Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Apsolutno se ništa neće promeniti dok nema redovnog održavanja. A njega nema ni na ovih novih 180 kilometara. Drveće raste iz nasipa i kablovi se redovno kradu, da ne pominjem one periferne stvari poput novih stanica koje su već zapuštene. Ovim tempom, za deset godina neće biti moguće ni blizu 200km/h nigde na toj pruzi.

Zar je iko očekivao drugačije?
 
Dokle god firmama bude upravljala osoba sa statusom VD, ne može se ni očekivati drugačije.

Pozdrav,

Već sam pitao par puta ali niko mi nije odgovorio pa da pitam ponovo /@mvbg1/: na označenom delu mape /deonica Sr.Karlovci-Petrovaradin/ SVI vozovi uspore sa 160km/h na 110-100 km/h i onda ubrzavaju na 120 -130km/h /do ulaznog predsignala stanice Petrovaradin/ i na 130+ km/h ka Sr. Karlovcima...je li ovo neka 'crna tačka' na ovoj deonici ili šta već?

557-3.jpg



pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

Već sam pitao par puta ali niko mi nije odgovorio pa da pitam ponovo /@mvbg1/: na označenom delu mape /deonica Sr.Karlovci-Petrovaradin/ SVI vozovi uspore sa 160km/h na 110-100 km/h i onda ubrzavaju na 120 -130km/h /do ulaznog predsignala stanice Petrovaradin/ i na 130+ km/h ka Sr. Karlovcima...je li ovo neka 'crna tačka' na ovoj deonici ili šta već?

Pogledajte prilog 226143


pozdrav,

Petar
Usporavaju zbog auto stop uređaja. Pošto svi sada idu u skretanje u Petrovaradin predsignal pokazuje SZ. "Ograničena brzina, očekuj stoj" ili "ograničena brzina očekuj ograničenje brzine". U tim situacijama mašinovođa mora da posluži taster "budnost" na pultu prilikom prolaska pored predsignala ili ulaznog signala kako bi "potvrdio" sistemu da je primetio da mora da smanji brzinu i prilagodio je signalnim znacima glavnih signala.
U slučaju kada ne bi poslužio taster "budnost",posle 4 sekunde bi se automatski zavelo brzo kočenje i voz bi prisilno stao. Takođe, ako se posle posluživanja autostop uređaja ne smanji brzina ispod zadate,takođe dolazi do aktiviranja brzog kočenja.
Tako je i kada se ide ka Petrovaradinu i kada se ide ka Sremskim Karlovcima, pošto iz fotografije vidim da si zaokružio mesto gde se u oba smera otprilike nalaze predsignali obe stanice.
 
Usporavaju zbog auto stop uređaja. Pošto svi sada idu u skretanje u Petrovaradin predsignal pokazuje SZ. "Ograničena brzina, očekuj stoj" ili "ograničena brzina očekuj ograničenje brzine". U tim situacijama mašinovođa mora da posluži taster "budnost" na pultu prilikom prolaska pored predsignala ili ulaznog signala kako bi "potvrdio" sistemu da je primetio da mora da smanji brzinu i prilagodio je signalnim znacima glavnih signala.
U slučaju kada ne bi poslužio taster "budnost",posle 4 sekunde bi se automatski zavelo brzo kočenje i voz bi prisilno stao. Takođe, ako se posle posluživanja autostop uređaja ne smanji brzina ispod zadate,takođe dolazi do aktiviranja brzog kočenja.
Tako je i kada se ide ka Petrovaradinu i kada se ide ka Sremskim Karlovcima, pošto iz fotografije vidim da si zaokružio mesto gde se u oba smera otprilike nalaze predsignali obe stanice.
Pozdrav,

@mvbg1, hvala na iscrpnom odgovoru 👍👍👍
samo...moram da primetim da se isto usporavanje dešavalo od kako je pruga otvorena /nije bilo vezano za novonastalu situaciju sa skretanjima u s.karlovcima i p.radinu/, da li je to imalo neke veze sa krajem TK-@ na izlazu iz Petrovaradina ili ne?

pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

@mvbg1, hvala na iscrpnom odgovoru 👍👍👍
samo...moram da primetim da se isto usporavanje dešavalo od kako je pruga otvorena /nije bilo vezano za novonastalu situaciju sa skretanjima u s.karlovcima i p.radinu/, da li je to imalo neke veze sa krajem TK-@ na izlazu iz Petrovaradina ili ne?

pozdrav,

Petar
Ja sam se redovno vozio do ns i vrlo sam budno pratio brzine. Osim kad nestanu kablovi, nisam primetio razliku u brzinama u odnosu na onaj snimak koji su napravili Nemci na testiranju...
 
Pozdrav,

@mvbg1, hvala na iscrpnom odgovoru 👍👍👍
samo...moram da primetim da se isto usporavanje dešavalo od kako je pruga otvorena /nije bilo vezano za novonastalu situaciju sa skretanjima u s.karlovcima i p.radinu/, da li je to imalo neke veze sa krajem TK-@ na izlazu iz Petrovaradina ili ne?

pozdrav,

Petar
Дешавало се и дешава се код путничких возова јер иду у скретање, на колосек уз перон. Код Сокола није било успоравања када је имао пролаз кроз Петроварадин.
 
Pa jel moguće opet i dokle više jbt! Dve mlade osobe "tražile pare ne pruzi". Kako neko uopšte zna šta su radile na pruzi ovo kad su poginule? Koji si invaliditet imele? Gluvo-neme, nešto mentalno? I jedno i drugo? Opet mi je neverovatno da ih oba dve pokosi najsporiji voz u Evropi.

Ovo sa nama i nesrećama sa vozovima već prima oblike pandemije. Ja ne znam da li ima zemlje na svetu koja ima manje i sporije vozove od nas, a da se nekim slučajem više gine na prugama. Ne ide mi u glavu kako je to moguće.
Evo ovde kod nas u Vršcu od kad znam za sebe bio je prelaz obezbeđen rampom. Od skoro skinuli rampu i stavili znakove! Preglednost je nikakva! Ranije sam uvek usporavao na toj pruzi jer sam čuvao auto jer naravno nikad nije to urađeno bilo kako treba tako da ako pređeš drugom ler gas zvone zubi.
Sad obavezno stanem i pogledam levo i desno. I ako tu prolazi samo teretni voz koji je neverovatno spor ipak me je strah.

Da li postoji neka, minimalna šansa da u ovoj zemlji ništo krene na bolje. Vidim ovde neke kolege verovatno iz ŽS (ili možda SNS, Ili i jedno i drugo) ponosno kače slike nekih novih kao savremenih projekata i ulaganja. Ljudi aman zaman! Barem vi što radite u toj firmi znate kakva je situacija. I ne krvim ja zaposlene, pa čik ni niži rukovodeći kadar. U tu železnicu je prestalo da se ulaže još od plavog voza tako da dobro i da funkcioniše nekako.
Ipak nekad je možda bolje da neke stvari uopšte ne funkcionišu. U zadnjih ne znam 10 god? Ova država je krenula da ulaže pare u železnicu. Gde se u te pare? Gde se to vidi? Soko, koji ide 160 km/h ? Pa bolji parni vozovi na divljem zapadu su bez problema išli toliko!

Ajde što nas kradu, pljačkaju i još nam se smeju u lice dok to rade. Nego krenuli su da nas ubijaju. Za sad samo nehotice, ali pitanje je dana kad će i to da se promeni.
 
Dešava se zato što nije izgrađena svest da pruga nije pešački. Postavi se ograda, već sutradan je lokalci skinu i krenu da prelaze prugu, jer "prečica".
U Srbiji je normalizovano pešačenje prugom, u Holandiji kada se neko nađe na koloseku ili u blizini njega odmah se piše VD, zove policija...

Ove 2 su prelazile prugu na nedozvoljenom mestu, onaj u Lazarevcu imao ispravne treptače nije se ni potrudio da uspori, kamoli zastane, pa ovi klinci što stalno ginu po vagonima..
Železnica ne može ni sebe da štiti, a kamoli sada da misli o 6 miliona Građana i kome će šta da ćefne. Svi se pozivaju na red i zakon, al samo me pusti da hodam prugom 100 metara da presečem..
Daleko da branim ja sada sistem koji očigledno ne funkcioniše najbolje, ali ne može Železnica da nadoknađuje nešto što očigledno fali iz kuće / škole / života.

A ovo za prelaze, meni je tu već krivica Železnice, u smislu za rampe, jer se to dobro ne komunicira sa građanima. Uklanjanjem branika ne znači da će voz tek tako prelteti prelaz, on se zavodi kao van funkcije i postoje jasni propisi kako vozno osoblje postupa u takvim situacijama, isto važi i za drumske učesnike.
Konkretno zašto su uklonjeni neki jesu prvenstveno ručni sa osobljem, jer se po planu ukidaju i menjaju sa automatizovanim, taj projekat se odužio iz xy razloga, a bogami dešavale su se i krađe sa gradilišta.
Da ne pričamo o tome kako svaka njiva ima PP preko pruge, pa mislim stvarno gde to ima...

E sada nadstrešnica, razna iskliznuća su rezultat čiste korupcije, javašluka i nažalost desio nam se Novi Sad.

Al žmuri se i na neke životne stvari i to van vlasti, Garagani ojađuju železničku infrastrukturu, očigledan su problem društvu, al to nikada nije smelo da se kaže i šta nam se desilo? Zato što je očigledno pristup loš u njihovoj socijlaizaciji jedan je juče umalo ubio devojku na blokadama, jer njih niko ništa ne sme da dira. Ne bih dalje..
 
Vrh