio da uspori, kamoli zastane, pa ovi klinci što stalno ginu po vagonima..
Železnica ne može ni sebe da štiti, a kamoli sada da misli o 6 miliona Građana i kome će šta da ćefne. Svi se pozivaju na red i zakon, al samo me pusti da hodam prugom 100 metara da presečem..
Daleko da branim ja sada sistem koji očigledno ne funkcioniše najbolje, ali ne može Železnica da nadoknađuje nešto što očigledno fali iz kuće / škole / života.
A ovo za prelaze, meni je tu već krivica Železnice, u smislu za rampe, jer se to dobro ne komunicira sa građanima. Uklanjanjem branika ne znači da će voz tek tako prelteti prelaz, on se zavodi kao van funkcije i postoje jasni propisi kako vozno osoblje postupa u takvim situacijama, isto važi i za drumske učesnike.
Konkretno zašto su uklonjeni neki jesu prvenstveno ručni sa osobljem, jer se po planu ukidaju i menjaju sa automatizovanim, taj projekat se odužio iz xy razloga, a bogami dešavale su se i krađe sa gradilišta.
Da ne pričamo o tome kako svaka njiva ima PP preko pruge, pa mislim stvarno gde to ima...
E sada nadstrešnica, razna iskliznuća su rezultat čiste korupcije, javašluka i nažalost desio nam se Novi Sad.
Al žmuri se i na neke životne stvari i to van vlasti, Garagani ojađuju železničku infrastrukturu, očigledan su problem društvu, al to nikada nije smelo da se kaže i šta nam se desilo? Zato što je očigledno pristup loš u njihovoj socijlaizaciji jedan je juče umalo ubio devojku na blokadama, jer njih niko ništa ne sme da dira. Ne bih dalje..