Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sto je najgore zamena konstruktivnih elemenata ima i pod sanacija.


1732036966618.png
 
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.

Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.

Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
 
Treba slušati građevince. Može, a i ne mora da bude.
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.

Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.

Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
 
Kada počne da se priča o slavnoj istoriji, o veličanstvenoj prošlosti ove primitivne naseobine, uvek treba prvo pomisliti kako nisu u stanju da sačuvaju običnu arhivsku dokumentaciju za koju inače postoji obaveza trajnog čuvanja, a ne nešto značajnije. Projektna dokumentacija ovakvog objekta morala je biti na najmanje tri mesta čuvana, prvo kod vlasnika objekta, a onda i u arhivu grada/opštine, i na kraju kod izvođača radova (bez obzira i ako je izvođač u stečaju, ili likvidiran, postoji regulativa po kojoj se dokumentacija čuva). Takođe, jedno je želeti da zatreš ideološki sve tragove bivše države, a sasvim je drugo pritom uništavati i ono što se ne sme uništavati, jer je verovatno većina važnih dokumenata nestala kada je počelo masovno uništavanje i bacanje razne dokumentacije iz SFRJ. Ja razumem da su napaljeni četnici pobacali plakete gradova heroja i slično, ali pritom su letele u đubre i ovakve važne stvari. Ovo je bedni simulakrum od države, i ko zna koliko još ovakvih slučajeva imamo.
 
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.

Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.

Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
O strukturnoj ulozi nadatrešnice ne možemo raspravljati, možemo samo da palamudimo kao pomenute arhitekte s obzirom na to da nemamo uvid u Farkašev projekat.
 
Иста оваква рупа тј. улегнуће постоји на перону у Сремским Карловцима. Више пута сам исту пријављивао али и даље стоји тако. Ту и није потребна велика поправка до једна или две канте шљунка и да се бехатон врати на место. Но, изгледа нема ко то да уради јер Инфраструктура нема своју службу за одржавање зграда.

Што се тиче надстрешнице и крова, верујем да има улогу у статичком систему конструкције крова. Да нема, вероватно би испод имала стубове да је држе.
Мишљења сам да кров превентивно треба обезбедити од самоурушавања, па нека се на миру испитује који је његов стварни статички систем и да ли може да се уруши или не.

Гледајући свуда по свету, то се тако ради. Градилиште се затвори, потенцијално опасне ствари се обезбеде од урушавања, а сви у ланцу одговорних буду приведени одмах након несреће да не утичу на сведоке и доказе!
Код нас је, нажалост, све контра. Натежу се две и по недеље да дају оставке и то све под притиском народа. Мучно и за гледање и слушање. 🤮
 
Иста оваква рупа тј. улегнуће постоји на перону у Сремским Карловцима. Више пута сам исту пријављивао али и даље стоји тако. Ту и није потребна велика поправка до једна или две канте шљунка и да се бехатон врати на место. Но, изгледа нема ко то да уради јер Инфраструктура нема своју службу за одржавање зграда.

Што се тиче надстрешнице и крова, верујем да има улогу у статичком систему конструкције крова. Да нема, вероватно би испод имала стубове да је држе.
Мишљења сам да кров превентивно треба обезбедити од самоурушавања, па нека се на миру испитује који је његов стварни статички систем и да ли може да се уруши или не.

Гледајући свуда по свету, то се тако ради. Градилиште се затвори, потенцијално опасне ствари се обезбеде од урушавања, а сви у ланцу одговорних буду приведени одмах након несреће да не утичу на сведоке и доказе!
Код нас је, нажалост, све контра. Натежу се две и по недеље да дају оставке и то све под притиском народа. Мучно и за гледање и слушање. 🤮
Stariji se sećaju da je nekada postojala Sekcija za zgrade, samo ime joj govori čime se bavila. Onda su saobraćajci krenuli da se igraju restruktuiranja i organizacije i razje*******ali su tu org. jedinicu bez ideje šta i kako sa zgradama. Zgrade su danas osnovno sredstvo SP-a.
 
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.

Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.

Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
U ovoj zemlji se nikad nista ne zna.
 
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.

Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.

Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
Ja ne verujem ni nadleznim organima. Nisam ni ranije ali im tek sad ne verujem. Mozda cak vise verujem Maldiniju i Sarovicu za kocke nego tuzilastvu koje je korumpirano u potpunosti. Mogu sad da naprave 1000000 km autoputa i da imamo TGV ako je SNS na vlasti ja cu se ponasati kao da je sve napravljeno od kartona!
 
Kakva je to sila koja ovo iščupa ili je upitno kako je sve to bilo pritvrđeno.

Screenshot_2024-11-20-19-12-32-476_com.ug.eon.android-edit.jpg
 
Vrh