Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Dok se stave da je zakonski obavezno da se napisu imena i prezimena a ne da se stavljaju incijali mi nikada stvarno necemo znati ko je uhapsen a ko slobodno pijucka kaficu u pesackoj zoni
 
Nacice nekog jadnika koji ce reci da je on hiltijem skinuo kocke na svoju ruku i nikom nije to rekao i da je zato palo, on na 10tak godina robije, njegovoj porodici 2-3 stana i jedno 100k evrica za kompenzaciju i aj zdravo.
Ko onaj pandur za savamalu, odlezao 2-3 godine, resili mu neku legalizaciju i svima lepo
 
SNS je ekipa koja je okupila sve kriminalce u Srbiji, mnogima sredila da ranije izađu, drugima da ne odu na robiju, to je jedino što ih drži na okupu. Nema sumnje da će i ovoj ekipi odraditi isto, time ih naravno još bolje kupiti za ubuduće. Smeo bih i da se opkladim da niko od privedenih ne noći u pritvoru.
 
Da li zaista mislite da je ovo sve moguce sa pod jedan SNS na vlasti, pod dva i pad SNSa da je sve to realno , a da se narod ne lozi za dzabe.

Moje misljenje, a i vrlo dobro znanje je - ne budite ne naivni, jos vise smesni. Kakav MS GV AV... nemoj da se lozite.

Ja sa milijardu uhapsicu Stevu sa ovog foruma sa 800 miliona koji je sirio propagandu pa cemo osloboditi forum opozicije.

A resenje je- samo ignore, kao i uvek. Bez prvo bilo koje druge vlasti koja drzi na takozvanoj dugogodisnjoj robiji , visedecenijskoj sve ovo, nema tu leba za Srbe.

Ovo je sve konstruisanje dogadjaja, misim sve to znamo. Sad cemo da ignorisemo njina hapsenja kao sto oni ignorisu nas prohtev.

A dotle, sva su vasa deca, roditelji, psi , macke ili koji godi entitet ispod nadstresnice.
 
Poslednja izmena:
1000015772.jpg
 
Da li zaista mislite da je ovo sve moguce sa pod jedan SNS na vlasti, pod dva i pad SNSa da je sve to realno , a da se narod ne lozi za dzabe.

Moje misljenje, a i vrlo dobro znanje je - ne budite ne naivni, jos vise smesni. Kakav MS GV AV... nemoj da se lozite.

Ja sa milijardu uhapsicu Stevu sa ovog foruma sa 800 miliona koji je sirio propagandu pa cemo osloboditi forum opozicije.

A resenje je- samo ignore, kao i uvek. Bez prvo bilo koje druge vlasti koja drzi na takozvanoj dugogodisnjoj robiji , visedecenijskoj sve ovo, nema tu leba za Srbe.

Ovo je sve konstruisanje dogadjaja, misim sve to znamo. Sad cemo da ignorisemo njina hapsenja kao sto oni ignorisu nas prohtev.

A dotle, sva su vasa deca, roditelji, psi , macke ili koji godi entitet ispod nadstresnice.
Mislis: tim gore po cinjenice?
 
Trenutno se na pruzi Požarevac - Majdanpek vrši nekoliko radova.
Prošle godine su završeni varovi na svim sastavima koji su ostali od "rekonstrukcije", takođe je odrađeno i redovno održavanje preostalih deonica. U međuvremenu su završeni i radovi u tunelima koji su bili preskočeni rekinstrukcijom.
Ove godine se vrše nekoliko aktivnosti, rade se svi prolazni koloseci u stanicama koji su bilk preskočeni (Zvižd, Kaona, Kučevo).
Takođe, radi se i na ugradnji rampi / treptača na svim putnim prelazima na kojima se nekada davno ručno upravljalo, odnosno danas vozovi moraju da vrše proceduru PP u kvaru.
Očekuju se i sledeće godine aktivnosti na svim preostalim prelazima u Kučevu.
Znači ako se sve privede kraju na vreme, negde u RV-u 2025 / 2026 možemo da očekujemo prugu Majdanpek - Požarevac u najboljem svetlu, odnosno čitavom deonicom u projektovanom stanju sa svim PP.
U međuvremenu, uskoro se očekuje i remont Gornjeg Stroja Bratinac - Zvižd koji je preskočen 2018, ali je na njemu izvučena projektovana brzina.

PP Sena i ugradnja novih uređaja
FB_IMG_1732268224395.jpg


Stanica Zvižd i završen prolazni kolosek.
received_928080702076269.jpeg

received_1356064475553069.jpeg
 
nije sigurno zato sto su to zatege od prednapregnutog betona, znaci zatezu se same sajle pre punjenja betonom, a ovaj oblik nema kako da se adekvatno zategne vec samo ako je ravna.

Pored toga i ovako cak da stoje, nesto mora da glumi taj “klin” preko kog su okacene i opet neka vrsta ankera u betonu mora biti i za ovo.

Trece ovakvo kacenje bi sigurno “radilo” na tom mestu gde je prebaceno od opterecenja spoljnih i promena temperature i godinama usecalo sajlu ili taj nosac.

Ja cak koliko znam da i mostovi tipa zeleznicki u bg-u i most slobode na kojima izgledaju sajle kao da ovako izgledaju zapravo su 2 sajle koje se kace unutar stuba na svoju stranu svaka, al nek me neko ispravi.

Imate na par strana ranije originalne kotve i sidrista koje su u to vreme kod nas koriscene . To nije duze od 20-30cm, a koliko sam skontao donji coskovi krova su grede malo deblje koje nose krov i o koje je okacena nadstresnica, a sam krov je znacajno tanji, sto znaci sa ima mesta da se ukopa u beton celo sidriste
 
@Karlo del Ponte
Objasnili ste kako hrvatske zeleznice isto nisu u dobroj formi.
Zasto ex-yu drzave nisu u stanju da obezbede nivo zel. saobracaja kao sto je bio u exyu.
Culi smo da je brzina na pruzi Bgs. Zagreb bila takva da se put prelazio za 3h i 55 min 1990.
Kako to da je sada to nemoguce uz sav razvoj tehnologije.
 
@Karlo del Ponte
Objasnili ste kako hrvatske zeleznice isto nisu u dobroj formi.
Zasto ex-yu drzave nisu u stanju da obezbede nivo zel. saobracaja kao sto je bio u exyu.
Culi smo da je brzina na pruzi Bgs. Zagreb bila takva da se put prelazio za 3h i 55 min 1990.
Kako to da je sada to nemoguce uz sav razvoj tehnologije.
Pred raspad Jugoslavije, kao i sada u Ukrajini, dolazili su na vlast ludaci kojima je rat trebao za ostajanje na vlasti. Međunarodne okolnosti su tada i sada dosta drugačije, ali da vratimo malo sat. U Hrvatskoj su do raspada SFRJ na mnogim vrlo važnim mestima u institucijama sedeli Srbi. Konkretno na železnicama to su bili vrhunski stručnjaci, tako da je tadašnji ŽTP Zagreb bio najbolji od svih 8 tada. Kada su ključni ljudi smenjivani po sistemu "samo da ne bude Srbin", došlo je do partizacije i deprofesionalizacije rukovodstva. Na sve je uticalo i ratno s(r)tanje. Već prvim mesecima od izlaska iz Jugoslavije Hrvatska je izgubila preko 200.000 radnih mesta u proizvodnji. To se odrazilo i na železnicu, pogotovu daljinski prevoz, a gubitke putničke železnice je nadoknađivala dobit teretne železnice. Naravno da se posle toga još dugo živi na "staroj slavi", u smislu da transportna sredstva i infrastruktura imaju vek 30-50 godina.

Do naprednih reformi koje su počeli malo ranije od nas, Hrvatska je imala relativno solidne železnice u odnosu na Srbiju, koje su vukle trećinu javnog prevoza sa izuzetkom gradskog. Ono što je tu jedna od većih gluposti, već 11 godina imaju pristupne fondove EU, a vrlo malo toga su uradili na železnici.
 
@Karlo del Ponte
Objasnili ste kako hrvatske zeleznice isto nisu u dobroj formi.
Zasto ex-yu drzave nisu u stanju da obezbede nivo zel. saobracaja kao sto je bio u exyu.
Culi smo da je brzina na pruzi Bgs. Zagreb bila takva da se put prelazio za 3h i 55 min 1990.
Kako to da je sada to nemoguce uz sav razvoj tehnologije.
khm khm auto industrija & naftasi...
 
Treba da se napomene da su pored
kraha svega i svačega hr Srbi tokom
rata držali u prekidu skoro polovinu
pružnih pravaca u HR.
 
Trenutno se na pruzi Požarevac - Majdanpek vrši nekoliko radova. ........... Znači ako se sve privede kraju na vreme, negde u RV-u 2025 / 2026 možemo da očekujemo prugu Majdanpek - Požarevac u najboljem svetlu, odnosno čitavom deonicom u projektovanom stanju sa svim PP. ......

Koje su na kraju projektovane brzine na pruzi Požarevac - Majdanpek?
Da li će teretni voz moći da održava brzinu od 60 km/h na celoj trasi?
Da li je predviđena nešto veća brzina za DMV?
 
Vrh